شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
نظرات: ۰
۱
-
به این دلایل هر روز کره بادام زمینی بخورید!

یکی از آجیل‌های پر طرفدار و البته برای برخی حساسیت زا، بادام زمینی است که کره آن راهی آسان برای افزودن چربی‌های سالم و پروتئین به صورت یک میان‌وعده ساده است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، توصیه شده است تا روزانه بیشتر از دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی نخوریم تا از مزایای آن بهره‌مند شویم. یک وعده معادل دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خالص بدون مواد افزودنی و نمک حاوی مواد زیر است:

کالری: ۱۹۱

پروتئین: ۷ گرم

چربی کل: ۱۶ گرم

چربی اشباع شده: ۳ گرم

کل کربوهیدرات: ۷ گرم

فیبر غذایی: ۱.۶ گرم

شکر : ۳ گرم

کلسترول: ۰ میلی گرم

سدیم: ۵ میلی گرم

منیزیم: ۵۴ میلی گرم  معادل ۱۳٪ ارزش روزانه

فولات: ۲۸ میکروگرم

ویتامین E: ۳ میلی گرم

اگر هر روز کره بادام زمینی بخورید چه اتفاقی می افتد؟

کره بادام زمینی یک اسپری خوشمزه و غنی از مواد مغذی است و خوردن هر روز کره بادام زمینی اشکالی ندارد. اگرچه کالری آن متراکم است، اما تا زمانی که مصرف کره بادام زمینی با یک رژیم کلی متعادل مطابقت داشته باشد، خوردن حداقل یک وعده (۲ قاشق غذاخوری) در روز اشکالی ندارد.

سه فایده خوردن کره بادام زمینی چیست؟

کره بادام زمینی نه تنها منبع خوبی از پروتئین گیاهی و چربی های سالم است، بلکه خوردن کره بادام زمینی با خطر بالقوه کمتر بیماری قلبی، بهبود کنترل قند خون و حمایت از مدیریت وزن همراه است.

آیا خوردن کره بادام زمینی مضراتی دارد؟

کره بادام زمینی یک ماده غذایی با کالری بالاتر است، بنابراین اگر بر میزان کالری دریافتی خود نظارت می‌کنید، این را در نظر داشته باشید. برخی از کره‌های بادام‌زمینی می‌توانند قندهای افزوده، روغن‌های هیدروژنه و نمک بیشتری داشته باشند، بنابراین برچسب را دوباره بررسی کنید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب