سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
نظرات: ۰ |
۰
با پیرترین مرد زنده دنیا آشنا شوید! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گینس، لقب پیرترین مرد زنده دنیا را با جان تینیس‌وود انگلیسی داد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، مرد متولد لیورپول، در ۲۶ اوت ۱۹۱۲ سالی که کشتی تایتانیک غرق شد به دنیا آمد و با رفتن به ۱۱۲ سالگی، عنوان پیرترین مرد زنده دنیا را به خود اختصاص داد.

وقتی از آقای تینیس‌وود که در خانه‌ای در ساوتپورت زندگی می‌کند، راز طول عمرش را پرسیدند، همه چیز را به "فقط شانس" زبط داد. وی گفت در جوانی فعال بوده و پیاده روی زیادی انجام می داده، ولی نمی‌داند طول عمرش به آن موضوع ربط دارد یا نه!

مسن ترین مرد حال حاضر دنیا افزود غیر از غذای «ماهی و چیپس» روزهای جمعه، از هیچ برنامه خاص غذایی تبعیت نمی‌کند.

آقای تینیس‌وود که تاکید دارد احساس ۱۱۲ ساله بودن را ندارد، هر دو جنگ جهانی را دیده است و همچنین عنوان پیرترین مرد بازمانده کهنه سرباز در جنگ جهانی دوم را دارد.

با پیرترین مرد زنده دنیا آشنا شوید! +عکس

او در یک نقش اداری برای ارتش سلطنتی کار می‌کرد، جایی که کارش شامل وظایف لجستیکی مانند مکان یابی سربازان سرگردان و سازماندهی منابع غذایی و همچنین حسابداری و حسابرسی بود.

پس از ترک ارتش به عنوان حسابدار در شرکت های شل و بریتیش پترولیوم کار کرد و سپس در سال ۱۹۷۲ بازنشسته شد. او با همسرش بلودون در یک کلاب در لیورپول آشنا شد و قبل از مرگ او در سال ۱۹۸۶، بیش از ۴۴ سال با وی زندگی مشترک را تجربه کرد.

دختر آنها سوزان در سال ۹۴۳ به دنیا آمد. آقای تینیس‌وود همچنین دارای چهار نوه و سه نتیجه است. او یک طرفدار مادام العمر تیم لیورپول است و تمام هشت پیروزی باشگاهش در جام حذفی و ۱۷ مورد از ۱۹ قهرمانی لیگ را تجربه کرده است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب