شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
نظرات: ۰
۰
-
۲۵ مکان دیدنی ساری که قبل از سفر باید بدانید

شهر ساری از جمله شهرهای زیبای استان مازندران است که طبیعت بکر و منحصربفردی دارد.

وجود منابع طبیعی و جاذبه‌های گردشگری فراوان سبب شده است که شهر ساری به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در شمال کشور شناخته شود. از طرفی، در سال‌های اخیر بسیاری از زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل‌ها، جاده‌ها و مراکز خرید نیز در این شهر گسترش پیدا کرده و باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران صنعت توریست و گردشگری شده است. این موضوع را می‌توان در افزایش تعداد معاملات ملکی و رونق گرفتن ساخت و ساز مشاهده کرد. اما نکته مهم اینجاست که کلاهبرداران نیز فعالیت گسترده‌ای برای سوء استفاده از سرمایه‌گذاران شروع کرده‌اند که در صورت عدم آشنایی با قوانین ممکن است گرفتار آن‌ها شوید.

حال اگر شما هم قصد مسافرت و یا سرمایه‌گذاری در شهر زیبای ساری را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی با ۲۵ مکان دیدنی این شهر آشنا شوید؛ از جمله جاذبه‌های گردشگری ساری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تالاب سراندون و بالندون

۲- سد سلیمان تنگه

۳- چشمه‌های باداب سورت

۴- دریاچه الندان

۵- پناهگاه حیات وحش سمسکنده

۶- پناهگاه حیات وحش دشت ناز

۷- پارک جنگلی شهید زارع

۸- آبشار اوبن

۹- میدان ساعت ساری

۱۰- دریاچه میانشه

۱۱- عمارت کلبادی

۱۲- خانه رمدانی

۱۳- عمارت فاضلی

۱۴- خانه سردار جلیل ساروی

۱۵- حمام وزیری

۱۶- پل تجن

۱۷- مسجد جامع ساری

۱۸- آب انبار نو

۱۹- امام زاده یحیی ساری

۲۰- مجوعه تاریخی فرح آباد

۲۱- مسجد حاج مصطفی خان

۲۲- برج رسکت

۲۳- برج سلطان زین العابدین

۲۴- امامزاده عباس

۲۵- بنای شاطر گنبد

مکان‌های دیدنی ساری

در اینجا باید اشاره کنیم که لیست مکان‌های دیدنی ساری نشان‌دهنده تنوع بسیار زیاد از جاذبه‌های گردشگری است. در این لیست انواع جاذبه‌های تاریخی مانند عمارت کلبادی و مجموعه فرح آباد و جاذبه‌های فرهنگی مانند مسجد جامع ساری در کنار جاذبه‌های طبیعی نظیر تالاب‌ها و آبشارها معرفی شده‌اند که بیانگر اهمیت شهر ساری در صنعت توریسم و گردشگری است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که بسیاری از افراد شهر ساری را برای سرمایه‌گذاری و خرید املاک انتخاب کنند. در بخش بعدی، با برخی از نکات مهم برای سرمایه‌گذاری در ساری آشنا می‌شویم.

نکات ضروری برای سرمایه‌گذاری در ساری

حال که با مکان‌های دیدنی ساری آشنا شدید، بهتر است نکات ضروری برای سرمایه‌گذاری در این شهر را با هم مرور کنیم. اگر دقت کرده‌ باشید در سال‌های اخیر، تب و تاب خرید املاک و یا ساخت و ساز در شمال کشور به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده که این مسئله باعث بیشتر شدن قیمت زمین و املاک در این مناطق نیز شده است. بنابراین، در صورت انجام سرمایه‌گذاری‌های اشتباه و غیر قانونی، ضررهای هنگفتی را متحمل خواهید شد. در چنین شرایطی، باید با از وکلای حرفه‌ای و کاربلد استفاده کنید.

در حقیقت، مهم‌ترین نکته برای سرمایه‌گذاری در ساری، مشورت کردن با یک وکیل مجرب و متعهد است. این وکیل باید بومی مازندران باشد تا تمامی مشکلات حقوقی و کیفری مرتبط با سرمایه‌گذاری در مازندران را به خوبی بشناسد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید و فروش املاک و یا ساخت و ساز در ساری حتماً با بهترین وکیل ساری مشورت کنید. در بخش بعدی با یکی از بهترین وکلای ساری آشنا خواهیم شد.

سرمایه‌گذاری در ساری

دکتر زین العابدین فرهادی؛ بهترین وکیل ساری

دکتر زین العابدین فرهادی، وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه است که تاکنون پرونده‌های مختلفی را با موضوع قراردادهای ملکی و سرمایه‌گذاری در مازندران وکالت کرده است. ایشان سال‌ها عضو کمیته علمی حقوقی کانون وکلای قوه قضاییه در استان مازندران بوده و به عنوان یک وکیل بومی می‌تواند گره‌گشای مشکلات حقوقی و کیفری شما در زمینه املاک و مستغلات باشد. از جمله ویژگی‌های دکتر فرهادی می‌توان به تجربه بالا، تسلط روی قوانین ملکی، شجاعت در دفاع از موکل، صراحت کلام، امانت داری و احترام به حریم خصوصی موکل اشاره کرد.

لازم به ذکر است که دکتر فرهادی پژوهشگر برتر حقوقی بوده و تاکنون فعالیت‌های درخشانی در زمینه علم حقوق انجام داده است. بنابراین، برای وکالت انواع دعاوی ملکی و ثبتی می‌توانید روی تخصص و مهارت ایشان حساب کنید. به همین منظور بهتر است وارد سایت دکتر فرهادی به آدرس drzfarhadi.ir شوید و یا با شماره ۰۹۱۱۳۱۴۲۴۷۸  تماس بگیرید.

علاوه بر آن، امکان ارتباط شبانه روزی و پرسیدن سوالات و ابهامات پیرامون پرونده‌های ملکی از طریق اینستاگرام و واتس اپ نیز وجود دارد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب