شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
نظرات: ۰
۰
-
مربیان پبش دبستانی برای استخدام تجمع کردند +عکس

گروهی از مربیان پیش دبستانی در اعتراض به وضعیت نامشخص استخدامی خود در تهران و برخی از استان های کشور تجمعاتی را برگزار کرده اند.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، مربیان پیش دبستانی در روزهای گذشته در اعتراض به وضعیت نامشخص تعیین تکلیف جذب و استخدام خود در چند استان کشور و در تهران برابر  نهاد ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش تجمعاتی را برگزار کرده اند.

مطالبه اصلی مربیان پیش دبستانی در این تجمع ها، تعیین تکلیف جذب ، استخدام ، تبدیل وضعیت استخدامی و لحاظ شدن در برنامه توسعه هفتم ماده  ۸۸ تبصره ۱۵بندخ است.

این  گروه از مربیان می گویند که از سال ۱۳۹۱در مدارس دولتی مشغول به کار هستند.

مربیان پبش دبستانی برای استخدام تجمع کردند +عکس

مربیان پبش دبستانی برای استخدام تجمع کردند +عکس

براساس بند خ تبصره 15 قانون بودجه که برای کمک به تأمین معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش لحاظ شده ،آمده است : وزارت آموزش و پرورش در صورت نیاز، مجاز است نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته (تا 24 ساعت در هفته) و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق ‌التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش ‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به‌ صورت حق‌التدریسی اقدام نمایند.

نکته قابل تامل این که در این بند قانونی، به نام مربیان پیش دبستانی برای جذب اشاره ای نشده است و همین موضوع در روزهای گذشته باعث نارضایتی و تجمعات مربیان پیش دبستانی در استان های گوناگون شده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب