یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
نظرات: ۰ |
۰
حضور زنان در دولت پزشکیان پررنگ‌تر می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زهرا بهروز آذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: تأکید رئیس محترم جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود

جماران نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور می‌گوید، در روزهای آینده خبرهای خوشی در خصوص افزایش سهم زنان در هیأت دولت شنیده خواهد شد.

زهرا بهروز آذر در خصوص پیگیری وعده رئیس جمهور برای افزایش سهم زنان در هیأت دولت، همچنین گفت: آقای رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. تاکنون خانم شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، خانم فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛ سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم. و ان شاءالله اخبار خوشی در روزهای آتی خواهیم داشت.

وی افزود: باور دولت، به استفاده از ظرفیت و توان همه سرمایه‌های فکری و تخصصی و انسانی در کشور در سطوح دوم و سوم تصمیم گیری و تصمیم سازی است. از این رو تأکید رئیس محترم جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان  و اقوام استفاده شود؛ در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزرا، کارگروه‌های تخصصی در دستگاهها ایجاد و فرایند انتصابات  به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب