شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
نظرات: ۴۳۱
۱
-
چرا امروز امامان جمعه برای رفع فیلترینگ حمله کردند؟

دغدغه امامان جمعه نسبت به ناهنجاری‌های اخلاقی ارزشمند است اما مگر الان چیزی به‌نام فیلترینگ وجود دارد؟

محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت:

امروز چند امام‌جمعه مشهور به دولت که در حال فراهم کردن مراحل اجرای رفع‌فیلترینگ است حمله کردند.

دغدغه این بزرگواران حول دو محور است: ناهنجاری‌های اخلاقی و ناامنی روانی. این هردو ارزشمند است و هر انسان عاقلی حتی اگر متدین هم نباشد از آن‌ها نگران است.

اما پرسشی که امامان محترم جمعه باید پاسخ دهند: مگر الان چیزی به نام فیلترینگ در عالم واقع وجود دارد؟ آمار رسمی می‌گوید حدود ۸۵ درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می کنند. به این ترتیب حفظ وضعیت فعلی (یعنی بقای فیلترینگ) هیچ دردی را دوا نمی‌کند زیرا آن‌ها که دلشان بخواهد به سادگی فیلترینگ را دور می‌زنند.

بر فرض که چندصباحی توانستیم با فیلترینگ، دسترسی به برخی محتواها را محدود کنیم. اگر تکنولوژی پیشرفت کند و فیلترینگ عملا ناممکن شود چه خواهیم کرد؟

دسترسی به فضای فساد در سال‌های قبل از انقلاب هم وجود داشت. چرا همان نسلی که در جامعه‌ی پرفساد آن روز زندگی می‌کرد، تا اندازه‌ای سالم ماند که توانست در یک خیزش فرهنگی، انقلاب اسلامی را به وجود آورد؟ دلیلش کاملا روشن است: در آن هنگام متولیان فرهنگ دینی (روحانیت) با انگیزه کافی و سواد لازم توانسته بود سدی در برابر نابسامانی‌های اخلاقی ایجاد و عملا بخش مهمی از جامعه را واکسینه کنند.

پس از پیروزی انقلاب، روحانیت و متولیان فرهنگ دینی تقریبا همه امکانات رسانه‌ای و فرهنگی را در اختیار داشته و در همه دستگاه‌های آموزشی نفوذ دارند و از بودجه‌های قابل توجهی برخوردار هستند حال آن‌که پیش از انقلاب یک ریال هم بودجه نداشتند.

به نظر می رسد آن‌چه امامان جمعه در حمله به رفع فیلترینگ انجام می‌دهند فرار به جلو و گریز از پاسخ به این سوال است که چرا وظیفه خود را انجام نداده‌اید و مردم را در برابر فرهنگ غاط صیانت نکرده‌اید! متاسفانه باید گفت مشغول شدن به درگیری‌های سیاسی و ورود به بازی‌های جناحی از یک‌سو و بی‌خبری از تازه‌ترین تکنولوژی‌های تربیتی، متولیان دین را خلع سلاح کرده است.

این درست است که خیلی دیر شده اما جلوی سد شکسته را هروقت بگیرید از آسیب‌های بیش‌تر جلوگیری می‌کنید.

جسارتا حمله به رفع فیلترینگ فقط سرگرم کردن خودتان است. همت کنید و به شیوه اسلاف خود عمل کنید. کار فرهنگی البته سخت، دیربازده و نیازمند حوصله است. شما لباس پیامبر را برتن دارید؛ همچون ایشان، صبور و مهربان و پرجرات عمل کنید.

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 219
  • نظرات در صف انتشار: 91
  • نظرات غیرقابل انتشار: 121
  • نورالله شهبازی چورسی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آنهایش به دنبال کارهای خلاف عفت عمومی و جامعه هستند با خرید فیلتر شکن کارهای خود را انجام می‌دهند فقط فیلترینگ اینستاگرام برای کسانی مشکل ساز است که در راه خلاف نیستند و می‌خواهند از مسائل مهم اینستاگرام استفاده نمایند
    • زارع IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
      مالک مخابرات از فیلترینگ خیلی سود میبره وقتی شما با فیلترشکن یه فیلم رو از واتساپ دانلود میکنید یه حجم آپلود و یه حجم دانلود از بسته ی شما کم میشه و مجبور میشی زود به زود بسته اینترنت بخری!
    • حق IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
      این کسانی که میگی بیش از 10 میلیون کاربر اینستاگرام در ایران از این برنامه در حال کسب رزق و روزی هستن ، اینستاگرام و یوتیوب فیلم مستهجنش کجا بود مگر فیلم پورن پخش می‌کنن ببینید چقدر یک‌عده سست عنصر هستن که با دیدن یک دختر حالشون بد میشه و بهش میگن مستهجن ، با بزرگسال ایرانی مثل کودک برخورد نکنید یعنی چی فضای مجازی را روی بزرگسال می‌بندید ما از خودمان بلدیم محافظت کنیم
    • .... IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
      آب و نون بعضی ها با رفع فیلترینگ قطع می‌شود بخاطر همین مسئله برخی ها را تحریک به حمله علیه طرح رفع فیلترینگ می‌کنند.
  • شهروند... IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کشور مال یه عده خاص نیست،همه مسلمان وباخدا با ولایت وهمه رزمنده ،پس باهم باید متحد بشیم،ورای هم با اکثریت در جامعه نوین میباشد
    • حق IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
      آفرین کشور برای آخوندا و حزب اللهی نیست برای همه است و راستش رو بهت بگم از 92 میلیون جمعیت فعلی ایران تمام 92 میلیون به جر چند صد نفر مخالف فیلترینگ هستن یعنی کشور با آمدن جلیلی برای همین چند صد نفر اداره میشد
    • ب IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
      اتفاقا در این زمان کشور مال یک عده خاص هست همون عده ای که با رانت وام بلاعوض و یا وام بدون سود چند ده هزار میلیاردی میگیرن نمونه‌ای که صادرات و واردات رو در انحصار دارن ، همون هوایی که خود هزار خطا میکنن و در برابر کوچکترین حق قانونی بیش از ۹۰ درصد جامعه وا مصیبتا و وا اسلام سر میدن اتفاقا ایران الان انحصاری شده و فقط مربوط به اون۱۰درصد و شاید هم کمتر از۱۰درصد ریا کار و چپاول‌گرهستش
  • منصور‌عباسیون‌ US ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    با‌سلام‌واقعا‌آقای‌دکتر‌مهاجری‌حرف‌دل‌من‌را‌کفتند‌درود‌بر‌شرفتان‌
  • آرش IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقای مهاجری از منظری نگاه میکنند که انگار فضای مجازی ولنگار، نان شب مردم است! خیر، این محیط فقط عرصه جنگ نرم است که متاسفانه امثال ایشان در این جبهه به همتایان غربیشون باختند.
  • احمد IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    هدف شما درگیر کردن ذهن مردم به فیلترشکن هست معیشت مردم درست کنید
  • محمد IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دمت گرم خوب گفتی
  • حسن بنی محمد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بخدا راست میگی اگر رو.حانیت دنبال سیاست نبودند ودنبال ارشاد مردم بودند الان مملکت اینط. ر نبود.
  • سعید IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اینا این همه فساد و دزدی و اختلاس در جامعه هست حمله نمیکنن به فیلترینگ حمله میکنم واقعا جای تأمل داره
  • دانشجو IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    فیلترینگ یه ظلم بزرگه و هر کی هم که موافق باهاش باشه ظالمه
  • ناشناس IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    عجیب ترازهمه نمیدانم چرا امام جمعه هاازاختلاس ودزدی وحق الماس که. در مملکت بسیار رایج است حرفی نمیزنند
  • عبداله IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    وظیفه پیامبران و ائمه اطهار و به تبع آن ائمه جمعه و جماعات و هر مصلحی امر به معروف و نهی از منکر است و اینکه عده ای فیلتر شکن نصب و مستحجنات را می بینند دلیل بر این نمی شود که حکومت اسلامی هم جاده صاف کن متخلفان و هنجار شکنان باشد
  • حسین IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کاملاًدرست
  • خلیج همیشه پارس ایران IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کسانی که بارفع فیلترینگ مخالف هستند مانند آن ملامکتبی های زمان قاجار هستند که می‌گفتند درس مدرسه و دانشگاه مال کفار و فرنگی است و نباید وارد کشور ما شود،ونظر و تز اینها فقط به نفع فیلتر فروشان است مثل دوران اول انقلاب که می‌گفتند ویدئو نباید باشه و ماهواره نباید باشه و غیره و اینها مخالف پیشرفت تکنولوژی هستند هرکس در فضای مجازی خلاف کرد خوب محاکمه اش می‌کنند و باید مجازات بشه
  • حره IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چرا در کشورهای بزرگی مثل چین و روسیه و....تقریبا تمام پلتفرم‌ها و شبکه های اجتماعی کاملا بومی و داخلی است و اصلا تویتر و اینستاگرام و....ندارند ؟؟؟ حتی در کشورهای غربی هم ساز و کار و قانون سفت و سختی در این زمینه وجود دارد اما در این همه اینها را یله و رها میخواهیم. امنیت اخلاقی و روانی فقط یک بخش کوچک ماجراست،امنیت اطلاعاتی بسیار بسیار مهمتر است و ما راحت اطلاعاتمان را در اختیار دشمن قرار میدهیم
  • سعید IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    با سلام تعجب بر انگیز هست که هیچ کدوم از این آقایون در خصوص فیلتر شکن ها و دسترسی آزادی که برای خیلی از افراد علی الخصوص کودکان ایجاد کرده و دسترسی کلی کودکان رو به همه نوع سایت راحت کرده هیچ حرفی نمی زنند .
  • ناشناس IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقای مهاجری از این امامان جمعه بزرگوار سوال کنید در سه سال دولت رییسی کجا بودن خبری از این نبود وقتی گرانی بصورت روزانه تودم افسار گسیخته کجا بودن انگار باز دولت غیر خودی شد باز به میدان آمدن وقتی گوشت کیلویی ۸۰ هزارتومان در زمان رئیسی به یک میلیون تومان رسید امامان جمعه کجا بودن وقتی دلار ۲۳ هزارتومان به ۶۸ هزارتومان رسید سکه ۱۱ هزارتومانی به ۴۸ هزارتومان رسید کجا بودن چرا از انتقاد خبری
  • بویراحمد IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امامان جمعه از اله کرم و شریعتمداری خط می گیرند
  • سید IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سوالی را هم که امثال شما باید جواب دهید این است حالا که فیلترینگ تاثیر ندارد چرا اسرار به برداشتن آن دارید دو چون ممکن است آینده نتوان با تکنولوژی تسهیل‌گر فساد مقابله کرد حال ما خود باید آن را آسان سازی کنیم بفرمایید در صورتی که فساداز سر وکول جامعه بالا رفت و فرهنگ غالب این کشورهم مثل دنیا وکدخدا شد آنوقت چه بایدکرد چرا کشوری مثل استر الیا استفاده از شبکه را برای نوجوانان محدود کرده است وچگو
  • محمد رضا IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این اشخاصی که نامشان امامان جمعه هست هیچ وقت به فکر اسایش ملت نبود وهیچ وقت از گرانی خودرو، خانه وکالاهای اساسی صحبت نمیکنند چون خود سهمی از گرانیها دارند وکل با رفاه واسایش ملت مشکل دارند
  • مرتضی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دقیقا،آقای مهاجری بسیاردرست گفته.مگه الان بافیلترشکن به اون چیزی که بخوان نمیرسند،اینهانمیدانندکه ملت باید به شماعلاقه مندباشندکه حرف شماراباجان ودل بپذیرندواله به زورهیچ راه وروشی همیشه جواب نداده ونخواهدداد.
  • مردم خسته ایران IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون از مافیای فروش فیلترینگ نفی میبرند
  • حسین IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امامان جمعه‌ کاش به همین اندازه هم دغدغه مسکن و معیشت و کار و درماندگی جوانان پیر در جوانی مجرد و مردم درمانده در زندگی روز مره هستند بودند
  • ناشناس IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    قدرت چشم خیلیها را کور کرده نمی خواهند مردم اگاه شوند بقا خود خواهی خودشان از اهم واجبابت اشت
  • مهران IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    یک عده از فیلترینگ سودمی برند
  • خسروجردی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون خودشان دارن ولی برای مردم حرام است
  • متین IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    خوب رییس جمهور فرمودند اول کار شناسی میشه بعد تصمیم در مورد رفع فیلتر میشه چرا امام جمعه ها دخالت میکنن که کارشناس نیستن باید احترام رییس جمهور گرفته شده نه بی احترامی به اون
  • شقایق IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون ازافشا مفاسد اقتصادی واختلاسهای نجومی واگاهی ملت وحشت دارند
  • حاجی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بهترین فیلتر افزایش بینش دینی مردم است. علمای محترم در خصوص فساد موجود فعلی هم چنین حساسیتی نشان بدهند. روا نیست مردم عده ای نان شب نداشته باشند و از طرف دیگر فساد اداری و بانکی و غارت بیت المال وجود داشته باشد. مردم سیر هم باشند فساد شایسته مملکت اسلامی نیست و اینجا همت علما عزیر را لازم داریم.
  • Zare IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مالک مخابرات از فیلترینگ خیلی سود میبره وقتی شما با فیلترشکن یه فیلم رو از واتساپ دانلود میکنید یه حجم آپلود و یه حجم دانلود از بسته ی شما کم میشه و مجبور میشی زود به زود بسته اینترنت بخری!
  • غلامی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    موعظه وغسل جمعه یاد بدید .فضولی تو کار دیگران نکنید.بزارید مسولین بفهمن جی میکنن
  • ملت IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    ان شاء الله که به گوششان برسد....
  • نعمت IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مگه قبل از انقلاب اینترنت در کشور بود که امام جمعه مشهد میگوید اگه اینترنت ازاد شود به دوران قبل انقلاب برمیگردیم وفهشا زیاد بود
  • مرتضی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اگه فیلترینگ برداشته نشه استارلینک به زودی با اراعه اینترنت پرسرعت و ارزان و بدون فیلتر باعث میشه پول به جای رفتن به جیب دولت بره تو جیب شرکت امریکایی و تنها دلیل این عجله رفع فیلتر
  • محمد IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    ایول.گُل گفتید.جامع و کامل بود.ّبا این جبهه گرفتن،می‌خواهند خود را بی عیب نشان بدهند .
  • حسن IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    شاید فامیل های امامان جمعه فیلترشکن فروش هستند
  • اکبر GB ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود به شرفت مهاجرانی ملت همه اینارو میدونن
  • محمدخ IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلام من هم با نظراتی که ابراز شده بود کاملا موافقم.واقعا متاسفم بابت فیلترینگ . امیدوارم رفع فیلترینگ هر جهت زودتر اجرا شود.
  • ممدجفر IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    شبکه های مجازی تاثیرات منفی فرهنگی و امنیتی زیادی داره. شاید شبیه مواد مخدر یا مشروب و حتی سلاح سرد. همین الان خیلی ها بسادگی به مشروب یا مواد مخدر دسترسی دارن درست مث رسانه های لجن پراکن یا مستهجن ولی این دلیل حکومت فیلترینگ رو رفع کنه خرید وفروش موادمخدر و مشروب و آلت مصنوعی و سلاح سرد رو آزاد بگذاره که مردم با عقل خودشون تصمیم بگیرن . جامعه جنگل مولا و هرکی هرکی نیست و نیاز به قانون داره..
  • عبدالمناف حریری IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    زنده باد مهاجری....
  • مهدی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    به نظر من هیچ کس مخالف فیلترینگ نیست اما معیشت مردم و تورم بیش از حد الویت دارد و دولت هیچ کاری بلد نیست برای معیشت انجام دهد به همون خاطر پشت فلیترینگ قایم شده است
  • محمدخ IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    من هم صددرصد با بیانات آقای مهاجرانی موافقم.
  • یک ایرانی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون فکر این امامان جمعه فیلتر شده است
  • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اگر امامان جمعه نگران ملت هستند چرا راهشان از ملت جدا شد و بجای درد ملت را دوا کردن و کمک به حل مشکلات دینی ملت راه پسرفت دینی و جناحی را پیش گرفتند و ملت را فقط برای مامومیت خویش در نظر دارند چرا ۴دهه هنوز آثاری از بروز اسلام واقعی در جامعه هویدا نیست و دین گریزی و دین ابزاری و خرافه پرستی و حدیث سازی هر رو بیشتر به جامعه تزریق میشود باید دید که از بابت فیلترینگ چه سهمی دارند که مخالف ان هستند
  • ممدجفر IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    رئیس جمهور وظایف مشخصی داره با شعار برقرای عدالت اجتماعی اومده رئیس جمهور باید به مسائل اقتصادی کشور و وضعیت بحرانی معیشت محرومین رسیدگی کنه نه با پرداختن به مسائل حاشیه ای مث فیلترینگ و قانون حجاب شرعی و و و ... حواس مردم رو از مسائل اصلی پرت کنه و مردم رو با سفسطه بازی های ساده لوحانه سرگرم کنه. متاسفانه لشکر سایبری پزشکیان هم به این حاشیه سازی‌ها دامن میزنن حتی نظر منتقدان رو منتشر نمیکنن...
  • انسان IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این نشون میده که پشت پرده فیلترینگ کیه،چون نماینده هاش از فیلترینگ یعنی عدم آگاهی ملت دفاع میکنند
  • مصطفی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقای مهاجری در مورد قیمت دلار و بورس و قطعی برق هم نظر بده،
  • تنهایی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    برادر شما با امام جمعه ها چکار داری برو پی کارت
  • ایرج IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بدلیل اینکه متاسفانه در همان غربی که شما شیفته اش هستید ،ساز وکار فضای مجازی دارای قانون وقایده است.اما اینجا بی‌در وپیکر وشما که یک رسانه باسابقه اید بجای آگاهی سازی ،فقط وفقط بر طبل رفع فیلتر می کوبید بدون آنکه خواستار قانون مند شدن آن باشید.البته این نظر راهم مانند بسیاری از نظرات مخالف افکارتان منتشر نمی کنید.والسلام
  • اکبر اسدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دولت باید به خواسته های ملت توجه و هرچه سریعتر نسبت به رفع فیلتر ینگ اقدام لازم را انجام دهد
  • احمد بوشهر IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    احسنت احسنت و صد آفرین ، کاملا صحبت های منطقی 👏 👏 👏
  • Mohamad ali IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقایان امام جمعه فقط وفقط به فکر حفظ جایگاه خود هستند آن هم به هر قیمتی که البته در دوران پیشرفت سریع تکنولوژی چنین فکری با این روش جواب نمیدهد
  • مرتضی سماواتی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امامان جمعه منفعتی برای‌ مردم نداشتن
  • دامدار DE ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اینها تکلیف شرعی ودینی واخلاقی شخصی خودشان راانجام میدادن کافی بود .
  • دامدار DE ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اینها تکلیف شرعی ودینی واخلاقی شخصی خودشان راانجام میدادن کافی بود .
  • حمیدرضا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود بر نگارنده که بسیار عالی و فهمیده این متن رو تنظیم کرده
  • سفره غارت سده IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    قبل از انقلاب شعار خوب می دادن الان که موقع عمل هست مردود شدن
  • اصفهانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    جناب مهاجری بخدا همین مطالب شمارا من چندباردرسایت وای جی سی و الف نوشتم منتشرنکردند عین مطالب
  • ذوالفقار IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    باید هرکسی که از فیلترشکن استفاده می کنند تبعید کنید
  • فرشید IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امام جمعه های محترم خواهش میکنم از گرانی هم صحبت بفرمایید
  • هموطن IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    همه میدانند فیلتر برای کسب درآمد عده ای سود جو وابسته به قدرت هستند. متاسفانه این رفتارها ، بیشتر بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد میکند که تا بحال هم تاثیرش را دیده ایم.
  • ح IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود به بزرگواران ازروزی که ریاست محترم جمهور فرمودند که اینترنت ازفیلترینگ آزاد بشه تاالان همش اما واگر وآیا میشنویم دیگه کی میخوادآزادبشه خسته شدیم فقط داریم هزینه فیلترشکن میدیم دیگه تمومش کنید یا انجام بدین یاندین ملت ازاینکه همش شل کن سفت کن میگین کلا گمونم خسته ذهنی شدن ذوق مردم بی تفاوت شده یاآره یانه
  • علی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرف حق را گفتی من همیشه نظرم این است که افراد آگاه و متخصص در هر حوزه باید نظر دهند اینها شاید معنی واقعی فیلتر را هم بلد نیستند.
  • رامین IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کلا علما با هرگونه پیشرفت و علم مخالفت میکنن
  • هموطن IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    گاهی چه زود فرصت مان دیر می شود. سهراب سپهری
  • داریوش دیوانه US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    به همون دلیل که قند را حرام رادیو وتلویزیون ودوش حمام حرام
  • محمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    علما و روحانیون امامان جماعت بدانن مردم ایران مردم فهیم و درستی هستن با ایجاد شغل و درست کردن مسکن و جلوگیری از تورم و تحریم و گرانی امنیت شغلی جوانان و اعتماد به مسؤلین درست و خدایی می‌توان کشور را درست کرد نه با دروغ و ریا و فریب و گرسنه نگهداشتن مردم و رواج اعتیاد بین جوانان 45 سال تریبون و بودجه دست شماهاست چه بر سر اقشار جامعه آوردید که کشور داری را با افکار غلط و زور میخواهید اجرا کنید
  • یاسین IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلام ، قطعا آنهایی که با فیلترینگ مخالفت می کنند شریک کسانی هستند که تجارت فروش فیلترشکن را در اختیار دارند و یا اینکه سواد و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند .
  • مهدی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آفرین لذت بردیم
  • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    الان با وجود فیلتر شکن ها دسترسی به سایتهای غیر اخلاقی و نام مربوط برای جوانان و نوجوانان و کودکان خیلی راحت تر است
  • رضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    متاسفانه امامان جمعه کشور ما شدند تریبون حکومت،آیا تعریف نماز جمعه توسط پیامبرماهمانست که اینها عمل میکنند؟؟
  • سیدمحمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقای مهاجری چرا خودتو عقل کل میدونی؟!!! و تو همه مسائل دخالت میکنی و عرض اندام!!! نترس اگر حرف نزنی نمیگن لالی!!! حتی در کشورهای غربی هم محدودیت برای اینترنت ایجاد میکنند بعد این آقا ابراز وجود میکند که مثلاً نایز به فیلتر نیست که اگر افراد بگویند نیاز است این آقا خواهد گفت نخیر نیاز نیست چرا چون فقط قصد مطرح نمودن خودش را دارد!!!
  • عدالرضا یزدان نظری IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون فیلترین منبع درامد هست براشون نمیخواند وردارن
  • مسلمان IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دقیقا مگر فیلترینگ وجود دارد فقط فروش فیلترشکن هست خب به سود کیست
  • پ IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلام اقای مهاجری درست فرمودی
  • م IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    قربون دهنت که حقیقت رو گفتید.
  • ,,امانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    جیزی که تو جناب مهاجری ودیگر هم پالکی های اصلاح طلبت که درحقیقت ستون پنجم مسیحیت ویهودیت درلباس اسلام هستید نمیفهمید ونخواهید فهمید این است که نظام ودولت اسلامی مکلف به اجرای دستورات قرآن هستند بفرموده حضرت امام ره ما مکلف به انجام وظیفه هستیم نه نتیجه خوب خود رسول گرامی اسلام برطبق همه روایات واحادیث وحتی آیات قرآن مکلف شد که دنباله رسالت را درامامت پی‌ریزی کنه اما آیا غیر از اندکی که بصیرت داشت
  • سقرا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون شکمشان سیر است و وضعیت اقتصادی خانواده شان را ندارند
  • آیت اله IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    با سلام این متن آنقدر شیوا واضح بود که یک بچه ده ساله هم مطالعه میکرد میفهمید من واقعا تشکر می‌کنم که چنین مطلب خوب بجا راست وصحیح نوشته و منتشر کردید بسیار عالی ممنون
  • زهرا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    الان روحانی ها خیلی با سوادتر شدند و روزآمد هستند و بیشتر در صحنه و جهاد هستند و در خط اول .
  • جمشید حسنی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    به نظر من تا مادامی که فیلتر شکن فروشی به طور کامل قطع و ممنوع نگردد حمایت از فیلترینگ عملا بی نتیجه خواهد بود . از طرف دیگر باید با بالا بردن سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه و تقویت ایمان و اعتقاد افراد و بهره گیری از شیوه ی تربیت لقمانی یعنی درس گرفتن از بدیها اقدام کنیم.
  • جمشید حسنی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    به نظر من تا مادامی که فیلتر شکن فروشی به طور کامل قطع و ممنوع نگردد حمایت از فیلترینگ عملا بی نتیجه خواهد بود . از طرف دیگر باید با بالا بردن سواد رسانه ای اقشار مختلف جامعه و تقویت ایمان و اعتقاد افراد و بهره گیری از شیوه ی تربیت لقمانی یعنی درس گرفتن از بدیها اقدام کنیم.
  • مباحی TR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود برای اینکه دلواپسا دستور دادند و امامان جمعه اطاعت امر کردند
  • fardin IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دمت گرم 🙏
  • آرمان FI ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    وقتیکه یک انسان 99ساله برای جوان‌ها ی25ساله قانون وضع می‌کنند مثل این است که پیرمردی را برای خرید اسب مسابقه ای ببری وبخواهی اسب را سوار شده و سرعتش را امتحان کند
  • ایرانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    فعلا مشکلات کشور رفع حصر و فیلترینگ است و مشکلی وجود ندارد الا برکاته ال......
  • جعفر IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    علی الظاهر این آقا هم یاد گرفته که وقتی با روحانی می‌خواهد صحبت کند چهارتا حرف عوامانه چاشنی کند واخلاق را به کسانی که خودشان اخلاقی هستند یاد بدهد شما که همه چیز فهمی یاد بگیر طرفی که روحانی متدین باغیرت ایستاده بایستی حرفات مثل روز بیخود است کمی فکر کن دیگه زمانی که حرف بزنی یک عده برات دست بزنن گذشته
  • خ NL ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    خخخ هرکی خلاف کارهست فیلتر جلوش نمیگیره همین طور مسولین که خلاف میکنن کسی کاریشون نداره
  • ح IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اقای مهاجری تا امثال شما و تفکراتتون باشید قضیه همین طور ادامه داره مگه رهبری بارها تذکر ندادن در مورد فضای مجازی کدوم گوش شنوا فقط بلدید منتقد باشید کمی هم از پیگیریهاتون بگویید که چه کردید
  • م IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقاي مهاجري شما که از منتقدين دولت قبل بوديد چرا از قطعي برق وضررهايي که به صنعت زده چيري نمي گوييد
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    شماازرفع فیلترینگ چی میخواهید حرجومرج فضای مجازی رو
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرف حق ...
  • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    فساد وخشونت خیلی زیاد شده وهرکی بخواهد با پرداخت هزینه فیلتریگ رادور میزند فقط برای افراد عادی سخت شده
  • یه باز نشسته FR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کشور ما بقول قدیما میگفتن خونه چهل کدخدا هرکی برا خودش اظهار نظر میکنه نمیشه بگی بالا چشمت ابرو که همچی بهم میخوره
  • 😭 IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اصلا بحث فساد و فیلم های پرن نیست بنده توی شبکه های اجتماعی فیلم فساد ندیدم ولی تا دلت بخواد افشاگری دیدم
  • حسن IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بدترین ومستهجن فیلمها روازسایتهای خارجی نگاه میکند پس فیلترینگ به درد نمیخوره ونفراتی بافروش فیلترشکن سودکلانی به جیب زده اند
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اخه مگه با قبل که فیلترینگ نبود فرقی هم کرده با فیلتر شکن راحت همه ی سایتها باز میشه تنها فرقش اینه که ی عده پول نجومی بابت فروش فیلتر شکن به حسابهاشون سرازیر شده و میشه
  • سید سعید DE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلف آقایان هم با دوش و دوچرخه و شطرنج و......مخالف بودند
  • ناشناس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    عملا فیلترینگی وجود ندارد با استفاده گسترده از فیلتر شکن ها .....دلیل این لجبازی ها با مطالبه مردم چیست ؟ نا آگاهی یا متضرر شدن منافع ؟
  • منتقد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    از روی شکم سیری هم می‌شود
  • داود IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    گذشته ویدیو و ماهواره و اینترنت و حتی معجون رو دیدیم با ممنوع کردن کار درست نمیشه باید خودمان جامع رو طوری تربیت بدیم سمت بد ماجرا سوق پیدا نکنند و الا اینترنت چند صباح دیگه دیگه نمیشه فیلترش کرد
  • بهروز سلگی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دنبال منافع خودشون هستن وگرنه فیلترشکن هست
  • مرتضی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    خداپدرتوبیامرزه الان اگه فیلتر نباشه جوانان دنبال فیلترشکن نمیرن
  • علیرضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    موضوع فیلترینگ همان اشتباهات تکراری در ویدیو و ماهواره هست با پیشرفت علم شاید نیاز به اینترنت هم نباشه چه برسد به فیلترینگ فقط این عمل خروج ارز و ثروتمند شدن فیلتر فروشان رو رونق میبخشد مبارزه با علم جهل متعلق است
  • محمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آیا این بزرگواران ازشبکه مجازی داخلی فقط استفاده می‌نمایند
  • عسکر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چرا اینقدر فقر در جامعه ،بی عدالتی ،دزدی ،....میشه صدای هیچکس در نمیاد ،الان که مردم بدون اینکه پولی به دلال فیلتر شکن بدهند میخواهند از شبکه ها استفاده کنند صداشون در اومده
  • غریبه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون در صورت رضایت مردم از پزشکیان نان خیلی از تندروها و انقلابی نما ها آجر میشه
  • ایران DE ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    من هم موافقم با رفع فیلترینگ این چه کاریه اونایی که میکن خوبه فیلترینگ میرن دنبال چیزای که نباید ببینند رائ هم با اکثریت هست که نود درصد با فیلتر موافق نیستیم
  • اکرمی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دمت گرم که همیشه حرف درست روزدی
  • غریبه IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آگاهی مردم خط قرمز دشمنان واقعی مردم ایران است.. عدم آگاهی ... تا آرامی و نفاق ... فرار نخبه ها .. نابودی گردشگری.. نقشه همه دشمنان و براندازان است داخلی و خارجی ندارد
  • اشکان IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون مخالف پزشکیان هستند
  • محمد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون وجود تحریم های نان دانی شده ، نان در خون ملت فقیر
  • اصفهانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آفرین برجناب مهاجری،مثل همیشه مودبانه وواقع بینانه مطلب رارساندند.
  • نرگس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امام جماعت رو مسائل گناه آلود حساس نباشه پس کی باشه حتما تو بیشتر از اون دغدغه مردم رو داری!!
  • محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    جناب مهاجری عزیز . بسیار منصفانه و دقیق فرمودید . فهمیدن این مطالب سخت نیست . اما این قشر با نسل قبل بسیار متفاوت است . روحانیت قبل از انقلاب برای مردم الگویی از عقلانیت .تدبیر . رحمانیت و مهربانی بود . محل امنی برای مردم و نگاه مومنانه و درستی به مسائل داشت . اما امروزه با ورود به مسائلی که در حوزه ی تخصص آنها نیست باعث خنده وطنز برای مردم می‌شوند.
  • لاله IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرف حق رو آدم عاقل میزنه نادان هم سعی میکنه نفهمه
  • کیارش IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    عموخودتوخسته نکن درست بشونیست
  • ناصر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    ای کاش برای گرانی های وحشتناک هم کاری میکردند این امامان جمعه
  • ایرانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کاملا درست،،کم کاری خودمان را با کارهای اشتباه لا پوشاتی نکنیم،،اگر همجمه برعلیه فرهنگ ایرانی اسلامی زیاد هست،،ما چگونه عمل کردیم،،فقط دستور، فقط بی تدبیری،،گاهی حالت تدافعی عجیب،،،واپس گرایی،،معلومه میدان رو می بازیم،،ودنبال راه حل های اشتباه کوتاه مدت هستیم،،پس باید دنبال راهکاری که توام با موفقیت دلچسب باشد باشیم که آن حاصل ب نامه ریزی درست،،کمک از مغز های باهوش،،وصبر و حوصله دراز مدت است،،
  • ایرانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    متاسفانه دولت با فیلتر کردن فضای مجازی چنان ضربه ای زد که دشمن تا صد سال هم نمیتونست بزنه بچه ها با نصب فیلتر شکن به خیلی جاها سرک کشیدند که نباید اینطور میشد و متاسفانه اینیستاگرام هم دیگه خیلی مبتذل شده و به درد خانواده نمیخوره
  • کبری IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرف حساب جواب نداره .
  • یاسین IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دمت گرم حرف قشنگی زدی...
  • رضا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چرا نسبت به دزدی بیت المال سکوت کرده اند و نگران معیشت مردم نیستند؟
  • یعقوب IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    باسلام- بنده هم با آقای مهاجری هم عقیده هستم ، اگر بزرگواران بهتراست مثل اول انقلاب دست از سیاست بردارند و در جمع مردم بیایند و جوانان را به راه راست هدایت کنند نه اینکه از بودجه هنگفت بیت المال استفاده کنند و خروجی نداشته باشند ، درست نیست ، مثل طلاب ترکیه بجز فرایض دینی ، باید کار کنند
  • کاطم نیلدرار IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    همه میدونن که مردم با استفاده از فیلتر شکن تمامی سایتهای غیر مجاز مجاز رو هم باز میکنن. ولی چرا اصرار بر عدم رفع فیلترینگ است ، چون همین دزدان بیت المال دارند فیلتر شکن میفروشند ، مانند همانهایی که مجوز طرح ترافیک میفروشند و یا آنهایی که خدمت سربازی را نیز میفروشند و ... لعنت بر فرزندانشان
  • دوگوز IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    گل گفتی برادر
  • رها IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بله،،،،در کل دنیا دولت و حاکمیت، قوانينی دارن،،،،،از فضا نیامدی که،،،ما حرف رهبر،حسن عباسی،سعید قاسمی،رحیم ازغندی،جلیلی،قرائتی،و دوستان ریسی رو قبول داریم‌،بقیه برا حزب،باند،پول،و کشوری دیگر کار میکنن
  • رحیم NL ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مضربراشون
  • دلسوز IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    احسنت، اگر در خانه کس است . یک بس است.
  • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    همیشه مخالف علم ودانش وپیشرفت و آگاهی جامعه بوده اند
  • شی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    متاسفانه امامان جمعه به جای اینکه به فکر معیشت مردم گرفتار باشن و سنگی جلو راه ملت بردارن بدتر سنگ اندازی میکنن و بدتر از اون توی مسائلی که هیچ دانشی ازش ندارن اظهار نظر میکنن
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این‌هم‌.بهانه‌هست‌چون‌خودشان‌فیلترمیکنند‌وهم‌فیلترشکن‌میفروشند
  • Ali IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این ائمه ی محترم واقعا درک نمی کنند که فیلترینگ تنها خاصیتش این است که تمامی ارسال و دریافت کاربران اول در اختیار اجانب سازنده ی فيلترشکن قرار می گیرد و بعد به کاربر باز می گردد!!! آقایان بیدار شید اگر خوابید
  • امید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اقای مهاجرانی برای تو که مزدور غرب هستی فهم درک ارشاد ائمه جمعه را نداری حق را درک نمی کنید
  • بانو IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مرگ بر آمریکا نباید به ولنگاری فضای مجازی افتخار کنیم
  • متاسف IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امام جمعه رو چه به فیلترینگ ؟؟
  • ناشناس DE ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرفح حساب ،
  • عزراییل IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    نباید خودت که دین داری و انقلابی دینی و حکومت دینی باشد ،،خودت موجب فحشا و بی دین کردن مردم باشی. استاد از همه چیز دین ایراد میگیری برا چی دین فروشی می‌کنی چندسال دیگه زنده ای
  • مانی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مشکل این است که موضوع به امامن جمعه تفهیم شده که مخالفت کنید بدون توجه که واقعیات چیست
  • X IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امامان جمعه دست بردارید
  • واثقی US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حقیقت را فرموده اید این آقایان نمیدانند ترسیدنشون از فضای مجازی معنیش این است ما مبلغین دین توان و منطق فرهنگی و اخلاقی را برای خنثی سازی جنبه های منفی اون را نداریم آقایان این مشکل کم سوادی ویا نبود توان اجتحاد شماست گذشتگان اینها حتی با جایگزین شدن دوش با خزینه هم سر نازگاری داشتند لذا باید راه رسم زندگی با علم روز را یاد بگیرند نمیتوان جلو رشد وتکنولژی را گرفت
  • شعبان خواجه IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرف حق تلخ
  • غفوری IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقای مهاجرانی عزیز حرفتان درست ولی امثال شما آنقدر در راّبطه با فیلتر شکن حساسیت شما چرا در رابطه با نون وآب مردم از خودتون حساسیت نَشان نمی دید الان مشکل مردم گرانیه یا فیلتر شکن مردم را به بیراهه نبرید مردم متوجه هستن شما دارید چه کار می کنید
  • شاهین IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چرا مشکل برق وناچار شدن دولت به زمان بندی خاموشی در کشور وبا توجه به دومین کشور از لحاظ ذخیره گازی دولت جهت تامین گاز مصرفی کشور مجبور به واردات گاز از ترکمنستان شده است مورد توجه اعمه جماعت نیست فیلترینگ که با همت فیلتر شکن فروشان حل شده است.
  • م IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چون حتما نون تو فیلترینگ است
  • جواد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    میانگین سنی و تحصیلات امامان جمعه چقدر است که برای جامعه تصمیم بگیرند
  • خسرو IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    از ۲۰ سال قبل هم محتوای غیر اخلاقی و حتی سیاسی فیلتر می شد ولی فیلتر کردن یک اپلیکیشن مانند اینستاگرام که مهمترین بازار کسب و کارهای کسانی بود که سرمایه اندکی دارند و می خواهند شرافتمندانه کار کنند از غیر عاقلانه ترین کارهای دولت انقلابی یک دست بود که خلاف این اقدام شعار داده بود.
  • فرخ IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این مخالفت ائمه جمعه فقط به نفع مافیای فیلتر شکن فروش هست وبس اتفاقا فیلترینگ فقط به ضرر افراد سالم جامعه است که به دنبال استفاده معقول از علم ودانش روز هستند والا شخصی که بخواهد از اینترنت استفاده منفی ببرد با خرید فیلتر شکن انجام میده ۵
  • ایرلن IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چه ادبیات زشتی... الان اینستا بیشتر دست بزرگسالان کساییه که کارت بانکیشون پر و به فضای مجازی وصله نه بچه ها اون جوری پای بچه ها بیشتر به این فضا باز میشه. حالا اینستا قراره چیکار کنن؟؟ یه کلمه چیز خوب یاد میدن صد تا خیانت و قتل و تجمل گرایی و خود کشی و بی محبتی ....
  • عاشق وطن DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    جناب مهاجری عزیز قبل از انقلاب روحانیت طعم قدرت را نچشیده بودند وبرای دین ومذهب تلاش می‌کردند الان متاسفانه برای برای مقام ومال لذا حرفشان بدل نخواهد نشست
  • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بله کاملا درست گفتید.
  • مهدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلام در این قضیه مشکل اصلی شما مدعیان استحاله شده اید! که تذکر امامان جمعه در صیانت از ملت را حمله! نامگذاری می کنید و جو را خراب می کنید! همه‌ی دلسوزان می گویند بگونه‌ای فیلتر را بردارید که به ضرر همه نباشد. اینکه کسانی هر چند زیاد بر خلاف مقررات از فیلتر شکن استفاده می کنند دلیلی بر هموار کردن رسمی آن نمی شود. آیا اگر همه غیبت کنند، این گناه حلال می شود؟! ثانیا روحانیت را متهم می کنید در حالی..
  • Amir DE ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این قضیه دو حالت داردیا امامان جمعه تولیت فیلترشکن ها را دارند وبابت ان پورسانت می گیرند،یا این که متن فوق را از بالاسری هایشان گرفته ودستوراست همانندطوطی تکرارمی کنند
  • بندا خدا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    ما متوجه نشدیم کارایی و فایده امامین جمعه برای ملت چیست، لطفا شفاف به ما بگویند چه برای چه نتایجی در کشور بودجه دریافت می‌کنند.
  • منصور IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اگر این امام جمعه ها به فکر زندگی و کار جوانان می‌پرداختند ن و نیتشان اچرا صاف بهترپود و شاید مورد رحمت خداوند متعال قرار می‌گرفتند.
  • محمد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    فیلتر شکن سود خوبی دارد برای اقا زاده ها فقط جامعه کاری وضعیف نمیتوانند با فضای مجازی کار کنند رفع فیلتر برای همه باشد نه عده ای خاص
  • احمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اگه قراره رئیس جمهور نتونه یه فیلتر رو برداره پس چیکارست؟ این همه مردم رای دادن برای چیه اگر قرار باشد حرف فقط حرف این حضرات باشد پس جمع کنید دولتو، اینها همونهایی هستند که با مدرسه و دانشگاه و هر پیشرفتی مخالف بودن
  • درقندیان SE ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مگه الان مردم فیلتر شکن نمیخرند وهر سایتی که دلشان بخواد رو نمیبینند افرادی که مخالف رفع فیلترینگ هستند در واقع طرفدار فیلتر شکن فروشان هستند که جیب انان پر پولتر شود ما مردم چکار باید بکنیم
  • غلامرضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    روحانی در گذشته علاوه بر اینکه چنین امکانات و بودجه ای نداشت و در محدودیت بود بخاطر رسالت دینی خویش عمل می مرد و محبوبیت اجتماعی هم داست و کلامش نیز نافذ بود اما اکنون علاوه بر افزایش طلاب و حوزه ها و بودجه کلان و آزادی عمل بخاطر ریاست و پست میز نشینی و یا کسب درآمد و خود برتر بینی با کاهش محبوبیت و عدم پذیرش کامی مواجه شده است و اینکه خود می گویند و عمل نمی کنند .
  • مسعود IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود خدا بر نویسنده متن که به حق نوشت و به حق پایبند است.دست مریزاد
  • مسعود IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود خدا بر نویسنده متن که به حق نوشت و به حق پایبند است.دست مریزاد
  • پریسا US ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درود بر آقای مهاجرانی
  • حامد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مهمترین اصل احترام به درخواستهای مردم هستش نه بعضیا که خوده مردم به آنها جا ومنصب بهشون دادن مردم همین الان هم دارند از اینترنت فیلتر شده استفاده میکنند ولی با اذیت وفشار این آزار مردم نباید ادامه دار باشه
  • سید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    جناب مهاجری در دولت قبل همواره چوب انتقادت بلند بود بر سر و فرق همه فرود می آمد اما اکنون دولت با همه مشکلاتی که فعلا بر سر راه مردم با سیاست های نادرست ایجاد کرده مهر سکوت بر لب زده ای مثل زمان آقا حسن روحانی
  • علی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    متاسفانه روحانیت اعتبار خود را از دست داده و این اعتبار خرج مسائل ماده شده است واسه همینه قبل از انقلاب بدون بودجه فرهنگی فرهنگ سازی کامل انجام می‌شد و ثمره آن در ۸ سال دفاع مقدس به بار نشست اما اکنون همه چی شده ریاکاری
  • غلامرضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مسئول امربه معروف می گوید اول باید واکسینه صورت گیرد .پس تا کنون کجا بودید ؟چرا الان بادتان افتاده که واکسینه لازم است ؟ این مورد گذشت آیا برای تکنولوژی های جدید که در راه است کاری کرده اید؟نه .چرا ؟چون همیشه با فکر محدودسازی . حبس . قهر و جبر زیسته اید . چرا جوانان سابق در جنگ شهید شدند اما الان مخالف جنگ اند ؟و....
  • اکبر IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درست میگه آقای مهاجری مگه فیلتر وجود داره همه تقریبا دارن استفاده میکنن خودتون وهمه
  • بینام DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کارراباید به کاردان داد ۸۹ میلیون طرف دار رفع فیلترینگ هستند کمتر از یک میلیون از فیلترینگ طرفداری می‌کنند اونم بخاطر اینکه از فیلترینگ سود می‌برند یا بخاطر فروش فیلتر شکن یا ......
  • ممصادق IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    احسنت. درود بر شرف نویسنده
  • غلامرضا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    رفتار تند و قهری و فاصله گرفتن از مردم و عدم همدردی با آنان عواقب بدتری نیز خواهد داشت که جامعه را با نوعی عناد و تقابل مواجه و در تمام نقاط محسوس خواهد بود .برق . گاز . اقتصاد . صنعت و.....
  • شاه ولی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    داستان ماهواره ویدیو دوباره تکرارشد آزموده را آزمودن خطاست
  • ارمیتا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مشکل این کشور این است که حداقیلت حاکم رای اکثریت مردم را نه می بیند نه میخواهد ببیند .فاصله بین این دو هر روز بیشتر و بیشتر میشود .من نمی دونم برای این ملت چند نفر تصمیم می گیرند و ریس جمهور چه کاره است .مگر نه این است که ریس جمهور نماینده ملت است اختلاس گران بیشتر از همه از رفع فیلترینگ ترس دارند
  • بازنشسته IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حاجی فکر کنم باید به اینترنت حمله کنید وگر نه الان فیلتر فروش زیاده
  • حمید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقای همه چیزمان کودک ۶ ساله الان دستش گوشی هست و در آپارات پرهام گیم پلی و های واگر بازی می کند اما فیلترینگ برداشته شود خود بخود صحنه های سکسی ظاهر می شود من خودم زمانی تلگرام داشتم کانالهای بسیار زشت خودبخود در گوشی من باز می شدند که شرح دادن آن رو می خواهد به بچه های شش ساله رحم کنید آن ها هنوز نمیتوانند از فیلتر شکن استفاده بکنند
  • محمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    من نمی دانم این آقا چه اصول گرایی است که هیچ انتقادی به اصلاح طلبان ندارد و همیشه کمک آنها است . مرحوم بازرگان اگر هر چه بود مرد و مردانه گفت من مخالف نظرات امام هستم و رفت کنار . امروز بالاخره چی هستی ؟
  • محمدرضا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    این واقعیتی تلخ است که روحانیت قبل از انقلاب اسلامی موفق تر بودند من نسل قبل از انقلابم و دیده‌ام که جوانان آن دوران به نظریات روحانیون بیشتر اهمیت داده و احترام ویژه ای قائل بودند اما علیرغم گستردگی امکانات مالی و بودجه های هنگفت در اختیار گرفتن و ارگان های بسبار فراوان برای حفظ اخلاق در جامعه توسط روحانیت محترم، اما در عمل هر روز جامعه در بد اخلاقی و بی اخلاقی بیشتر فرو می‌رود،
  • دیوانه CA ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مطمین باشید اگر بنفع روحانیت بود مخالفت نمیشد من دیگه فهمیدم مسولین هر حرف یا طرح یا صحبتی اگرصندلی مسولین رو تهدید کنه مخالفت میکنند
  • عبدا... US ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    با این کار روحانیت را از چشم مردم نیندازند باید حساب شده خطبه خواند
  • همشهری IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    لابد امامان جمعه همان « مافیای فیلتر شکن فروش » هستند ؟ !! خجالت نکشید ، امامان جمعه را مافیای فیلترشکن فروش معرفی کنید !!!!
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اگر قرار بود بعد از انقلاب هم مسئول مشکلات فرهنگ کشور روحانیون باشن، چرا انقلاب شد؟ فقط برای اینکه پست و مقام‌ها رو از عده‌ای دیگه تحویل گرفت و تحویل امثال آقای مهاجری داد؟
  • javad IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بی سواد که نیست یعنی نمیدونه با فیلترینگ مردم از فیلتر استفاده می کنن که هزاراندسایت. مستهجن باز میکنه کسی که مخالف رفع فیلترینگ قطعا یا خودش فیلتر می فروشه یا اطرافیانش
  • رضا IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کاش دغدغه نان و آب مردم را هم داشتند و با همین جدیت پیگیر قطعی برق و جلوگیری از خسارت های جبران ناپذیر کسبه ها .کارگاههای کوچک و بزرگ. ترافیک های وحشتناک بخاطر قطعی برق چراغ راهنمایی ها و......
  • ابراهیم IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چرا فقط تریبون نماز جمعه اعلام مخالفت میکنه.
  • مجید IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    آقایان هنوز متوجه نشده اند که با وجود فیلتر شکن فیلتری وجود ندارد،فقط این وسط عده ای معدود روزانه میلیاردها تومن جیب مردم را خالی کرده و جالب اینکه نه مالیاتی می‌دهند و نه جوابگو هستند،دقیقا مثل قاچاقچی ها
  • شما IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چرا یک عده ای برای کل کشور تصمیم میگیرن و بقیه حق اظهار نظر ندارن.
  • مهدی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلام این اساتید نظرشون اینه که بازار فیلتر شکن ها حالا حالاها گرم وداغ بمونه،
  • عماد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    قطعا'برایشان ضرر مالی دارد که مخالف رفع فیلترند.
  • حسین عابد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    تمام فرزندان وبستگان آنهافیلترشکن می‌فروشند چون مشاغل نون وآبداررافقط خودشان مجوزمیگیرندوبه هیچ کس دیگرنمی دهند
  • جابر IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    باید هر کسی با تخصص خود جامعه را به سمت درست پیش ببرد والا در هر کاری نظر بدی و دخالت کنی میشه همینی که هس
  • ماریا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    ای مزدور منافق
  • بهداد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کلا از زمان قدیم هم بوده که هر عاملی که باعث اگاهی بیشتر ملت شوند این جماعت با ان مخالفن
  • حسین IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    چونکه دیگه نمیتونن فیلترشکن بفروشن دارن مخالفت میکنن
  • علیرضا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    فقط ماهی ۱۵۰هزار تومان بابت فيلترشکن پرداخت میکنیم حالا شما فیلتر کن
  • ز IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    با آقای مهاجری کاملا موافقم ،،،اینا از ترس یه چی دیگه،اینطوری به رفع فیلترینگ حمله میکنن،شاید هم فیلترشکن برایشان سودمندتر است
  • اسماعیل IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حرف حساب فعلا که همه مردم از فیلتر شکن استفاده می کنند وسودش هم به جیب دوستان وهمجناحیهای همین آقایون میره
  • رصان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    کاش اندکی بنفع مردم صحبت می‌کردند برق اختلاص ودزدی وتورم و اتباع خارجی شکم گرسنه دین ندارد
  • صادق IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مادر عروس دوباره به صدا درآمد!
  • صادق IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مادر عروس دوباره به صدا درآمد!
  • علی ES ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    مردم دیگر مثل قدیم حرف امامان جمعه گوش نمی‌گیرند غرق سیاست شده اند نگاهی به نمازگزاران جمعه بکنیدهمه تقریبا پیر مردها هستند
  • Ad US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    اقتصاد باید اولویت تمام کارهای دولت باشد بدون اقتصاد قوی کشور زیرو میشود
  • مومن IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    رفع فیلترینگ توسط دولت حداقلی اصلاح طلبان یعنی ترویج فساد و فحشا و نا امنی . اصلاح طلبان ایران همان اصلاح طلبان فاسد سوره بقره هستند که خداوند به فاسد بودن آنها مؤمنین را هشدار داده.
  • ممدی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درتمام حمایت هاازرفع فیلترمدعی اندکه اکثراازفیلترشکن استفاده میکنند(حال این آمارهاراازکجامیاورندخدامیداند)پس فیلترینگ رابرداریددوستی میگفت عده ای درخفا مشروب میخورند پس شراب راحلال اعلام کنید
  • کسرا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امامان جمعه بجای اینکه مشکلات مردم را عنوان کنند و از مسیولین بخواهند رسیگی کنند میخی محکم به تابوت مرده مردم می زنند تورم ۰گرانی بیکاری جوانان بیماری جوانان بی ابی که کشور رو به نابودی است جاماندن دانش اموزان فقر از تحصیل ذباله گردی بچه ها تهاجم افغانیها به ایران وهراران کمبود دیگر را عنوان کنند فقط یک کلمه حجاب ۰ وچیزی که ربطی ندارد صحبت می کنند
  • ایرانی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    زنده باد آقای مهاجری.ایشان همیشه حرف حق می‌زنند.
  • محمود IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    سلام.چون ائمه جمعه خط مقدم آگاهی بخشی به جامعه هستند ولی مفت خورهایی چون شما که از مردم کینه و عقده دارند به هیچ صراطی مستقیم نیستند فقط الی جهنم
  • مهرعلی.زندی US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دین امری ذاتی وعریزی است تجربه ثابت کرده هرچه حکومت ها برای دینداری مانوربدهند دین به مثابه امری اجبار ی به خود گرفته وباعث دین گریزی می شود هرچیزی که بیشتر تحت کنترل قرارداده شود حساسیت ها بیشتروهرچه بی تفاوتی باشی به مرور ازذهن ها خارج می شو دبناب این اگر روی فیلترینگ حساسیت نشود مردم هم بی تفاوت می شوند
  • مهرعلی.زندی US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    دین امری ذاتی وعریزی است تجربه ثابت کرده هرچه حکومت ها برای دینداری مانوربدهند دین به مثابه امری اجبار ی به خود گرفته وباعث دین گریزی می شود هرچیزی که بیشتر تحت کنترل قرارداده شود حساسیت ها بیشتروهرچه بی تفاوتی باشی به مرور ازذهن ها خارج می شو دبناب این اگر روی فیلترینگ حساسیت نشود مردم هم بی تفاوت می شوند
  • مومنی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    بایداول خود را اصلاح کرد.بعد دیگران
  • مصطفی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    تمام روزازرییسی بدبخت ایرادمی گرفتی حالاکه دولتت داره می ... تومملکت یه بارانتقادنکردی اوفتادی به جون امام جمعه مگه مشکل مافیلترینگ است که اگربازبشه یابسته دیگربدبختیم می خایدفسادوفحشاکنید راه دیگری هست
  • الف. الف IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    عالی
  • رضا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    امام جمعه باید در راستای وظایف خودش اظهار نظر کند نباید در کارهایی که تخصص ندارد نظری بدهد ،
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    حتما از در آمد آن سود میکنند مگر تلویزیون فیلم با حجاب نشان میدهد ماهواره ها بدتر از آن اگر عقل ندارید بزارید عاقلها صحبت کنند حضرت پیامبر در کدام جنگ خانه بود چرا نرفتید مگر شهید بودن درست نبود
  • حسینی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    تا دیروز اکثر جوانان این مرز وبوم متوجه فیلم های مبتذل نبودن از زمانی فیلترینگ آمد با فیلترشکن فاجعه بار شد
  • محمود IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    وقتی در آمد داره متاسفانه مخالفت هم هست .. با فروش فیلترشکن کاسبیشون بخطر میفته والا دلیلی برای مخالفت آزادی فضای مجازی وجود ندارد ..
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۶
    درست است .

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی