سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
نظرات: ۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ساعت کاری ادارات استان بوشهر فردا چهارشنبه ۷ شهریور را ۶ تا ۱۱ صبح اعلام کرد.

تسنیم نوشت: اصغر جعفری امشب در جمع خبرنگاران با تاکید بر مصرف بهینه برق و صرفه‌جویی آن، اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت کارکنان و مدیریت مصرف انرژی، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در روز چهارشنبه ۷ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز خدماتی و درمانی از این بخشنامه مستثنی هستند، افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون امور گمرکی، نیروهای دارای نوبت کاری شیفت‌گردان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به ساعت کاری بانک‌های استان اضافه کرد: ساعت کار ابلاغی، صرفاً شامل واحدهای ستادی بانک‌های استان است و ساعت کاری شعب توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار را ندارند، بلامانع است.

همچنین مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفتگویی با خبرنگار تسنیم دمای هوا این استان در شبانه‌روز گذشته را تا ۴۵ درجه سانتیگراد اعلام و بیان کرد: در این مدت دمای هوای مراکز شهرستان‌های تنگستان و دشتستان و دشتی ۴۵ درجه و آب‌پخش دشتستان ۴۶ درجه ثبت شده است.

فرج‌اله شکوهی‌پور دمای های دیلم و خارگ را ۴۱ درجه ذکر کرد و گفت: دمای هوای شهر بوشهر ۳۹ درجه با رطوبت بالای ۷۶ درصد در شبانه‌روز گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع موج دریا افزایش یافته است خاطرنشان کرد: با وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی بر روی دریا و در سطح استان، ضمن افزایش ارتفاع موج خلیج فارس، در برخی نقاط احتمال ایجاد گردوخاک محلی و همچنین نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان و روی دریا پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی و بر روی دریا با سرعت ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است.

شکوهی‌پور افزود: ارتفاع موج دریا خلیج فارس تا ۱.۵ متر افزایش یافته است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب