سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
نظرات: ۰
۰
-
مدیرعامل استقلال برکنار شد؟

یک سایت خبری مدعی شد: مدیرعامل فعلی استقلال از سمت خود برکنار شده است و فقط اعلام رسمی باشگاه استقلال مانده است!

فوتبالی نیوز نوشت:  فرشید هاشم سمیعی که این روزها از فضای مصاحبه و توضیح در مورد شرایط فعلی استقلال دور است، ظاهرا حالا صندلی مدیریتی خود را از دست داده و در آستانه برکناری از مدیرعاملی استقلال قرار دارد. پس از اینکه علی خطیر در فصل گذشته از سوی هلدینگ خلیج فارس کنار گذاشته شد، هاشم سمیعی امور باشگاه را در دست گرفت.

در چند ساعت اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری فرشید سمیعی از مدیرعامل استقلال مطرح شده و تا این لحظه رسانه رسمی آبی‌های تهران به این موضوع واکنشی نشان نداده است اما پیگیری‌ها نشان می دهد که سمیعی برکنار شده و ظاهرا مصطفی کارخانه قرار است سرپرست استقلال شود. دلیل برکناری سمیعی هم حکمی بوده که امروز از سوی او صادر شده است و مورد تایید مدیران هلدینگ خلیج فارس نبوده است.

 سمیعی در روز گذشته و جلسه آشتی‌کنان شهریاری و نکونام غایب بود و اکنون طبق ادعای کانال‌های نزدیک به نکونام، سمیعی از سمت خود برکنار شده و مصطفی کارخانه به صندلی مدیرعاملی این باشگاه نزدیک است. البته هنوز خبر رسمی برکناری سمیعی اعلام نشده است.

جواد نکونام در روزهای گذشته به شدت از سمیعی انتقاد کرده بود و البته مذاکره سمیعی با گزینه‌هایی چون فرهاد مجیدی، ساپینتو و بیلیچ حسابی نکونام را از او عصبانی کرده بود. فرشید سمیعی، در تلاش برای مذاکره با استراماچونی بود اما سرمربی ایتالیایی، پاسخ تماسهای استقلال را نداد.

نظر هلدینگ خلیج فارس روی پتف بود و البته شنیده می‌شود که اختلاف بین سمیعی و شهریاری بر سر انتخاب مربی بلغارستانی، شروع چالش‌های مدیرعامل استقلال با نماینده هلدینگ و رئیس هیات مدیره بود و حالا با یک انتصاب غیرمنتظره و انتشار آن در کانال باشگاه، سمیعی با استقلال به آخر خط رسیده است.

سمیعی اکنون روی تیغ گام برمی‌دارد و هر لحظه احتمال برکناری رسمی او وجود دارد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب