پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
نظرات: ۱ |
۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف مرگبار تریلر حامل سنگ با ۱۱ خودرو و چندین مغازه در خیابان استخر خبر داد.

انتخاب نوشت: صبح امروز حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر مقابل بوستان دهم به نیروهای آتش نشانی اعلام شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۰۷:۲۵ دقیقه صبح امروز حادثه تصادف سنگین در خیابان استخر مقابل بوستان دهم به نیروهای آتش نشانی اعلام می‌شود و بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین و خودهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی افزود: یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ که بار سنگ ساختمانی داشته در این مسیر به دلیل نامشخصی که باید بررسی شود با چندین خودرو که در حال حرکت بوده و یا کنار خیابان پارک بوده، برخورد کرده است و ۱۱ خودرو دچار آسیب شده و سپس تریلر وارد پیاده رو شده و با تیر برق و چندین درخت و دو ساختمان برخورد کرده که حدود ۳ تا ۴ مغازه داشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در این حادثه تا ۳ مرد و یک دختر ۳ ساله شدیداً دچار مصدومیت شده اند و یک زن جوان دقایق اولیه جان خود را از دست داده است همچنین راننده تریلر که مرد ۳۵ بوده از خودرو خارج شده و جزو آمار مصدومان است.

ملکی بیان داشت: یک خودرو همچنان زیر تریلر است که با کمک جرثقیل‌ها دقایقی دیگر خارج می‌شود و ان شاالله کسی داخل این خودرو نباشد و آمار مصدومان و فوتی‌ها زیاد نشود.

وی گفت: کسانی که داخل ساختمان بوده دچار مصدومیت نشده بودند، ولی گرفتار شوک ناشی از حادثه شده اند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب