شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
نظرات: ۰
۰
-
این قابلیت جدید اینستاگرام کاربران را غافلگیر کرد! +عکس

اینستاگرام روی قابلیت‌های جدیدی برای بخش پیام‌های دایرکت کار می‌کند.

دیجیاتو نوشت: کاربران اینستاگرام به‌زودی می‌توانند قبل از ارسال عکس در دایرکت، آن را طراحی کنند یا حتی در تصویر استیکر بسازند. چنین قابلیت‌هایی پیشتر در بخش استوری اینستاگرام به کاربران عرضه شده بود. همچنین اینستاگرام اعلام کرده کاربران می‌توانند از تصاویر موجود استیکر اختصاصی بسازند و در دایرکت برای مخاطبان خود ارسال کنند.

قابلیت‌های جدید ویرایش عکس و ساخت استیکر در دایرکت اینستاگرام

قابلیت‌هایی که اخیراً به اینستاگرام اضافه شده‌اند، اغلب روی بهبود تجربه کاربری این پلتفرم تمرکز داشته‌اند. بخش پیام‌های دایرکت یکی از بخش‌های اینستاگرام است که مدتی طولانی تقریباً هیچ قابلیت جدیدی دریافت نکرده است. اما این بخش نیز قرار است به‌زودی با دریافت برخی ویژگی‌های جدید متحول شود.

پیش‌ازاین، قابلیت‌های مهمی در بخش دایرکت اینستاگرام وجود داشت که به کاربران امکان می‌داد تغییراتی در عکس‌های خود ایجاد کنند. اما کمیت و کیفیت این ابزارها قابل‌مقایسه با ابزارهای موجود در بخش استوری اینستاگرام نیست. به لطف آپدیت‌های آینده، برخی قابلیت‌های ویرایشی بخش استوری به دایرکت نیز منتقل خواهند شد.

علاوه‌بر این تغییرات، اینستاگرام تم‌های جدیدی نیز به صفحه چت دایرکت اضافه خواهد کرد تا به کاربران اجازه دهد صفحه چت را براساس سلیقه خود تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند آیکون کیک تولد را به قسمت Notes اضافه و فرارسیدن تولد خود را به دیگران یادآوری کنند.

به گفته «آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام، بخش پیام‌های دایرکت ازجمله بخش‌های بسیار مهم در این پلتفرم است؛ بنابراین تعجبی ندارد که آپدیت‌های جدید روی افزایش قابلیت‌های این بخش متمرکز شوند. آدام موسری اعلام کرده که تعداد ارسال پست در دایرکت از پارامترهای مهم برای رتبه‌بندی محتوا در اینستاگرام است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب