یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
نظرات: ۰
۰
-
خواب جدید ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس +قیمت

شرکت خودروسازی ایران خودرو از ایده جدید خود برای جایگزینی پژو پارس خبر داد.

اکو ایران نوشت: پژو 207 با موتور TU3، سورن پلاس با موتور EF7 و سورن پلاس با موتور XU7P به عنوان محصولات جایگزین پژو پارس رونمایی کرد.

متقاضیانی که سال گذشته در اولین طرح فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای پژو پارس نام نویسی کردند و موعد تحویل خودروی مورد نظزر آنها تابستان 1403 اعلام شده بود، می توانند به جای گروه پژو پارس یکی از سه خودروی یاد شده را انتخاب کنند.

البته بر اساس برنامه ریزی آبی های جاده مخصوص پژو 207 با موتور TU3 و سورن پلاس با موتور EF7 به صورت پیش فروش به متقاضیان واگذار می شود و سورن پلاس با موتور XU7P نیز به صورت فروش فوق العاده در دسترس مشتریانی که پیش تر برای گروه پژو پارس نام نویسی کردند، قرار دارد.

 متقاضیانی که قصد دارند تا پژو 207 با موتور TU3 را به عنوان خودروی جایگزین انتخاب کنند باید حدود 229 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

طرفداران سورن پلاس با موتور EF7 نیز باید حول و حوش 241 میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت به حساب آبی های جاده مخصوص واریز کنند.

سورن پلاس با موتور XU7P نیز با قیمتی نزدیک به 470 میلیون تومان از سوی خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص در طرح جایگزین گروه پژو پارس حاضر است.

ایران خودرویی ها اعلام کردند تا پژو 207 با موتور TU3 و سورن پلاس با موتور EF7 در اسفند 1403 به متقاضیان واگذار می شود.

البته متقاضیانی که دو خودروی یاد شده را انتخاب می کنند دقت کنند الباقی قیمت در زمان تحویل و با قیمت روز از متقاضیان دریافت می شود.

پیش بینی می شود شرکت های خودروساز بتوانند تا پیش از پایان سال جاری مجوز افزایش قیمت محصولات خود را از سیاست گذار خودرویی دریافت کنند. بنابراین به احتمال زیاد مشتریانی که پژو 207 با موتور TU3 و سورن پلاس با موتور EF7 انتخاب می کند باید الباقی قیمت خودروی مورد نظر خود را بر اساس قیمت جدید پرداخت کنند.

به نظر می رسد انتخاب سورن پلاس با موتور XU7P با توجه به تخفیف حدود 15 میلیون تومانی که دارد و همچنین نحوه عرضه به صورت فروش فوق العاده می تواند انتخاب سر راست تری برای مشتریان باشد.

این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که فاصله قیمتی کارخانه و بازار سورن پلاس با موتور EF7 از سورن پلاس با موتور XU7P بیشتر است.

فاصله قیمتی کارخانه و بازار سورن پلاس با موتور EF7 حدود 250 میلیون تومان است این در حالیست که فاصله قیمت کارخانه و بازار سورن پلاس با موتور XU7P حول و حوش 150 میلیون تومان است.

فاصله قیمتی کارخانه و بازار پژو 207 با موتور TU3 نیز بیش از 175 میلیون تومان است.

مشتریانی که واجد شرایط این طرح جایگزینی هستند برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه کنند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب