پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
نظرات: ۰ |
۰
چطور با تعویض شیرآلات منزل به حفاظت از محیط‌زیست کمک کنیم و جایزه ببریم؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیرآلات کهنه و فرسوده را با نو جایگزین کنید و جایزه بگیرید. در جشنواره راسان که از ۱۸ تیر آغاز شده و تا تاریخ ۳۱ شهریور ادامه دارد، می‌توانید شیرآلات باکیفیت را با ۵ درصد تخفیف بخرید و در قرعه‌کشی‌های دوهفته یک‌بار و نهایی شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

تصورش را بکنید که مسافری از آینده به امروز بیاید و به شما درباره سرنوشت تلخی هشدار دهد که در اثر استفاده نادرست از منابع آبی بر سر انسان‌ها آمده است. کاراکتر جدید راسان، دقیقاً همان کسی است که از آینده آمده و از شما می‌خواهد با جلوگیری از هدررفت آب، آینده خودتان و فرزندانتان را تغییر دهید.

تمرکز جشنواره راسان، جلوگیری از هدر رفتن آب و نجات آینده از خشک‌سالی است. شما هم می‌توانید با شرکت در این جشنواره، نقشی در این تغییر مهم داشته باشید.

برنده هوشمند راسان باش

برای شرکت در جشنواره راسان با شعار «به راسان بپیوندید»، کافی است وارد صفحه وب ویژه جشنواره شوید و ثبت‌نام کنید. پس از نهایی شدن ثبت‌نام، یک لوکیشن دریافت خواهید کرد.

بعد از حاضر شدن در لوکیشنی که به شما داده شده، باید با تلفن همراه هوشمند خود، کیوآر کدی را اسکن کنید. با این کار ساده، اولین امتیاز شما برای شرکت در قرعه‌کشی‌های راسان ثبت می‌شود.

همچنین با اسکن کیوآر کد، از طریق پیامک یک کد تخفیف ۵ درصدی برای خرید محصولات باکیفیت راسان دریافت می‌کنید.

همچنین می‌توانید با حضور در فروشگاه‌های مختلف راسان، کیوآر کدهای بیشتری را اسکن کنید و امتیازهای بیشتری به دست بیاورید.

قرعه‌کشی‌های جشنواره بزرگ راسان

در طول برگزاری جشنواره بزرگ راسان، هر دو هفته یک‌بار میان شرکت‌کنندگان یک قرعه‌کشی انجام می‌شود و به برندگان جوایزی هوشمند تعلق می‌گیرد.

در پایان جشنواره، یک قرعه‌کشی نهایی انجام می‌شود که برنده آن، یک میلیارد ریال پول نقد می‌برد.

شما با یک‌بار اسکن کیوآر کد، می‌توانید در تمام قرعه‌کشی‌های دو هفته‌ یک‌بار و همچنین قرعه‌کشی پایانی شرکت کنید. درواقع می‌توانید بارها و بارها شانس خود را برای بردن جایزه در جشنواره راسان امتحان کنید و امتیاز شما از بین نمی‌رود.

جایزه‌های هوشمند راسان

با شرکت در جشنواره بزرگ راسان، بدون قرعه‌کشی، ۵ درصد تخفیف برای خرید محصولات راسان دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید بخت خود را برای بردن یکی از جایزه‌های هوشمند راسان در قرعه‌کشی‌های دو هفته یک‌بار محک بزنید. جایزه شما می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل
  • هدفون بلوتوثی
  • هندزفری بلوتوثی دو گوش
  • کاغذ دیجیتال
  • ترازوی هوشمند
  • فلاسک هوشمند
  • عینک آفتابی هوشمند
  • ماشین اصلاح موی سر
  • دستبند سلامتی هوشمند
  • ساعت هوشمند

راسان برای نجات می‌آید

راسان، تولیدکننده خوش‌نام شیرآلات ساختمان با استانداردهای جهانی، در جشنواره بزرگ خود روی یک موضوع مهم دست گذاشته است. مسئله هدررفت آب به دلیل استفاده از شیرآلات بی‌کیفیت یا کهنه، برای کشوری که با محدودیت منابع آبی مواجه شده، مسئله مهمی به‌حساب می‌آید.

شرکت راسان با معرفی کاراکتر جدید خود، شما را به خرید شیرآلات باکیفیت و آزمودن شانستان برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های متعدد جشنواره دعوت می‌کند. با شرکت در جشنواره هم می‌توانید با همراهی راسان آینده را نجات دهید و هم احتمالاً جایزه ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانید به سایت راسان (https://www.rassan.ir) مراجعه کنید.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب