چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
نظرات: ۰ |
۰
واکنش متفاوت باشگاه استقلال به جدایی ۸ بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از هشت بازیکن این تیم که از جمع آبی‌پوشان جدا شده‌اند، تشکر کرد.

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال به صورت رسمی از جدایی هشت بازیکن خود در فصل قبل خبر داد. نفراتی که اغلب آنها راهی تیم‌های جدید خود شده بودند و آبی پوشان با انتشار پستی، از این بازیکنان تقدیر و تشکر کردند.

صالح حردانی یکی از چهره‌های شاخص استقلال در فصل قبل بود که با جدایی از جمع آبی پوشان، راهی سپاهان شد. مدافع راست سابق استقلال در روزهای پرخبر و پرحاشیه، تصمیم گرفت تا راهی اصفهان شود که البته این انتقال، به مذاق هواداران خوش نیامد.

پیمان بابایی و امید حامدی‌فر دو بازیکنی هستند که پس از اتمام قراردادشان با استقلال، هر دو راهی گل گهر شدند. این دو بازیکن در سیرجان با یکدیگر هم‌تیمی شده و اتفاقا در دیدار دوستانه‌ای که چند روز پیش نیز برگزار شد، با تیم سابق خود روبرو شدند.

رضا میرزایی که کل فصل قبل را از لیست تیم بیرون بود و پس از پارگی رباط صلیبی در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم دیگر نتوانست به میدان برود، برای سپری کردن دوران سربازی، راهی ملوان شد.

محمدحسین زواری هم که در ابتدای لیگ بیست و دوم از صنعت نفت به استقلال پیوست، هرگز فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد و او هم به هوادار پیوست تا در این تیم بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد.

میلاد فخرالدینی که با استقلال قرارداد داشت، با آبی‌ها فسخ کرد و هنوز تیم بعدی خود را مشخص نکرده؛ هر چند که گفته می‌شود او راهی ملوان می‌شود. جعفر سلمانی و امیرعلی صادقی نیز قراردادشان به پایان رسیده و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده‌اند.

در این میان، همچنان وضعیت محمدحسین مرادمند نامشخص است. او با استقلال قرارداد دارد، ولی نامش از فهرست بزرگسالان خارج شده و باید دید که آبی‌ها چه تصمیمی درخصوص او اتخاذ خواهند کرد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب