جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
نظرات: ۰ |
۰
نمایش خوب جوانان ملوان برابر ستاره‌های نکونام؛ دو پنالتی استقلال را نجات داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان برنده‌ای نداشت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، دیدار مهم امروز لیگ برتر فوتبال ایران در قزوین و میان دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی برگزار شد. استقلال که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی مجبور به میزبانی از ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بود با یک تغییر نسبت به بازی قبل خود برابر شمس آذر و اضافه کردن علیرضا کوشکی به جای زبیر نیک نفس، کار خود را آغاز کرد اما خیلی زود و در دقیقه ۷ روی پاس اشتباه و عجیب رافائل سیلوا توسط رضا غندی پور دروازه خود را باز شده دید تا با شوکی بزرگ روبرو شود. در ادامه بار هجومی آبی ها افزایش پیدا کرد و و در دقیقه ۳۱ روی یک ضربه پنالتی توسط رامین رضائیان به گل تساوی رسید تا خرید جنجالی استقلال پایش به گلزنی باز شود. استقلال در این نیمه بیشتر دل به ارسال های بلند بسته بود که حاصلی هم نداشت.

در نیمه دوم بازهم استقلال هجومی آغاز کرد اما بار دیگر با گلزنی ملوان غافلگیر شد. دقیقه ۶۲ رضا جعفری بازیکن تازه وارد ملوان روی غفلت مدافعان استقلال گلزنی کرد.

استقلال در ادامه به آب و آتش زد. جواد نکونام نیز از کاکوتا و اندونگ دو بازیکن جدید خارجی خود رونمایی کرد.

استقلال در دقیقه ۸۰ به دلیل خطای نیما انتظاری روی آرمین سهرابیان صاحب یک ضربه پنالتی شد و باز هم رامین رضائیان گلزنی کرد.

در ادامه دو تیم خطری جدی را ایجاد نکردند تا کارشان با تساوی به پایان برسد.

نفرات استقلال: استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (۶۸- گائل کاکوتا) ، آرمین سهرابیان، رامین رضاییان، علیرضا کوشکی (۶۸- دیدیر اندونگ)، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، جلال الدین ماشاریپوف، محمد حسین اسلامی ، آرش رضاوند(۸۷- زبیر نیک نفس) و آرمان رمضانی

نفرات ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور (۴۶- امیررضا افسرده)، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی (۴۶- سجاد بازگیر)، ماهان صادقی (۶۱- رضا جعفری)،رضا غندی پور (۶۱- سهیل فداکار) و محمد عمری (۷۹- میلاد باقری)

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب