شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
نظرات: ۰ |
۰
مجلس پیام روشنی به پزشکیان داده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که رای بالای مجلس به کابینه چهاردهم نشان از تعامل خوب و مثبت مجلس و دولت دارد.

محمد تقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با «اطلاعت آنلاین»، با اشاره به رای بالای مجلس به کابینه چهاردهم تأکید کرد: مسعود پزشکیان از طیف‌های مختلف برای حضور در کابینه خود بهره گرفت و معلوم شد که اراده‌ای جدی در داخل کشور برای اتحاد و یک صدایی به وجود آمده است. بنابراین می توان رأی به تمامی کابینه را واکنش مجلس به رویکرد فراجناحی ریس جمهوری کشورمان دانست.

مجلس پیام روشنی به پزشکیان داده است

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در چند سال گذشته از رقابت اصولگرا - اصلاح‌طلب دچار ضرر و زیان زیادی شده است. در واقع رویارویی داخلی می‌تواند موجب هدررفت سرمایه‌های داخلی می‌شود. یعنی یه جای اینکه توان نیروها صرف حل مسایل شود و تلاش هایی جهت جبران کاستی‌ها صورت بگیرد،  صرف درگیری های بیهوده شده و در نتیجه بحران‌ها ماندگار می‌شوند.‌ آنهم در شرایطی که به دلیل های متعددی مشکلات مردم را به گرفتاری های زیادی دچار کرده و به همین دلیل همه هم و غم دست‌اندرکاران دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف باید صرف این شود تا راه‌کارهای لازم برای خروج از بحران‌ها بررسی شود.

وی تاکید کرد که چیزی جز «تلاش برای حل مسائل مردم» نباید در دستور کار تصمیم‌گیران قرار گیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: روند رأی‌گیری برای کابینه نشان داد که خوشبختانه بین مجلس و دولت تعامل خوبی شکل گرفته‌ است. این موضوع به تنهایی می‌تواند در گذر از موانع موجود تأثیرگذاری زیادی داشته باشد. به هر حال همه به خاطر دارند، جدل و رویارویی بین قوای مجریه و مقننه چه خسارت‌هایی یه منافع ملی تحمیل کرد و به مردم چه خسارتی زد.‌  بنده امیدوارم که آقایان پزشکیان و قالیباف با مدیریت اصولی مجموعه تحت مدیریت خود در ماندگاری همکاری دولت و مجلس نقش مهمی از خود بر جای بگذارند تا کشور در مسیر رشد و توسعه قدم‌های مثبتی بدارد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب