دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
نظرات: ۰
۰
-
اطلاعات مختصر درباره کانال تلگرام فارکس و بروکر لایت فارکس فارسی

لایت فایننس، یکی از بروکرهایی می باشد که می توانید از طریق آن به خدمات ترید در بازار فارکس دسترسی داشته باشید. این بروکر با بیش از +۱۸ سال سابقه، اکنون امکانات کاملی را برای تریدرها ارائه می کند.

به همین خاطر در این بخش می خواهیم یک نگاه اجمالی بر ابزارهای لایت فارکس داشته و آنها را تا جای ممکن معرفی کنیم.

لایت فایننس چه امکاناتی را ارائه می کند؟

لایت فایننس یکی از بهترین بروکرهایی است که می توانید برای ترید در بازار جفت ارزها از خدمات آن استفاده کنید. دلیل اینکه این بروکر را با عنوان "بهترین"معرفی می کنیم، در چند مورد خلاصه می شود:

• سابقه طولانی است که دارد (حدود ۲۰ سال)،

• پیشرفتی که در طول سال ها داشته و اکنون در غالب کشورهای جهان خدمات خود را ارائه می کند.

• امکانات کاملی که این بروکر ارائه می نماید.

اولین چیزی که یک تریدر تلاش می کند تا برای انتخاب یک بروکر درنظر بگیرد، امکاناتی است که این موسسات دارند. اگر شما هم می خواهید امکانات لایت فایننس را بشناسید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تریدرهای جوان چه چیزی را در اخبار فارکس تلگرام دنبال کنند؟

کانال تلگرام فارکس باعث می‌ شود که معامله‌ گران جوان دچار هیجان نشوند. با توجه به حجم معاملات و تغییراتی که در بازار فارکس انجام می‌ شود امکان دارد که رفتارهای هیجانی زیادی را ایجاد کند. این رفتارهای هیجانی قطعاً موجب ضرر به تریدرهای جوان شده و آنها لیکوئید خواهند شد. شاید باور نکنید حتی امکان دارد که این هیجانات باعث ضرر زدن به معامله‌ گران قدیمی نیز بشود. بنابراین باید راهی را پیدا کنید که از طریق آن بتوانید هیجانات ناشی از تغییرات بازار را کنترل کنید. تمام این راه‌ ها در کانال تلگرام فارکس وجود دارند و از طریق آنها می‌ توانید رفتارهای بازار برای ایجاد هیجان را شناسایی کنید.

کانال تلگرام فارکس برخی از اصطلاحات بازار را برای شما تریدرهای جوان توضیح می‌دهد. امکان دارد که بسیاری از معامله‌ گران با برخی از اصطلاحات و علائم اقتصادی که در بازار وجود دارند آشنا نباشند. بازار فارکس (FX) پُر از این اصطلاحات و علائم بوده که در صورت آشنا نبودن با آنها امکان وجود خسارت برایتان قطعی است. به طور مثال زمانی که تحلیل اقتصادی را می‌ خوانید که در آن تغییرات پیپ (pips) نمایش داده شده‌ اند باید بدانید که این علامت به چه معنی است و چه تاثیری ور معاملات بروکر لایت فایننس دارد. برخی از اصطلاحات به عنوان اصطلاحات پایه‌ ای محسوب شده و قبل از انجام هرگونه معامله ای باید آنها را بدانید. بنابراین صرف جستجو در گوگل و دانستن معنای لغوی آنها نمی‌ تواند کمکی برای فهمیدن این معنای اصطلاحی کند.

تریدر

اخبار فارکس تلگرام در چه دسته‌ هایی هستند؟

اخبار فارکس تلگرام در دسته‌ بندی‌ های متعددی هستند. این دسته‌ بندی‌ ها شامل اخبار حوزه های: سیاسی، اقتصادی، مالی، اداری و سایر موارد می‌ شود. حجم و شدت ارسال این اخبار بسیار بالاست و بنابراین نیاز به تحلیل و بررسی دارند. این تحلیل و بررسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید روند نزولی یا صعودی ارزها را شناسایی کنید. به طور مثال زمانی که در ارز کشور ژاپن سرمایه‌ گذاری می‌ کنید باید این نکته را بدانید که صد درصد تابع آمریکا است. بنابراین اگر دلار رشد کند، یِن ژاپن نیز رشد خواهد کرد و اگر دلار افت کند یِن نیز افت خواهد کرد. لازم به ذکر است که بدانید برای محافظت از ارز یک کشور امکان انجام معاملات صوری وجود دارد.

کانال تلگرام فارکس به شما یاد می‌دهد تا بتوانید معاملات حقیقی را از معاملات غیر واقعی تشخیص دهید. معاملات حقیقی بر اساس اخبار و داده‌ های واقعی مربوط به هر کشور انجام می‌گیرند و بنابراین نیاز به صرف زمان دارند. معاملات غیر واقعی فقط بر اساس اخبار سیاسی و هیجان تریدرها انجام می‌ گیرند و بنابراین احتمال سقوط یا صعود فوری را دارند. نکته دیگری که در مورد این اخبار وجود دارد و باید بدانید موضوع تصمیم‌ گیری معاملاتی است.به گفته لایت فارکس امکان دارد گروهی از تریدرها که اصلاً ملیت آنها اهمیتی ندارد اقدام به سفته بازی و نرخ سازی کاذب برای برخی ارزها نمایند. باید بدانید که تصمیم گیری معاملاتی به شما کمک می‌ کند تا در دام آنها نیفتاده و سرمایه‌ تان را از دست ندهید.

استفاده از لوریج در لایت فارکس و لایت فایننس

لایت فارکس به‌عنوان یک بروکر اروپایی، مطابق با مقررات “ESMA” عمل می‌کند و از اهرم معاملاتی کاهش‌یافته پیروی می‌نماید. این در حالی است که این کارگزار به معامله‌گران بین‌المللی امکان استفاده از اهرم بالایی تا سقف ۱:۱۰۰۰ را در معاملات فارکس فراهم می‌کند.

بروکر لایت فارکس

معامله‌گران بین‌المللی می‌توانند حداکثر از اهرم ۱:۱۰۰۰ بهره‌مند شوند، در حالی که مشتریان اروپایی مجاز به استفاده از اهرم تا ۱:۳۰ هستند. پیش از انتخاب اهرم معاملاتی، پیشنهاد می‌شود شرایط را به‌دقت بررسی کرده و نحوه عملکرد لوریج در معاملات فارکس را درک کنید؛ زیرا اهرم می‌تواند هم سود و هم زیان شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.

میزان کمیسیون در لایت فارکس

در لایت فارکس و لایت فایننس برای واریز پول هیچ کمیسیونی از شما کسر نمی‌شود اما برای برداشت از حساب، مبلغی به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌شود. در شرایط عادی، کمیسیون‌های برداشت به شرح زیر است:

تاپ چنج: بدون کمیسیون

وبمانی: ۲.۵ درصد

تتر: بدون کمیسیون

توصیه می‌کنیم که برای برداشت، از تتر استفاده کنید؛ زیرا کارمزدی بسیار پایین دارد. یکی از ایراداتی که به این بروکر وارد می‌شود، بالا بودن کمیسیون برداشت از طریق وبمانی است که نسبت به دیگر بروکرها بیشتر است. با این حال به دلیل کاهش استفاده از وبمانی پس از جنگ روسیه و اوکراین، معامله‌گران کم‌تری از آن استفاده می‌کنند.

خدمات پشتیبانی مشتری در بروکر لایت فارکس

بروکر لایت فایننس با ارائه پشتیبانی به زبان فارسی، محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی به دست آورده است. شما می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین در وب‌سایت لایت فارکس فارسی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و سؤالات خود را مطرح کنید. توجه داشته باشید که پاسخگویی بروکر به‌صورت شبانه‌روزی است اما ساعات کاری رسمی آن از ساعت ۰۰: ۰۰ دوشنبه تا ۲۳: ۵۹ جمعه (GMT+۲) می‌باشد.

ضمناً یکی از ویژگی‌های جالب وب‌سایت بروکر لایت فارکس ، امکان برقراری چت گروهی میان مشتریان است.

حساب Classic

حساب کلاسیک برای تریدرهای با تجربه و افرادی که معاملات خود را با حجم بالا انجام می‌دهند، ایده‌آل است. این حساب به کاربران امکان استفاده از اهرم تا نسبت ۱:۱۰۰۰ را می‌دهد و بدون بهره است؛ همچنین یکی از حساب‌های اسلامی می‌باشد.

حساب ECN

برای افتتاح حساب ECN در لایت فایننس، حداقل سپرده مورد نیاز ۵۰ دلار است. این حساب بهره‌ای به میزان ۲.۵ درصد سالانه برای سرمایه‌های بلااستفاده ارائه می‌دهد. این نوع حساب برای تریدرهای حرفه‌ای و کسانی که به خدمات تجارت اجتماعی نیاز دارند مناسب است.

حساب CENT

حساب CENT یکی از بهترین گزینه‌ها برای معامله‌گران تازه‌کار در بروکر لایت فایننس است. این حساب به شما کمک می‌کند تا با ریسک کم، بازار را بهتر درک کنید و به روانشناسی معاملات بپردازید. معاملات در این حساب به واحد سنت انجام می‌شود و برای افتتاح آن تنها به ۱۰ دلار نیاز است.

حساب اسلامی

حساب‌های اسلامی در بروکر لایت فارکس فارسی یا همان لایت فایننس به حساب‌هایی گفته می‌شود که برای نگهداری معاملات تا پایان روز معاملاتی، هیچ نوع سوآپ یا بهره شبانه دریافت نمی‌کنند. این حساب‌ها با رعایت اصول دین اسلام طراحی شدند. شما می‌توانید حساب اسلامی خود را با انتخاب حساب‌های CENT یا کلاسیک در لایت فایننس ایجاد کنید.

منبع : https://www.liteforexfa.com

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب