جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
نظرات: ۰
۰
-
پیروانی: چند باشگاه بازیکن در آب نمک خوابانده‌اند!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چگونه می‌شود چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات به‌یکباره اعلام کنند که سقف افزایش یافته است؟

به گزارش اطلاعات آنلاین، افشین پیروانی در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس پیش از اعزام به عربستان در جمع خبرنگاران درباره شرایط این تیم پیش از بازی با الاهلی گفت: تمرینات خوبی داشتیم. الاهلی بازیکنان خوبی دارد ولی ما پرسپولیس هستیم؛ قهرمان چند فصل لیگ ایران. ان‌شاءالله بازی خوبی انجام ‌می‌دهیم. بحث‌های زیادی داغ شده بود که ما گفتیم اگر می‌توانید توپ‌هایی که قرار است با آن بازی کنیم را به دست ما برسانید. خدا را شکر این توپ‌ها دیروز (پنجشنبه) به دست ما رسیدند.

پیروانی درباره روند صدور روادید به عربستان گفت: کشور میزبان به‌خوبی هماهنگی لازم را انجام دادند و تشکر می‌کنیم از کسانی که تیم را در امر صدور روادید کمک کردند. شرایط خوبی است و مشکل خاصی تا این لحظه نداریم.

او در پاسخ به ارزیابی عملکرد مدیر عامل پرسپولیس اظهار کرد: عملکرد آقای درویش را نباید در دو ماه در نظر بگیریم. او سه سال است که در پرسپولیس است. آقای درویش چهار قهرمانی برای تیم و سهم عمده‌ای به عنوان مدیرعامل داشتند. او کسی بود که در زمان بازیگری من هم به عنوان هوادار در کنار تیم بود. کار ما فوق‌العاده سخت است،.او عملکرد خوبی داشته است و انتقاداتی هم وجود دارد چون محدودیت‌هایی برای او به وجود آوردند. به صحبت‌های آقای درویش باید بیشتر فکر کرد. چگونه می‌شود چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات به‌یکباره اعلام کنند که سقف افزایش یافته است؟ دو سال است که قوانینی را وضع کردند اما به‌یکباره آن را لغو می‌کنند. از کجا معلوم ما پاداش آسیایی را کامل دریافت کنیم؟ برخی باشگاه‌ها این را می‌دانند و چند بازیکن را در آب‌نمک می‌خوابانند. ما تیم خوبی داریم و مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

او در ادامه افزود: همیشه بین خوب و خوب‌تر به دنبال خوب‌تر هستیم اما سوال من این است که اگر این قانون خوب بود چرا آن را برداشتید و اگر بد بود چرا آن را وضع کردید. معمولی‌ترین بازیکن می‌گوید من سقف می‌خواهم. سقف برداشته می‌شود و بلافاصله یک تیم دو بازیکن را به لیست اضافه می‌کند، معلوم است که یک خبرهایی بوده است. مگر می‌شود که فرق بگذارید؟ تیم ما را زیر فشار و هجمه بردند. سال گذشته خودشان قانون را شکستند و این برای فدراسیون فوتبال خوب نیست. تیم‌های دیگر هم حق دارند چرا که به آنها هم ظلم شده است. پرسپولیس با این عظمت سه بازی را مهمان بود، در این مدت می‌شد دو استادیوم بسازید.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تیم برنامه‌ای برای ساخت یک چمن دیگر دارد، بیان کرد: یک تا دو سال است که صحبت این است. نگهداری ورزشگاه هزینه‌های زیادی دارد. ورزشگاه آزادی چند سال است که در حال بازسازی است و هنوز پایان نیافته است.

او همچنین درباره برنامه تمرین پرسپولیس در عربستان گفت: روز قبل بازی در زمین اصلی تمرین می‌کنیم. دو جلسه تمرین فردا و پس‌فردا داریم. یک جلسه در زمین تمرینی است که به ما پیشنهاد می‌دهند و یک جلسه هم در زمین اصلی در ساعت هفت شب تمرین می‌کنیم.

او درباره وضعیت میلاد سرلک و سینا اسدبیگی گفت: هم میلاد و هم سینا بازیکنان خوب‌ و متعصبی هستند. در نهایت هر جا هستند موفق باشند، میلاد سرلک مشکلش حل و به تیم اضافه شده است. سینا اسدبیگی هم ان‌شاءالله در بهترین باشگاه‌ها بازی کند.

پیروانی در پایان عنوان کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. رقابت با تیم‌های عربی سخت است. ما در همین اواخر دو بار تا فینال آسیا رفتیم و به امید زنده هستیم تا یک افتخار را برای پرسپولیس رقم بزنیم. مهم این است که در زمین فوتبال خوبی را ارائه دهیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب