چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
نظرات: ۰
۰
-
دروغ‌های شاخدار تندروها تمامی ندارد؛ این بار درباره سپاه و حاج‌قاسم!

اظهارات اخیر نماینده عضو پایداری درباره مفاد FATF که در آن آمده برای پذیرش آن باید سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کنیم، خبرساز شد.

عصر ایران نوشت: ابتدا این خبر را به نقل از خبرگزاری فارس بخوانید: حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری در صحن علنی مجلس گفته است: «در FATF از ایران خواسته شده که سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کنید! ظاهراً قرار است همان مسیر کاملا غلط دولت آقای روحانی طی شود! ما فراموش نمی‌کنیم روزی ۷۰۰ کشته می‌دادیم و دولت روحانی به بهانه FATF واکسن وارد نمی‌کرد. نکته بعدی این است در سال ۹۵ آقای طیب‌نیا FATF را امضا کرده، آیا تحریمی برداشته شده است؟ جالب است به جای برداشته شدن تحریم‌ها در همان زمان بلافاصله FATF بیانیه داد که ملت ایران تامین کننده مالی تروریست است!»

می گویند روزی ملانصرالدین به نانوایی رفت و چون دید صف نان طولانی است به دروغ گفت کوچه بالایی آش نذری پخش می کنند؛ مردم برای گرفتن آش رایگان صف را رها کردند و به سمت کوچه بالایی دویدند. ملانصرالدین که دویدن مردم به آن سو را دید، دروغ خودش را باور کرد و به بدان سمت دوید تا مبادا آش رایگان را از دست بدهد!
حالا حکایت نبویان و هم مسلک های تندروی اوست که یک زمانی دروغ هایی درباره FATF گفتند و حالا خودشان هم باور کرده اند و مانند ملانصرالدین به دنبال دروغی که خودشان ساخته اند می دوند؛ البته دویدن ملا نصرالدین، مایه خنده و شادی بود ولی دویدن این ها ملتی را به خاک سیاه نشانده است.

نبویان قبلاً هم دروغ شاخدار دیگری گفته بود ولی از آنجا که طائفه انقلابی نماها، مصونیت آهنین دارند، کسی به او نگفت که بالای چشمت ابروست. او به دروغ قسم جلاله یاد کرده و گفته بود: «می خواهم خبر جدید به شما بدهم، آنهایی که غیرت دارند گوش کنند، آمریکایی ها گفته‌اند به شرطی با ایران رابطه بانکی را برقرار می‌کنیم که حاج قاسم سلیمانی را به ما تحویل دهید و رفته‌اند تعهد این کار را به آمریکا داده‌اند و برگشته‌اند، به خدا قسم! وزیر مملکت (ظریف) رفته به آمریکا تعهد داده برگشته، اسم حاج قاسم در FATF  آمده، این دردها را ما باید کجا بگوییم؟» 

حالا باز هم با وقاحت تمام به دروغ هایی که گویی زندگی سیاسی اش را بر آنها استوار کرده، ادامه می دهد و می گوید: «در FATF از ایران خواسته شده که سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کنید!»

از نبویان می خواهیم از آن بخش از FATF که نوشته اند "ایران باید سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کند" یک پرینت بگیرد و به مردم نشان دهد تا ملتی از جهالت بیرون بیایند و این دانش، فقط نزد خود او نماند!
البته که چنین چیزی فقط در مغزهای این جماعت است و وجود خارجی ندارد و  این شخص هر گاه توانست اسم شهید سلیمانی را در FATF نشان دهد، این پرینت را هم علنی خواهد کرد!

درباره واکسن کرونا هم تاریخ را تحریف کردند و در حالی که دوستان شان از جمله وزیر بهداشت دولت قبلی و علیرضا زاکانی - شهردار تهران - نامه امضا کرده بودند که واکسن کرونا وارد نکنید، دولت روحانی، قرارداد واردات واکسن کرونا را بست و بخشی نیز وارد شد و الباقی، به محض آغاز به کار دولت رئیسی، بر اساس همان قرارداد قبلی به کشور آمد.
اما این طائفه دروغ ساز، جلوی چشم مردم گفتند که روحانی به بهانه FATF وارد نکرد و رئیسی وارد کرد و حالا همان دروغ را خودشان هم باور کرده اند و مدام بلغورش می کنند.

جالب است این آقا که گویا خود را متخصص FATF می داند، می گوید که بعد از امضای آن در سال 95، از تحریم های ایران کاسته نشد!
اگر نمی داند، بداند که FATF مربوط به تبادلات مالی و بانکی است و ربطی به تحریم های آمریکا، اروپا و حتی سازمان ملل ندارد. ممکن است کشوری حتی یک تحریم هم نداشته باشد ولی به دلیل عدم الحاق به  FATF نتواند تبادلات بانکی و مالی در سطح بین المللی انجام دهد. همین الان نیز ایران در بسیاری از تبادلات مالی اش با کشورهایی چون عراق و چین، فراتر از تحریم ها با مانع FATF مواجه است.
ضمن این که FATF هیچگاه در هیچ بیانیه ای اعلام نکرده که ملت ایران تامین کننده مالی تروریسم است.

از این دست دروغ ها که می سازند و خودشان هم بدان استناد می کنند، کم نیست؛ مثلاً سال ها این دروغ را ساختند که نتانیاهو گفته است «اصلاح‌طلب‌ها بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند» و مدام به دروغ وقیحانه شان استناد می کنند و یک عده ساده لوح نیز باور می کنند.

خطاب به نبویان که مدام در این باب دروغ می گوید به صراحت و از باب "امر به معروف و نهی از منکر" عارضیم: « آنچه می گویی دروغ محض است، دروغ نیز حرام   و به فرموده معصوم، کلید همه زشتی هاست. شرم آور است کسی در لباس روحانیت و در جایگاه نمایندگی مجلس، این گونه آشکار و بی پروا از خدا و خلق خدا، دروغ بگوید و تکرار کند.
آقای محمود نبویان فرزند مهدی به شماره شناسنامه 9 ! اگر به خدا و روز جزا باور داری، از مردم و از کسانی که به آنها دروغ بسته ای عذر بخواه و از درگاه الهی طلب بخشایش کن که او هر چند دروغگویان را دوست ندارد، بسیار توبه پذیر است.»

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب