سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
نظرات: ۱۴
۰
-

خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص گفت که همزمان با حملات موشکی ایران به اسرائیل، حمله سایبری نیز صورت گرفته است.

تسنیم آورده است: یوسی میلمن خبرنگار هاآرتص سه‌شنبه شب نوشت: در کنار حمله موشکی ایران جنگ سایبری را هم علیه اسرائیل در دست اجرا دارد.

وی مدعی شد که پیامک‌هایی جعلی به گوشی اسرائیلی‌ها رسیده است که به آنها خبر می‌دهد، حمله هوایی به پایان رسیده و می‌توانند از پناهگاه‌ها خارج شوند.

خبرنگار هاآرتص همچنین ادعا کرد، یکی از موشک های شلیک شده در مسیر دیمونا رهگیری شد و ترکش‌های آن در نقب افتادند.

بیشتر ببینید:

 وی افزود: با این حال اطلاعاتی در رابطه با اینکه ایران به دنبال هدف قرار دادن تاسیسات هسته‌ای بود در اختیار ندارم.

تصاویر زنده آسمان تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای اسرائیل اشغالگر نشان دهنده آن  است که حجم گسترده‌ای از موشک‌ها برای تنبیه قاتل‌های صهیونیست روانه این سرزمین‌های اشغالی شده است.

این تصاویر زنده موارد بسیاری را ضبط کرد که موشک‌ها به اهدافی اصابت می‌کنند و سیستم پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن آنها عاجز  است.

تاکنون ده‌ها اصابت در همین تصاویر زنده دیده شده است.

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اسلامی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    🔻بایدن در پیامکی به ظریف گفت: 🚀«جواد، خواهش می کنم جای آن دکمه‌ای که آمریکا با فشار دادن آن تمام سیستم دفاعی ایران را از کار می اندازد به ما هم نشان بده، ما هنوز پیداش نکردیم. ممنون برادرت جو
  • h b IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    زنده باد دلاور مردان ایران زمین سپاه دلیر ویاران اقا امام عصر هر جا نیاز باشد در خدمتیم عزیزان سپاه و ارتش و کل رزمندگان ایرام زمین اگر نزنید انها خواهند زد در سراسر گیتی برای یاری رساندن به مظلوم عالم و مسلمنان و غیر گوش به فرمان رهبری عزیزیم
  • جعفر IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    عالی
  • جعفر IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    عالی
  • شین ایرانی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    سپاه پاسداران و مسئولین شجاع ایران خدا قوت، دست مریزاد ، اسرائیل و طرفدارانش به خاطر داشته باشند برتری نظامی او به پشتوانه آمریکا در برابر برتری ایمان و اراده نیروهای مقاومت منحر به شکست خواهد شد .

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب