سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
نظرات: ۰
۰
-
خبر خوش برای تولیدکنندگان ویدئوهای کوتاه که دنبال درآمدزایی هستند!

تا پایان سال ۱۴۰۳ اپلیکیشن آپارات یک به‌روزرسانی بزرگ خواهد داشت و با این به‌روزرسانی امکان آپلود ویدیوهای کوتاه هم به آن اضافه می‌شود.



جشن فصلی تولیدکنندگان برتر سایت «آپارات» شب گذشته، دوشنبه ۲۶ شهریورماه با اجرای اسماعیل باستانی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا در آپارات برگزار شد، مصطفی احمدی مدیر اجرایی سرویس آپارات گفت: این جشن را به مناسبت پایان تابستان تدارک دیده‌ایم و خوشحال می‌شویم تا نکات شما تولیدکنندگان محتوا را هم بشنویم. انتقادات، پیشنهادات و تجربیات‌تان را و این تجربیات را با هم به اشتراک بگذاریم، چون علاقه‌مند هستیم که شبکه‌سازی اتفاق بیفتد یعنی تولیدکنندگان حوزه‌های مختلف با هم آشنا شوند، کارهای مشترک انجام دهند و تولیدکنندگان بتوانند از آپارات و سرویس درآمدزایی آن استفاده کنند چون این فضا فراهم شده تا افراد منتفع شوند.

احمدی با اشاره به ۲ تغییری که قرار است به‌زودی در آپارات رخ دهد، عنوان کرد: طرح جدیدی داریم که در واقع تجربه کاربری و استفاده از آپارات تغییر پیدا می‌کند و به روز می‌شود و دیگر اینکه تا پایان امسال اپلیکیشن آپارات تغییر پیدا می‌کند و تولیدکنندگان می‌توانند ویدیوهای کوتاه خود را نیز در آپارات منتشر کنند و از آن‌ها نیز درآمدزایی داشته باشند. وی گفت: تمام تلاش و تمرکز ما بر این است که فضای تولید محتوا در کشور را رشد دهیم و در کنار آن برای آپارات هم ارزش افزوده بیشتری خلق کنیم. او ادامه داد: در واقع می‌خواهیم سرویس بهتری برای تولیدکنندگان محتوا و هم بینندگان ایجاد شده و آپارات هرروزه تبدیل به بستری مناسب‌تر برای آموزش‌ و سرگرمی‌ در کشور شود.

مدیراجرایی آپارات همچنین خبر از ری‌دیزاین آپارات داد و گفت: تا آخر آبان ‌وب‌سایت آپارات طراحی مجدد می‌شود و به این شکل تجربه کاربری در استفاده از آپارات به شکل قابل توجهی تغییر خواهد کرد و همچنین اینترفیس آپارات نیز پس از سال‌ها تغییر کرده و به روز می‌شود.

در ادامه این مراسم و بعد از پخش کلیپی از گزارش سال ۱۴۰۲ سایت آپارات، تولیدکنندگان حوزه‌های گردشگری، خودرو، آموزشی، تکنولوژی، گیم، آشپزی و کسب و کار به ارائه‌ نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

یکی از تولیدکنندگان این پیشنهاد را مطرح کرد که افزودن گزارش‌ها می‌تواند از برنامه‌های خوب و کاربردی آپارات باشد که مصطفی احمدی در پاسخ گفت: در تغییرات محتوای امسال این موضوع اضافه می‌شود.

تولیدکننده دیگری از لزوم حمایت از کاربران در قدم‌های ابتدایی فعالیتشان گفت و کاربر دیگری هم درباره لزوم توجه بیشتر به حوزه تکنولوژی و ایجاد الگوریتمی مناسب برای این حوزه و البته سازوکار درآمدزایی آن صحبت کرد.

احمدی نیز توضیح داد: الگوریتم کسب درآمد آپارات به محتوای کانال و فعالیت شما بستگی دارد. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که تبلیغات میانی هم در ویدیوهای بالای ۱۰ دقیقه نمایش داده می‌شود، تبلیغات هم ممکن است بر اساس بودجه‌ای که تبلیغ‌دهنده در نظر گرفته عددش متفاوت باشد.
مدیر سرویس آپارات با بیان اینکه گاهی ممکن است تبلیغی هم پخش نشود، اظهار کرد: هر کدام از تبلیغات پخش‌شده قیمت مشخصی دارد اما به صورت سیستمی و به روز حساب می‌شود که چند تبلیغ در ویدیوهای شما پخش شده، قیمت آن چقدر بوده و... البته تولیدکنندگان محتوا می‌توانند بین ۵۰ تا ۷۰ درصد سود حاصل از نمایش موفق تبلیغات روی ویدئوهای خود را با این سایت شریک شوند.

وی در همین زمینه افزود: ما در ابتدای سال ۱۴۰۱ طرح ویژه درآمدزایی را به آپارات اضافه کردیم. در این طرح سعی کردیم بسته حمایتی به تولیدکنندگان بدهیم. پس شما فعالیت خود را از نو آغاز کنید ما هم حمایت می‌کنم، همین الان کانال‌هایی در آپارات هستند که دارند پانصد میلیون در ماه درآمد به دست می‌آورند.

بر اساس این گزارش، اجرای استندآپ کمدی توسط علی فریادی، تقدیر از تولیدکنندگان حوزه‌های مختلف و اجرای گروه موسیقی پازل بند از دیگر بخش‌های برنامه ویژه آپارات بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب