شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
نظرات: ۱ |
۰
قلعه‌نویی داغ کرد: چرا در مشهد به تیم ملی «نه» گفتند؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از مسئولانی که اجازه ندادند بازی تیمش در مشهد برگزار شود انتقاد کرد.

خبرآنلاین نوشت: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با  رادیو جوان درباره شرایط آمادگی تیم ملی در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی، به مسئله برگزاری این مسابقه در ورزشگاه فولادشهر صحبت کرد و در ابتدا اظهار داشت:  این حرف‌هایی که من می‌زنم شاید خیلی‌ها را ناراحت کند. من از مسئولین فوتبالی اصفهان که ۲-۳ روزی پیش آنها بودم، تشکر می‌کنم. مسئولین استان از سپاهان، ذوب آهن، مدیر تربیت بدنی، آقای ساکت و هتل چهار باغ همگی به خط شده‌اند. یک گله هم از مسئولان استان خراسان رضوی دارم چون من راغب بودم بازی ما در مشهد برگزار شود اما خیلی ساده گفتند نه. خیلی ساده به تیم ملی مملکت جواب نه دادند.

او ادامه داد: باید این را از استاندار و مسئولان این استان بپرسید. تیم ملی کشورتان قرار است در شهرتان بازی کند. دکتر کوهی ستادی را بسیج کرده که فولادشهر را آماده کند و واقعا جای تشکر دارد که حاضر شدند خودشان به مشهد بروند و بازی میزبانی خودشان را در شهر دیگری برگزار کنند. کاش همه به فکر تیم ملی کشورشان باشد.

امیر قلعه‌نویی در ادامه تاکید کرد: ما یک استادیوم خوب مانند استادیوم امام رضا (ع) را داریم و برای تیم ملی مملکت جا ندارد. شاید بعداً جوابیه بدهند اما ان‌شالله دیگر این اتفاقات نیفتد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قطری‌ها با تمام امکانات در خدمت تیم ملی کشورشان هستند و من که وارد دهه پنجم زندگی‌ام شدم برای من عجیب است. آنها خیلی زود به ما نه گفتند. آقای تاج با مسئولان صحبت کردند اما باز هم باید تنها بگویند که چرا تیم ملی مملکت را قبول ندارد. مشکلات هر چقدر هم باشد، فوتبال است.

او ادامه داد: به قول آقای اینفانتینو در اجلاس فیفا، فوتبال از سیاست جدا است و قشنگی‌های خودش را دارد. فوتبال لذت‌های خودش را دارد. خدا را گواه می‌گیرم. مسئولان اصفهانی ما شاید راضی نباشند اما همه آنها از لحظه ورود ما به این شهر، یک ستاد تشکیل دادند تا تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر بازی کند. ۳ روز همگی با هم گشتیم. فولادشهر، نقش جهان و زمین آرارات را دیدیم. الان یک تیم با آقایان رفعتی و دهقانی به آنجا رفتند تا دیگر مشکلات را برطرف کنند.

قلعه‌نویی تاکید کرد:یک ایرانی اصیل چرا نباید دوست داشته باشد که تیم ملی کشورش در شهرش بازی کند؟ من از سازندگان آن ورزشگاه تشکر می‌کنم و اگر یک بنای ورزشی متوسط هم ساخته شود، باید تشکر کرد. سوال من این است چرا در اختیار تیم ملی نگذاشتید؟

وی افزود: هدف ما این بود اولین بازی خودمان را در مشهد و کنار امام رضا (ع) برگزار کنیم تا پابوسشان برویم ولی هیچکسی به ما توضیح نداد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره وضعیت تیم ملی قرقیزستان اولین حریف تیم ملی کشورمان در مقدماتی گفت: آنها که می‌گویند حریف ما آسان است، یا از فوتبال دور هستند یا اطلاعات فوتبالی ندارند. همین کافا دیدید چقدر در جام ملت‌های آسیا موفق بودند؟ تیم‌های کافا در آسیا دارند تبدیل به قدرت می‌شوند و همین تیم قرقیزستان در آسیا نزدیک ۹۴ دقیقه، ۱۰ نفره با عربستان بازی کرد. ما نیاز داشتیم یک چمن خوب داشته باشیم و ما این چمن را در مشهد دیدیم. مسئولان تربیت بدنی استان خراسان رضوی راغب بودند که این اتفاق بیفتد اما اینکه چرا نشد را نمی‌دانم. هر مسئول باید به مردم توضیح بدهد.

وی افزود:اگر این مسئله ورزشگاه برای یک تیم باشگاهی بود، می‌پذیرفتم اما برای من هرگز قابل هضم نیست. آقای تاج زنگ زد گفت که نمی‌توانند و انشالله از این به بعد اتفاقات خوبی برای مردم ایران از نظر اقتصادی، فرهنگی و هنری بیفتد. مردم مقداری امیدوار شده‌اند و برای ایران و ایرانی آرزوی موفقیت داریم تا خود ما هم به عنوان تیم ملی فوتبال ایران شرمنده مردم نشویم.

او در پایان همچنین تاکید کرد: همین قطر که جلوی ما بازی کرد، یک تیم چند ملیتی است و امارات ۸-۹ بازیکن خارجی را ایرانی کرده اما یک ایرانی، دست تیم ملی کشورش را نمی‌گیرد و واقعا از آنها گله‌مند هستم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب