پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
نظرات: ۰ |
۰
چند نکته درباره فواید پاپ‌کورن که نمی‌دانستید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاپ کورن حاوی آنتی اکسیدان های تقویت کننده سلامت و همچنین فولات، نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، اسید پانتوتنیک و ویتامین های B۶، A، E و K است.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، ذرت‌های داغ شده و پف کرده یا همان پاپ کورد تاثیر غیرمنتظره‌ای در سطح کلسترول خون دارند ولی به نحوه تهیه این نوع تنقلات محبوب بستگی دارد. در سطح صنعتی معمولاً پاپ کورن با روغن‌های غیرمجاز تهیه می شوند ولی طبق توصیه انجمن قلب آمریکا (AHA) بدون تمام چربی اضافه، ذرت بو داده در واقع بسیار سالم است. این یک غذای غلات کامل است و دارای فیبر بالایی است.

غلات کامل با کاهش خطر بیماری قلبی و همچنین دیابت و سرطان مرتبط است. مایا وادیولو، استادیار دپارتمان تغذیه و علوم غذایی در دانشگاه رود آیلند (WebMD) می‌گوید: وقتی پاپ کورن خوب تهیه شود، در واقع یک میان وعده خوب است. او خاطرنشان کرد: این نوع از تنقلات بسیار خوشمزه است و برای کسانی که ممکن است میوه، سبزیجات یا سایر غلات کامل دریافت نکنند، انتخاب خوبی است.

پاپ کورن حاوی آنتی اکسیدان های تقویت کننده سلامت و همچنین فولات، نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، اسید پانتوتنیک و ویتامین های B۶، A، E و K است.

برای اینکه پاپ کورن خود را سالم‌تر تهیه کنید، گیاهان مختلفی مانند رزماری، آویشن یا پونه کوهی را برای طعم و مزه و مواد مغذی اضافه کنید. طعم دهنده هایی مانند دارچین یا مخمرهای مغذی نیز می‌توانند طعم و سلامت زیادی به آن اضافه کنند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب