چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
نظرات: ۱
۰
-
اسرائیل کاری کند، با ۶۰۰ موشک جوابش را می‌دهیم!

منصور حقیقت پور گفت: مردم هیچ نگرانی نداشته باشند، ایران به قدری در نظام بین الملل به عنوان کشوری استوار و قوی شناخته می شود که اسرائیل و هیچ کشور دیگری نمی توانند گوش چشمی به امنیت و استقلال ما بیاندازند.

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» در واکنش به حمله دیشب سپاه پاسداران به اسرائیل در پاسخ به ترور شهید هنیه و همچنین جنایت هایی که این روزها در لبنان انجام می دهد، اظهار داشت: باید به اسرائیل و بنیامین نتانیاهو گفت «زدی ضربتی، ضربتی نوش کن». باید به مردم ایران و همه آزادی خواه های دنیا به دلیل واکنشی که به اسرائیل داده شد، تبریک گفت.

وی افزود: بعد از ترور شهید هنیه که اسرائیل در خاک تهران انجام داد، حرف و حدیث های زیادی درباره شکل واکنش به آنها مطرح شد. همچنین اینکه نزدیک به ۲ ماه از شهادت شهید هنیه می گذرد، موجب شد شک و تردیدهایی به وجود آید و حتی در فضای سیاسی حاشیه و اختلاف نظرهایی هم خودنمایی کرد. تا اینکه نتانیاهو در اقدامی بی شرمانه با حمله تروریستی حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان یکی از فرماندهان مستشاری ایران را ترور کرد تا حجت برای ما تمام شود. سپاه با هماهنگی و همراهی درون حاکمیتی با ارگان های دیگر نزدیک به ۲۰۰ موشک به سمت اسرائیل پرتاب کرد تا این پیام برای آنها و همه دنیا صادر شود که ایران همچنان شروع کننده جنگ نخواهد بود، اما در صورت لازم پاسخ هایی قاطع به گستاخی اسرائیل و هر کشور دیگری که دست به خرابکاری بزند، واکنش لازم خواهد داد.

او درباره اینکه واکنش احتمالی اسرائیل چطور خواهد بود، عنوان کرد: گمان نمی کنم، نتانیاهو شخصا بتواند در این رابطه تصمیم گیری کند اما اگر اسرائیل بنای جواب دادن داشته باشد، خیلی طول نمی کشد و در یکی_دو روز آینده اقدام خواهد کرد. البته نتانیاهو این را بداند، اسرائیل علیه جمهوری اسلامی کاری کند، این بار ۶۰۰ موشک می زنیم تا یکبار برای همیشه حساب کار دست شان بیاید.

این فعال سیاسی توضیح داد: اسرائیل با همه گردن کشی های ظاهری و شاخه و شانه کشیدن های پوشالی می داند که ایستادگی ایران کاری کرده است تا در دنیا ذلیل شوند، به طوریکه خیلی از متحدانشان هم پشت شان را خالی کنند و حتی مردم هم در داخل علنا مخالفت شان را نسبت به جنگ افروزی های بنیامین نتانیاهو ابراز کنند.

حقیقت پور در پایان یادآور شد: مردم هیچ نگرانی ای نداشته باشند. ایران به قدری در نظام بین الملل به عنوان کشوری استوار و قوی شناخته می شود که اسرائیل و هیچ کشور دیگری نمی توانند گوش چشمی به امنیت و استقلال ما بیاندازند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب