یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
نظرات: ۰
۰
-
کلاس های استاد مهدی یحیوی دبیر فیزیک کنکور و نهایی

معرفی و بررسی یکی از اساتید نامی درس فیزیک در موسسه تام لند و توضیح درباره دوره های استاد یحیوی و قیمت دوره ها.

ماراتن کنکور همیشه پراسترس‌ترین مباحث داغ دانش ‌آموزان است که فقط با داشتن همراهی خوب، گذشتن از این مسیر آسان می‌شود. درس فیزیک یکی از وقت‌گیرترین دروسی است که بیشتر دانش ‌آموزان از آن فرارمی کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در دوره‌های تام لند واستفاده از اساتید آن بهترین رتبه را کسب کنید. اساتید مجرب تام لند به بسیاری از محصلین برای رتبه شدن در کنکور کمک قابل توجهی داشتند. استاد مهدی یحیوی یکی از این اساتیدی است که دلسوزانه کنکوری‌ها را یاری می‌کند. مؤسسه تام لند تا آخرین روز مانده به کنکور در کنار شما خواهد بود و در جهت موفقیت شما تلاش خواهد کرد.

 بیوگرافی استاد مهدی یحیوی

 استاد یحیوی رتبه ۳۰ فارغ‌التحصیل دانشگاه دولتی است. ایشان در بسیاری از مدارس تراز اول تهران، کرج و....تدریس می‌کنند. حضور استاد مهدی یحیوی در تام لند به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد که با حضور ایشان پکیج بهترین اساتید و امکانات تحصیلی در کنار هم جمع‌آوری‌ شد. مدرس خوب یکی از بهترین دلایل علاقه‌مند شدن آن درس برای دانش‌آموز است تا بتواند با خیال راحت به یادگیری بپردازد.

 دوره‌های سالیانه استاد مهدی یحیوی در تام لند

  • در دوره فیزیک دهم استاد یحیوی به تدریس کتاب ‌درسی همراه با فرمول‌های آن می‌پردازد. در این دوره محصلین به ‌تازگی با این درس پرپیچ ‌و خم آشنا می‌شوند که نیاز به استادی است تا دانش ‌آموزان را یاری کند. استاد مهدی یحیوی یکی از همان اساتیدی می باشد که به بهترین شکل ممکن دانش ‌آموزان را یاری خواهد کرد. مؤسسه تام لند به همراه استاد یحیوی آرام‌ آرام دانش ‌آموزان را با پایه قوی برای ورود به یازدهم بدرقه می‌کنند.
  • در دوره فیزیک یازدهم استاد یحیوی مطالب پایه‌ای و پیش‌نیاز یازدهم را در تابستان تدریس خواهند کرد. با ورود به مهر استاد یحیوی یازدهم را بسیار عمیق و با جدیت تمام تدریس می‌کنند؛ چرا که برای رسیدن به کنکور وقت زیادی ندارند. این دوره استاد تلاش می‌کند تا دانش آموزان طریقهٔ صحیح تست‌زنی را هم آموزش ببینند.
  • دوره فیزیک جامع کنکور یحیوی یکی از بهترین دوره‌ها برای به ‌دست ‌آوردن برترین رتبه می‌باشد؛ زیرا استاد با بهترین روش همه مطالب دهم، یازدهم و دوازدهم را آموزش خواهند داد. دانش ‌آموزان در دوره جامع فیزیک به حد اعلی خواهند رسید و از بسیاری از دانش ‌آموزان هم پایه خود جلوتر خواهند بود.

 ابزارهای مورد استفاده دوره‌های استاد یحیوی

 استاد یحیوی از ابزارهای فراوانی برای آموزش دانش ‌آموزان در درس فیزیک استفاده می‌کنند که به‌ اختصار بیان خواهیم کرد.

  • جزوه‌های کاملی که در اختیار دانش ‌آموزان قرار می‌دهند. این جزوات بر مبنای کتاب ‌درسی می‌باشند.
  • تدریس بخش به بخش کتاب به‌ وسیله استاد و پس از تفهیم همان مطالب به روش تستی به دانش آموزان آموزش داده می شود.
  • بررسی سؤالات آزمون‌های آزمایشی و تشریح آن‌ها توسط خود استاد یحیوی.
  • حل آزمون‌های تألیفی توسط خود دانش ‌آموزان و توضیح آن‌ها توسط استاد یحیوی برای درک بهتر بچه ها
  • استفاده از کتب کمک ‌درسی برای تسلط بیشتر دانش ‌آموزان بر روی تست‌ها و مسائل فیزیک.
  • امکان مشاهده آفلاین کلاس در پنل کاربری دانش ‌آموزان.
  • استفاده از پشتیبان‌های بسیار فعال در زمینه پاسخگویی به دانش ‌آموزان.
  • ارتباط با استاد حتی در طول هفته از طریق قسمت پنل کاربری محصلین.
  • انجام تکالیف توسط دانش ‌آموزان و تشریح آن تکالیف توسط خود استاد یحیوی.

  دوره‌های مهر و زمستان استاد مهدی یحیوی

در این بخش دوره‌های مختلف استاد مهدی یحیوی را بررسی خواهیم کرد.

فیزیک ری استارت

در فیزیک ری استارت بیشتر دانش ‌آموزانی که از فیزیک به‌ دور بوده و یا به ‌تازگی تصمیم به خواندن گرفته‌اند می‌توانند شرکت کنند. با شرکت در این دوره می‌توانید بهترین رتبه را در کمترین زمان ممکن کسب کنید. این دوره از اوایل مهر تا اواخر اسفند می‌باشد. استاد یحیوی در این دوره به‌ صورت کاملاً فشرده مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم را بررسی خواهند کرد.

دوره کاموا استاد یحیوی

این دوره مورد استقبال بسیاری از فارغ ‌التحصیلان قرار می گیرد؛ چرا که استاد یحیوی بسیار دقیق به تثبیت موارد در ذهن دانش ‌آموزان می‌پردازند. استاد یحیوی در دوره کاموا به‌ صورت جمع‌بندی همه موارد را تدریس خواهند کرد. با توجه‌ به حجم زیاد درس، تبحر خاصی در فشرده‌سازی این درس دارند و شما را همراهی می کنند. دوره کاموا به شما کمک می‌کند که تسلط سریعی در موارد تستی داشته باشید.

دوره نیترو فیزیک استاد یحیوی

استاد یحیوی در دوره نیترو فیزیک به نکات مهم همراه با تست می‌پردازند. این دوره از ماه‌های آخر کنکور همراه دانش ‌آموزان می‌شود و تا کنکور سراسری در کنارشان خواهد ماند. با ثبت‌نام در دوره نیترو تام لند می‌توانید در ماه‌های آخر، مباحث مهم فیزیک را در ذهن خود تثبیت کنید تا در کنکور سراسری از این موارد تثبیتی نهایت استفاده را داشته باشید.

دوره فیزیک امتحان نهایی

در دوره فیزیک امتحان نهایی استاد یحیوی کمک می‌کند تا با جمع‌بندی فیزیک و نکات مهم این درس شما را به نمره ۲۰ برساند. استاد یحیوی دانش ‌آموزان خود را به تبحر خاصی می‌رساند که زبانزد بیشتر محصلین درس فیزیک است. با شرکت در دوره‌های استاد یحیوی هم نمره خوبی در امتحان نهایی کسب خواهید کرد و هم بهترین تراز را در کنکور به دست می‌آورید.

دوره نردبان استاد یحیوی

استاد یحیوی در دوره نردبان به تحلیل سؤالات و نمونه سؤالات سال‌های قبل امتحان نهایی می‌پردازند. ایشان نکات بسیار مهم را یک روز قبل از آزمون نهایی برای دانش ‌آموزان پایه تحصیلی خود جمع‌بندی خواهند کرد.

 قیمت‌گذاری دوره‌های فیزیک استاد یحیوی

در حال حاضر با تغییر شرایط اقتصادی قیمت‌ها هم تغییر می‌کند؛ اما تام لند بسیار تلاش کرده تا با امکانات ویژه‌ای از جمله مشاوران برجسته، اساتید کارآمد و... قیمت معقولانه‌ای را برای دانش ‌آموزان تعیین کند. تام لند با قبول پرداخت قسطی خیال بسیاری از خانواده‌ها را راحت کرده است تا تعداد زیادی از دانش ‌آموزان در این دوره‌ها شرکت کنند. با امکان آنلاین دوره‌ها، بسیاری از هزینه‌های رفت آمد کم شده و تعداد بسیاری از دانش ‌آموزان در شهرهای مختلف از این امکانات بهره خواهند برد. لیست قیمت کلاس های تام لند را نیز می توانید مشاهده کنید.

سخن آخر

فیزیک یکی از پرچالش‌ترین دروسی است که همه با آن مشکل دارند. مؤسسه تام لند با دوره‌های استاد مهدی یحیوی این چالش را حل کرده است. استاد یحیوی با جدیت تمام به تدریس مباحث مهم فیزیک می‌پردازند و دانش ‌آموزان را در جهت رشد و رسیدگی به هدف خود راهنمایی می‌کنند. ایشان تا آخرین قدم در کنار کنکوری‌های خود خواهند ماند.

 مؤسسه تام لند با توجه ‌به اساتید برجسته‌ای که دارد، کار را برای انتخاب دانش ‌آموزان سخت کرده است. شما دانش ‌آموزان می‌توانید با مشاهده رایگان جلسه اول دوره‌ها در انتخاب استاد یحیوی مصمم‌تر شوید. استاد یحیوی نیز با توجه‌ به شرایط دانش ‌آموزان دوره‌های خاصی را طراحی نموده است و محصلین می‌توانند به این ترتیب دوره مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب