جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
نظرات: ۰
۰
-
شاهکار تیم ایرانی در والیبال قهرمانی آسیا؛ هم فینالیست شدند و هم جهانی

تیم والیبال شهداب یزد به دیدار نهایی رقابت‌های قاره کهن صعود کرد.

تسنیم نوشت: ششمین روز و مرحله نیمه نهایی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز (جمعه - ۲۳ شهریور) با چهار دیدار در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد پیگیری شد.

تیم‌های شهداب یزد (ایران) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) از ساعت ۱۷ امروز در سومین دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شهداب یزد در این دیدار ۳ بر صفر و با امتیازهای (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۰) و (۲۵ بر ۱۹) حریف خود را شکست داد و با صعود به مرحله فینال مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

شهداب یزد (ایران) تاکنون چهار برد متوالی به دست آورده است که سه پیروزی برابر نمایندگان اندونزی، قزاقستان و کویت در مرحله مقدماتی بوده است و در مرحله نخست حذفی نیز گاز الجنوب عراق را از پیش رو برداشت. شهدابی‌ها در دیدار با نماینده قزاقستان ضمن شکست مجدد این تیم راهی فینال شدند.

پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) هم یک پیروزی مقابل نماینده کویت در مرحله مقدماتی و دو شکست برابر شهداب و نماینده را اندونزی تجربه کرد و مرحله یک چهارم نهایی نیز موفق به شکست کم ایر افغانستان شد تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

تیم شهداب یزد در این دیدار با ترکیب مسعود غلامی (کاپیتان)، امیر غفور، مرتضی شریفی، عرفان نوروزی، علی عثمان فریاد، ایلشن داوودی‌پور و محمدرضا موذن (لیبرو) گام به میدان مسابقه گذاشت.

بدین ترتیب تیم شهداب یزد با صعود به مرحله فینال این مسابقات باید با برنده دیدار تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) روز یکشنبه هفته پیش رو برای کسب مقام قهرمانی آسیا به میدان بروند. از سوی دیگر پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و بازنده دیدار بعدی در ادامه مسابقات برای مقام سوم به رقابت خواهند پرداخت.

موسی سلیم عزیز از عراق و ایندرا موفلیح از اندونزی به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب