شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
نظرات: ۱ |
۰
پاسخ کوبنده به اسرائیل قطعی است +ویدئو و عکس

پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه توسط اسرائیل در خاک کشورمان موضوعی است که بالاخره تحقق می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اوضاع برای متحدان اسرائیل هم سخت شده است. آنها مجبور هستند دائم فعالیت‌های ایران را رصد، نیروهای خود را در حال آماده‌باش صددرصد و تجهیزاتشان را برای پاسخ احتمالی ایران آماده نگه دارند؛ این‌ها بخشی از هزینه هنگفتی است که آنها باید برای این غده سرطانی بپردازند البته در کنار این موارد شکست آنها در عرصه دیپلماسی و همراه نبودن افکار عمومی مردم دنیا را هم باید اضافه کرد.

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا درباره واکنش مورد انتظار ایران به ترور شهید «اسماعیل هینه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران گفت که کشورش همچنان به نظارت بر تحرکات ایران ادامه می‌دهد.

وی افزود: واشنگتن معتقد است که ایران همچنان آماده انجام کاری است.

پاسخ کوبنده به اسرائیل قطعی است +ویدئو و عکس

برگزاری نشست دوحه برای آتش‌بس در جنگ غزه آن هم بدون حضور حماس و پس از ترور اسماعیل هنیه کار بی‌نتیجه‌ای بود که آمریکا و میانجی‌گران انجام دادند و فکر می‌کنند که اگر آتش‌بس در غزه عملیاتی شود ایران از پاسخ خود به رژیم صهیونیستی منصرف می‌شود. 

حق انتقام برای ایران محفوظ است
یعقوب رضازاده دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: ستادکل نیروهای مسلح و سپاه مقتدر انقلاب اسلامی تابع سخن‌ها یا بیانات کشورهای خارجی نیستند.

پاسخ کوبنده به اسرائیل قطعی است +ویدئو و عکس

وی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیماتی که توسط استکبار جهانی انجام شد و هم شهادت اسماعیل هنیه که میهمان عزیز ما بود قطعا حق پاسخ متقابل برای ما محفوظ است و تمام دنیا می‌داند که حق گرفتن انتقام برای ما موجود است، اما اینکه که کشورهای دیگر به ما فشار بیاورند که چه زمانی پاسخ دهید حساب و کتاب و بررسی‌های اطلاعاتی دارد و هر موقع که فرماندهان و مسئولان صلاح بدانند این پاسخ به رژیم صهیونیستی داده می‌شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس بیان کرد: آنهایی که به اسرائیل قدرت داده‌اند متاسفانه کشورهای عربی همسایه ما هستند و هوا، زمین و یا پایگاه‌هایشان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده‌اند لذا به‌عنوان یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به کشورهای عربی توصیه می‌کنم در زمین اسرائیل بازی نکنند و منافع مردم، اسلام و منطقه را حفظ کنند.

رضازاده گفت: در ترور شهید اسماعیل هنیه بحث نفوذ مطرح نبوده و اینکه از خاک ایران یا کشورهای همجوار این عملیات انجام شود به هیچ‌وجه نبوده و چگونگی پرتاب توسط ریزپرنده‌ها مطرح است که جزئیات آن در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با معاون عملیات سپاه قدس و معاون وزارت اطلاعات داشتیم موردی از دستگیری افراد بیان نکردند و با یکسری اسناد، مدارک و تجهیزات فنی مسئله را به پیش می‌برند.

وحشت روزافزون صهیونیست‌ها
عملیات وعده صادق یک ضربه شست سنگینی به صهیونیست‌ها بود و آنها هر روز با کابوس از ترس حمله ایران روزگار می‌گذارنند.

منشه امیر، مدیر رادیو اسرائیل اعتراف کرد: نگرانی و آشوب‌زدگی روانی در اسرائیل افزایش یافته به صورتی که ما اینجا با کمبود روانشناس مواجه شدیم! قرص خواب‌آور در اسرائیل نایاب و قیمت آن چند برابر شده است!


فقط اسرائیل نیست که این چنین در وحشت به سر می‌برد بلکه متحدان اسرائیل هم به‌دلیل جنایات این رژیم اوضاع مساعدی ندارند.

جکسون هینکل مفسر سیاسی اثرگذار در رسانه‌های اجتماعی دوشنبه شب در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران هنوز یک موشک شلیک نکرده است، اما جهان در حال فروپاشی است.

پاسخ کوبنده به اسرائیل قطعی است +ویدئو و عکس

در حالی‌که ایران پس از شهادت «اسماعیل هنیه»، رهبر حماس توسط عوامل رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه عملیات نظامی انجام نداده است، بورس‌ها و بازارهای مالی جهان یکی پس از دیگری در حال فروپاشی است.

استراتژی بدون تغییر ایران در قبال جبهه مقاومت
با توجه به روی کار آمدن دولت چهاردهم برخی کشورها فکر می‌کردند که شاید مواضع ایران نسبت به تحولات منطقه عوض شود، اما آنها غافل از این امر هستند که استراتژی ایران در قبال منطقه و جبهه مقاومت قابل تغییر نیست.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر گفت: بحث محور مقاومت بحث جدایی است و در چارچوب تخاصم با آمریکا به آن نگاه نمی‌کنیم و برای خود مکتبی دارد و سردار سلیمانی آن را به منصه ظهور رساند. محور مقاومت مورد حمایت ایران در هر شرایطی خواهد بود و هم در سخنرانی رئیس‌جمهور در روز تحلیف بیان شد هم در سخنرانی بنده در مجلس بیان شد که با استقبال نمایندگان مواجه شد. اینجاست که می‌گویم برخی تخاصمات ما با آمریکا حل شدنی نیست لذا و قتی به آن سمت می‌رویم کار ما مدیریت تخاصم است، چون دلیل ندارد مردم هزینه خیلی چیزها را بدهند و باید مدیریت شود.

پاسخ کوبنده به اسرائیل قطعی است +ویدئو و عکس

وی افزود: حمایت ما از مقاومت و همه گروه‌ها که در مقاومت است یک اصل تغییرناپذیر است. حمایت از مردم لبنان، فلسطین به‌خصوص در غزه و یمن جزو سیاست‌های تغییرناپذیر دولت چهاردهم است.

عراقچی بیان کرد: درخصوص غزه در بحث مقاومت ما کاملا ظهور و بروز داریم، اما در عرصه دیپلماتیک کشورهای دیگری هستند که مذاکرات آتش‌بس را میانجی‌گیری می‌کنند که این کافی نیست و سیاست خارجی ما باید فعال باشد و نه فقط در میدان بلکه در دیپلماسی هم باید فعال باشد و این طور نباشد که مذاکرات آتش‌بس را بدون توجه به مواضع ایران و فلسطین به پیش ببرند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب