دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
نظرات: ۰
۰
-
خبر هولناک درباره ستاره اسبق فوتبال تکذیب شد

خبر تلخ درباره ستاره اسبق فوتبال جهان تکذیب شد.

ورزش سه نوشت: مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا از سرطان روده بزرگ رنج می‌برد و در شرایط وخیم در بیمارستان بستری است. حال او خوب شده بود و به نظر می‌رسید بر سرطان غلبه کرده اما داستان برای او طور دیگری رقم خورد.

توتو اسکیلاچی، بهترین گلزن جام جهانی 1990 ایتالیا، مدتی است که با سرطان روده بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و با شراطی وخیم در بیمارستانی در پالرمو (سیسیل، جنوب ایتالیا) بستری شده است. شرایط او "باثبات" است و خانواده او امروز ادعای مرگ وی را تکذیب کردند.


بستگان مهاجم سابق یوونتوس و اینتر امروز پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر درگذشت او در ساعات اخیر در شبکه‌های اجتماعی نوشتند: «توتوی عزیر ما در شرایطی پایدار است و به طور مداوم توسط تیمی از پزشکان شبانه‌روز تحت نظر است.»


فوتبالیست 59 ساله سابق اهل پالرمو که دو جام یوفا (با یوونتوس و اینتر) را به دست آورد، احتمالا روزهای پایانی زندگی خود را سپری می‌کند. خانواده او بالاخره در واکنش به تماس‌های بی‌شمار روزنامه‌ها و اخبار بدی که در حال پخش است، مجبور به انتشار این بیانیه کوتاه شدند.


مطبوعات ایتالیا تایید کردند که او در شرایط بحرانی است، به گزارش رسانه‌های محلی، توتو که دو عمل جراحی برای درمان سرطان روده بزرگ انجام داده، به نظر می‌رسید بر آن غلبه کرده اما بیماری اخیرا دوباره برگشت و اکنون آقای گل جام جهانی در شرایطی بسیار بد بستری شده است.

هم‌تیمی او روبرتو باجو، که با او در جام جهانی 90 بازی کرد، پیامی برای او ارسال کرد: «قوی باش توتو».

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب