جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
نظرات: ۲ |
۰
محمدخانی: رفتن این نفرات پرسپولیس را نابود نمی‌کند/ نباید با یک تساوی تیم را بکوبیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این منطقی نیست که به خاطر تساوی در بازی اول تیم گاریدو را بکوبند.

ناصر محمدخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین»، گفت: پرسپولیس همواره مدعی قهرمانی است. شما نباید با یک بازی این تیم را ارزیابی کنید. همیشه اینگونه بوده که تیم های مدعی در ابتدای لیگ به آن هارمونی لازم نرسیده اند اما در ادامه شکل گرفته اند. پرسپولیس حتی با توجه جدایی چند بازیکن اصلی اش و رفتن آنها به تراکتور امسال مدعی اول هستند. آنها در سالیان اخیر و با قهرمانی هایی که آوردند نشان دادند شخصت اول شدن را در هر شرایطی دارند.


وی گفت: عده ای می گیوند با رفتن چند بازیکن پرسپولیس نابود می شود اما به آنها توصیه می کنم تاریخ این باشگاه را مطالع کنند. پرسپولیس هیچگاه قایم به شخص نبوده است. سال ۶۶ بنده وچند ستاره تیم رفتیم قطر ؛ ستاره هایی که خیلی مطرح بودند اما همان سال که خیلی ها منتظر زمین خوردن تیم بودند قهرمان شد.


محمدخانی افزود: پرسپولیس نفرات خوبی دارد. آنها در فصل نقل و انتقالات نمره قبولی گرفتند. سختی کار در یک ماه اول است که هماهنگ شوند.


وی درباره گاریدو گفت: هنوز او را ندیده ام. قرار بود سر تمرین حاضر شوم اما بر اساس مطالعه رزومه او باید بگویم مربی خوبی است.


محمدخانی درباره تساوی سرخپوشان در بازی اول لیگ برتر برابر ذوب آهن گفت: برای تساوی بازی اول نمی توان انتقاد کرد. تیم ها همیشه در ابتدای لیگ افت می کنند. برای این بازی نباید اینها را کوبید و به باد انتقاد گرفت.این کار منتطقی نیست.


پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای تیم رقیب یعنی استقلال گفت: جای نگرانی نیست چون پرسپولیس بدتر از آنها یارگیری نکرده است.


وی در پایان گفت: قرار بود پریروز بروم سر تمرین اما نشد. به زودی می روم و از نزدیک کارشان را تماشا می کنم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب