دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
نظرات: ۵
۰
-
وزیر دفاع جزییات خسارت حمله اسراییل را اعلام کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، خسارتی جزئی به ما وارد شد که بلافاصله با بهره‌گیری از دانش و قدرت علمی خودمان آن را ترمیم و جایگزین کردیم.

خبرآنلاین نوشت: امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع، امروز دوشنبه در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشجویان غیر ایرانی و تعدادی از وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران، گفت: قرآن ما را به آماده شدن و قدرتمند شدن به هر وسیله‌ای توصیه کرده و یکی از قدرت‌ها، قدرت علمی است و هر کشوری که دارای این قدرت باشد، بر دیگران تفوق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه گاهی این قدرت علمی در جهت شرّ به وسیله استکبار جهانی اعمال می‌شود،اظهار کرد: اما اگر این قدرت علمی در دست انسان‌های مؤمن و عدالت‌خواه باشد، در جهت تفوق خیر و مبارزه با ظلم بکار خواهد رفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حضور آمریکا در اقصی‌نقاط دنیا از جمله در دریای جنوبی چین و تحریک تایوان، تنگه و آبراه‌های بین‌المللی مانند تنگه باب‌المندب و همچنین در جنگ روسیه و اوکراین، افزود: این حضورها و دخالت‌ها در جهت یک‌جانبه‌گرایی آمریکا در جهان است. کشورهای عدالت‌خواه اعم از مسلمان و غیرمسلمان، باید با بهره‌گیری از قدرت علمی بر روی مشترکات خود تمرکز و آنها را تقویت نمایند.

امیر نصیرزاده اضافه کرد: در این کلاس‌های درسی بر روی مشترکات و عوامل هم‌گرایی که بسیار هم هستند، مطالعه، تحقیق و همفکری کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمام قوانین بین‌المللی که در ظاهر برای حقوق‌بشر و عدالت وضع شده است را زیر پا گذاشته است، تأکید کرد: در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، خسارتی جزئی به ما وارد شد که بلافاصله با بهره‌گیری از دانش و قدرت علمی خودمان آن را ترمیم و جایگزین کردیم، در حالی که اگر این توانِ ناشی از علم، در اختیار دیگران بود، هرگز به ما اجازه این کار را نمی‌دادند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی