پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
نظرات: ۱ |
۰
ترامپ: خدا از من محافظت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری جمهوری خواهان ادعا کرد که خدا با هدف «نجات آمریکا» و شاید جهان از او محافظت می کند و به همین دلیل است که از سوء قصد ماه گذشته جان سالم به در برده است.

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با فیل مک‌گرو، شخصیت تلویزیونی معروف به دکتر فیل، تلاش کرد تا جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور را مقصر تیراندازی به سویش جلوه دهد.

ترامپ با این ادعا که اگر عیسی مسیح مسئول رای گیری در کالیفرنیا بود وی در این ایالت پیروز می شد و مدعی شد که برخی از مردم هفت برگه رای پستی دریافت کرده اند که این امر باعث افزایش آرای دموکرات ها در ایالتی شده است که او در سال ۲۰۲۰ با اختلاف بیش از ۵ میلیون رای شکست خورد.

به گزارش ایرنا، ترامپ پیش تر در شهر باتلر ایالت پنسیلوانیا در حالی که در مورد موضوع مهاجرت سخنرانی می‌کرد، هدف گلوله قرار گرفت.

در این حادثه، ترامپ زخمی شد و فرد ضارب و یکی از شرکت‌کنندگان در تجمع کشته شدند. همچنین دو نفر دیگر از حاضران در این گردهمایی نیز زخمی شده‌اند.

ترامپ پس از آنکه در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت، در بیانیه‌ای گفت: یک گلوله به من اصابت کرد که قسمت بالای گوشم را سوراخ کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در آمریکا هیچ جایی برای چنین خشونتی وجود ندارد. ما باید به عنوان یک ملت متحد شده و آن را محکوم کنیم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب