سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
نظرات: ۰
۰
-
نظرات علیرضا دبیر درباره ستاره معروف سینما خبرساز شد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: همه فکر می‌کنند فردین فقط در کشتی بوده در صورتی که اینطور نیست، باید از شوخی‌های فردین گفته شود.

خبرآنلاین نوشت: آئین رونمایی از کتاب پهلوان باشی روایت ۴۰ نفر از نخبگان و بزرگان کشتی کشور، با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و رضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از پیشکسوتان و اهالی ورزش ظهر امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه در سالن همایش های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد. 

علیرضا دبیر در مراسم رونمایی از کتاب پهلوان باشی که با حضور رضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی در سالن شهید ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد اظهار کرد: نباید اینگونه نگاه کرد که چه کسی اصولگرا یا اصلاح طلب است مهم آن است که چه کسی به کشور خدمت می کند. چهره‌هایی از جمله مسعود سلطانی فر، کیومرث هاشمی و رضا صالحی امیری زحمت زیادی کشیدند و نباید بگذاریم دانشی که دارند با خودشان ببرند. 

وی ادامه داد، من رفاقت زیادی با رضا صالحی امیری داشته ام و حتی او در زمان کمیته المپیک خدمات زیادی را از لحاظ بودجه به کشتی داشت. این شخصیت که سابقه مختلفی از جمله مدیرکلی، معاونت شهرداری، وزارت ارشاد، سرپرست وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و حتی وزارت میراث داشته اند که همیشه منشأ خیر و برکت بودند. 

دبیر بیان کرد: ما در حال حاضر ۱۵۰۰ شهید کشتی گیر داریم و تاکنون ۱۷ کتاب از زندگی آنان گردآوری و منتشر شده است. همچنین ۵۰ مورد دیگر نیز در دست اقدام است. همزمان نیز چاپ زندگی قهرمان جهان و المپیک این ورزش را نیز در دستور کار داریم که تا کنون کتاب منصور برزگر روانه بازار شده است. 

دبیر خاطر نشان کرد: شخصیت حقیقی و حقوقی من از هم جدا بوده و نگویند که فلانی رییس فدراسیون است. در این کتاب ۴۰ نفر از آدمهای اثرگذار را  در آن آورده شده است. همه فکر می کنند فردین فقط در کشتی بوده در صورتی که اینطور نیست، باید از شوخی‌های فردین و آقافعلی گفته شود. باید شخصیت‌ها را بشناسانیم. فردین فقط در سینما نبوده. یک بار آقای صالحی امیری گفت کشتی بخشی از هویت و فرهنگ ماست، من خیلی با این جمله حال کردم، واقعا حرف درستی است و کشتی فقط ورزش ما نیست.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب