شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۱
نظرات: ۰ |
۰
این ژله نفتی برای محافظت از پوست کولاک می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر احساس ژله نفتی شما را آزار نمی دهد، استفاده از آن در هر جایی، از جمله روی لب ها و صورت، اشکالی ندارد. بهتر است بعد از حمام و بعد از خشک کردن پوست آن را بمالید، زیرا این کار باعث جذب خوب و حداقل باقی‌مانده می‌شود.

به گزارش«اطلاعات آنلاین» به نقل از یواس ای تودی،  وازلین مرطوب کننده خوبی است، اما قبل از استفاده از آن بر روی صورت خود مراقب باشید.

این ژله نفتی کاربردهای شگفت انگیز زیادی دارد.استفاده برای جلوگیری از چروکیدگی، درمان بثورات پوشک، مقابله با دو شاخه شدن انتهای آن، طولانی‌تر کردن و بهبود رایحه عطر، التیام ترک‌های پنجه سگ و گربه، نرم کردن و حالت دادن به موهای صورت و حتی جلوگیری از صدای جیر جیر درها مهمترین کاربردهای آن است.

اما حتی بیشتر از آن این ژل نفتی برای تقویت، التیام، محافظت، زیبایی و مرطوب کردن پوست استفاده می‌شود. با این حال، بسیاری در تعجبند که آیا وازلین راه حلی برای مراقبت از پوست است که در جستجوی آن بوده اند. ممکن است باشد، اما برای همه کارساز نیست. برای درک اینکه چه کسی باید از ژل نفتی برای مراقبت از پوست استفاده کند و چه کسی ممکن است بخواهد از آن مراقبت کند، ادامه دهید.

ماده اصلی وازلین شکل خالص شده نفت است که به نفت سفید معروف است. دکتر داستین پورتلا، متخصص پوست و موسس درماتولوژی Treasure Valley در آیداهو، می‌گوید: وازلین تصفیه شده است به طوری که حاوی مواد سرطان زا یا تحریک کننده نیست.

دکتر الیکا هوس، متخصص پوست و مدیر کلینیک زیبایی پوست مایو کلینیک در آریزونا، می‌گوید وازلین غیر تحریک‌کننده بودن و خطر بسیار کم واکنش‌های آلرژیک را دارد. بنابراین، می توان آن را با خیال راحت در اکثر افراد استفاده کرد.

آیا وازلین برای صورت شما مفید است؟

با این حال، اگر احساس ژله نفتی شما را آزار نمی دهد، استفاده از آن در هر جایی، از جمله روی لب ها و صورت، اشکالی ندارد. بهتر است بعد از حمام و بعد از خشک کردن پوست آن را بمالید، زیرا این کار باعث جذب خوب و حداقل باقی‌مانده می‌شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب