پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
نظرات: ۰
۰
-
یک ایرانی معاون جدید ایلان ماسک شد +عکس

امید افشار، مردی ۳۷ ساله و ایرانی‌الاصل، به‌عنوان یکی از افراد مورد اعتماد ایلان ماسک شناخته می‌شود و مسئولیت‌های جدیدی را در تسلا بر عهده دارد.

دیجیاتو نوشت: امید افشار، ایرانی‌الاصل که یکی از افراد نزدیک و مورداعتماد «ایلان ماسک» است، ظاهراً برای نظارت بر عملیات تسلا در آمریکای شمالی و اروپا انتخاب شده است.

افشار ۳۷ ساله که در دفتر ماسک کار می‌کرد، اکنون طبق گفته بلومبرگ، به‌عنوان یک معاون روی فرایند تولید و فروش تسلا نظارت می‌کند. همچنین افشار حالا گزارش‌های مسئولیت جدید خود را مستقیماً به خود ماسک ارائه می‌کند. افشار کار خود در تسلا را از سال ۲۰۱۷ به‌عنوان «مدیر محصول» آغاز کرد. در سال ۲۰۲۲ به‌دلیل نقشش در خرید مصالح ساختمانی که خرید آن‌ها بسیار سخت است، تحت نظارت داخلی قرار گرفته بود و همچنین مدتی را در اسپیس‌ایکس و X مشغول به کار بوده است.

علاوه‌براین، تسلا ظاهراً دچار تغییرات دیگری نیز شده است. «آشوک الوسوامی» اکنون معاون بخش Autopilot و نرم‌افزار هوش مصنوعی غول خودروسازی است و «میلان کواچ» معاون بخش ربات انسان‌نمای اپتیموس خواهد بود.

برخی منابع نیز اشاره کرده‌اند که این تغییرات از قبل از رویداد هفته گذشته تسلا برای معرفی Cybercab برنامه‌ریزی شده است. تسلا در این رویداد هرچند محصولات نوآورانه و جذابی را معرفی کرد، اما سهام آن ۹ درصد کاهش یافت و به‌همین‌ترتیب ثروت «ایلان ماسک» هم حدود ۱۵ میلیارد دلار کمتر شد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب