دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
نظرات: ۰
۰
-
یامگا با سند و مدرک ادعای استقلالی‌ها را رد کرد +عکس

ستاره فصل قبل استقلال درباره شایعات اخیر توضیح داد.

 ورزش سه نوشت: یامگا در مرتبه قبلی یک استوری منتشر کرده بود و با تاکید بر کذب بودن برخی اخبار از آشکار شدن حقیقت در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.

ستاره فرانسوی سال‌های اخیر استقلال حالا پس از چند روز یک استوری دیگر منتشر کرده که در امتداد همان استوری و شفاف‌سازی مورد نظر او باشد تا برخلاف ادعای پزشک استقلال ثابت کند توانایی بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال را همچنان دارد و این اجازه را از ایفمارک دریافت کرده است.

یامگا در این استوری پاسخ ایفمارک را پس از معاینه دقیقی که روی او داشته‌اند منتشر کرده؛ پاسخی که در آن تاکید شده این بازیکن فرانسوی از نظر قانونی اجازه بازی کردن دارد و البته باید مواردی از جمله داشتن محافظ چشم در نظر گرفته شود تا سلامت بازیکن به خطر نیفتد.

یامگا با سند و مدرک ادعای استقلالی‌ها را رد کرد +عکس

بخشی از یافته‌های ایفمارک درباره یامگا به این شرح در استوری آمده است:  

اگر شرایط غیرعادی در نتایج آزمایشات مربوط به PCMA (ارزیابی سلامت بازیکن پیش از مسابقه) ایجاد شود، ما قویا مشاوره با یک / چند متخصص پزشکی مرتبط در جریان بازی و تمرینات را توصیه می‌کنیم.

-همچنین لطفا ارجاعی به فدراسیون طرف مدنظر یا گواهی توافق انجام شده باشگاه مدنظر را به ارزیابی سلامت بازیکن پیش از مسابقه (PCMA) داشته باشید. گواهی امضا شده باید پیش از این رقابت به بخش پزشکی ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگردانده شود.

اما همانطور که مشخص است مهم‌ترین نکته‌ای که یامگا به آن اشاره دارد دریافت مجوز قانونی از سوی ایفمارک برای حضور در مسابقات در لیگ برتر است.

نکته دیگر اینکه یامگا بخشی از این نامه را که احتمالا اطلاعاتی درباره خودش بوده را پاک کرده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب