سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
نظرات: ۱
۰
-
روایتی متفاوت از سفر اسطوره به یاسوج؛ یک نفر را به خاطر علی دایی توبیخ کردند!

همبازی و دوست صمیمی علی دایی درباره اقدام زیبایی که اسطوره فوتبال ایران اخیرا انجام داده است روایتی جالب را مطرح کرد.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، بعد از انتشار کلیپی از معلول اهل یاسوج به نام پیمان اژدر در فضای مجازی که آرزوی دیدن علی دایی فوتبال ایران را داشت، اسطوره ورزش ایران راهی مرکزی شد که پیمان در آنجا زندگی می کند و صحنه هایی زیبا و احساسی رقم خورد.

اکبر یوسفی همبازی و دوست صمیمی علی دایی که در این سفر همراه وی بود به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: دو ماه قبل دوستان در فضای مجازی پیغام دادند و کلیپی فرستادند که در آن پسری به نام پیمان خواستار دیدار با علی دایی شده بود. این پسر در مرکز توانبخشی سپید در استان کهگیلویه وبویراحمد در آن کلیپ گفته بود دوست دارم علی دایی را ببینم. بررسی هایی انجام شد و بنده آقای لایق زاده مستندساز را پیدا کردم. اول که به آقای دایی گفتم که سریع استقبال کرد. یکی دو جلسه با علی آقا حرف زدیم و وقتی از سفر خارجی برگشت به اتفاق گروهی از دوستان ایشان که آنها نیز به آن مجموعه کمک کردند رفتیم یاسوج. خود آقای دایی تعداد قابل توجهی لباس و توپ برای آن بچه ها تهیه کرد.

وی افزود: ماجرای توپ هم خیلی جالب است. ما خبردار شده بودیم که در زاهدان پسری به نام یحیی بوک زندگی می کند که استعداد فوتبالی است. او هم قرار بود به این مرکز بیاید و با آقای دایی دیدار کند و حتی سفرش را هم آغاز کرد اما به دلیل بیماری مادرش مجبور شد برگردد و آقای دایی هم توپ امضا شده ای که برای یحیی کنار گذاشته بود را از طریق نمایندگان او به زاهدان فرستاد.

یوسفی گفت: علی دایی مردمی است و برای مردم کشورش هر کاری می کند. علی دایی دوست ندارد این کارها رسانه ای شود. برای این هم دلیل دارد؛ اول اینکه می گوید دلیل ندارد ما هر کاری انجام دهیم همه متوجه شوند چون کاری که برای مردم باشد خدا ببیند کافی است. بعد هم گاهی عده ای شیطنت می کنند. مثلا در همین سفر اخیر برخی شیطنت کردند و بلیت پرواز دو نفر از همراهان ما را کنسل کردند.

روایتی متفاوت از سفر اسطوره فوتبال ایران به یاسوج؛ مسئولان یک نفر را به خاطر علی دایی توبیخ کردند!

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: در آن مرکز با حضور آقای دایی فضای خیلی عجیبی ایجاد شد. من خانه خدا نرفته ام. می گویند خانه خدا فضای خاصی دارد. آنجا برای من مثل خانه خدا بود. اینها دریا دل هستند. این بچه ها با نگاه شان عشق به علی دایی را نشان می دادند. وجود خدا را در آن مرکز بیشتر احساس کردم. علی آقا آنجا اشک در چشمانش حلقه زد. علی دایی انسانی مردمی و احساسی است. خانمی آنجاست به نام خانم شریفی که مسئول مرکز معلولیت سپید است. ایشان می گفت که این بچه ها با دیدن آقای دایی از ته دل می خندند. آنها با تمام مشکلاتی که دارند از ته دل با دیدن علی دایی خندیدند و چه چیزی از این با ارزش تر؟

وی افزود: طبق هماهنگی هایی که آقای دایی انجام می دهند برنامه های دیگر هم داریم و سعی می کنیم سایر مناطق محروم را برویم. البته تاکید می کنم که آقای دایی خیلی دوست ندارند این اقدامات رسانه ای شود.

یوسفی در پایان گفت: اتفاق بد درباره این سفر آن بود که برخی مسئولان در یاسوج که خبردار شده بودند آقای دایی به آنجا سفری داشته خانم شریفی را صدا و توبیخ کرده اند که چرا ما را خبر نکرده بودید؟ البته آقای دایی هم دوست نداشت مسئولان خبردار شوند. بنده هم خطاب به مسئولان محترم آنجا می گویم که شما اگر می خواستید برای این بچه ها و آن مرکز کاری کنید زودرت انجام می دادید و دنبال این نبودید که در کنار آقای دایی قرار بگیرید و دیده شوید.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب