یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
نظرات: ۰
۰
-
خرید انواع اتصالات سینی کابل از تولیدکننده اصلی

پیمانکاران و افراد متخصصی که با سیستم‌های سینی کابل کار کرده‌اند؛ می‌دانند این نوع سیستم‌ها زمانی کارایی و عملکرد مطلوبی دارند که تجهیزاتی نظیر انواع اتصالات سینی کابل همراه آن‌ها خریداری شود.

لذا اگر به دنبال خرید اتصالات و متعلقات سینی کابل مناسب هستید، ادامه مطلب اختصاص دارد به معرفی اتصالات سینی کابل و تولیدکننده آن‌ها که پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما باشید.

معرفی مهمترین اتصالات سینی کابل

امروزه چون نیاز به استفاده از سیستم (cable tray) در پروژه‌های ساختمانی افزایش یافته، کاربرد لوازم جانبی و انواع اتصالات سینی کابل نیز برای عملکرد هر چه بهتر سیستم، ضرورت پیدا کرده است.

پس هنگام انتخاب اتصالات و متعلقات سینی برق باید دقت به خرج داد تا بدانیم از کدام تولید کننده سینی کابل باید خرید کرد و همچنین کدام لوازم جانبی برای پروژه‌های خود استفاده کرد؟

طبقه‌بندی انواع اتصالات سینی کابل به شرح زیر است:

1. زانویی سینی کابل 

اغلب مسیر سیم‌کشی در ساختمان‌ها دارای گوشه و کناره است و نمی‌توان سیم‌ و کابل‌ها را مستقیم عبور داد؛ بنابراین نیاز به استفاده از انواع زانو سینی کابل که شامل: زانویی 90 درجه عمودی و افقی و زانویی 45 درجه عمودی و افقی می‌شود، ضرورت پیدا می‌کند.

سفارش و خرید زانوی سینی کابل

2. رابط سینی کابل

سینی‌های کابل برای هدایت و استفاده در یک مسیر طولانی و مشخص نیاز به اتصال به یکدیگر دارند؛ این امر با وجود رابط سینی کابل که بین دو سینی برق اتصال برقرار می‌کند، میسر است.   

3. سه راهی و چهار راهی سینی کابل

گاهی ممکن است مسیر سیم‌کشی به سه یا چهار راهی (کنج یا گوشه‌ها) برسد، در این مواقع تجهیزاتی نظیر سه راهی و چهار راهی سینی برق می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. 

4. نردبان کابل

سازه‌ای پله مانند است که از آن برای عبور سیم و کابل‌ها در محیط‌های با ارتفاع بالا و به‌صورت عمودی بهره می‌برند و می‌توان آن‌ها را درون نردبان کابل محکم نمود.  

خرید نردبان کابل ارزان از تولید کننده

5. ساپورت سینی کابل

وظیفه مهم پایه سینی کابل (بروی دیوار نصب می‌شوند) محافظت از سینی‌های برق است؛ به دو نوع ساپورت دیواری و سقفی تقسیم شده و خود این دو نوع در دو مدل ثابت و متحرک تولید می‌شوند. نقش مهم هر کدام، متصل کردن سینی کابل به دیوار و یا سقف‌ها است.

6. پیچ و مهره‌های سینی کابل

وجود پیچ و مهره‌ها الزامی است! زیرا اتصال تمام لوازم جانبی نام برده شده بالا با سینی برق بدون پیچ و مهره‌ها امکان پذیر نیست.

قابلیت مقاومت در برابر خوردگی و ضربات را دارند و طراحی شده‌اند تا موجب اتصال محکم بین انواع اتصالات سینی کابل شوند.

استفاده و نصب اتصالات و متعلقات استاندارد سینی کابل

لوازم جانبی و اتصالات سینی کابل تجهیزات همراهی هستند که باعث پشتیبانی، حفاظت و عملکرد خوب سینی‌های برق می‌شوند! چرا که اتصال سینی و نردبان‌های کابل را با توجه به اشکال و مسیرهای مختلف برای مطابقت با محل نصب فراهم می‌کنند.

پس مهم است که هنگام خرید اتصالات و متعلقات سینی کابل مواردی مانند: ضخامت، طول، عرض، نوع پوشش گالوانیزه سرد و گرم، ضد زنگ بودن و مهمتر از همه کارگاه تولیدی را مد نظر داشت.

پارسیان بزرگترین تولید کننده سینی کابل در تهران

گروه صنعتی پارسیان با سابقه 15 ساله در بازار لاله زار تهران به‌عنوان تولیدکننده معتبر سینی کابل و اتصالات استاندارد مانند: نردبان کابل، زانویی سینی کابل، پایه سینی کابل، رابط سینی کابل و… مشغول به فعالیت است.

همچنین این مجموعه با توانایی و به‌کارگیری نیروهای متخصص و زبده، همیشه در تلاش است تا در کنار کیفیت بالا، انواع اتصالات سینی کابل را با قیمتی مقرون به‌صرفه به مشتریان گرامی ارائه کند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی