شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
نظرات: ۰ |
۰
سازمان لیگ: نکونام تعهد داد و روی نیمکت استقلال نشست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره پروسه حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

سایت سازمان لیگ فوتبال نوشت: فرشید طاهری در واکنش به خبر صادر نشدن کارت اعضای کادر فنی استقلال اظهار داشت: نقل‌وانتقالات کادر فنی و مربیان مانند بازیکنان نیست که فقط در بازه زمانی خاصی امکان تغییر کادر فنی وجود داشته باشد و هر لحظه از فصل کادر فنی و مربیان می‌توانند از تیمی جدا شوند یا با تیمی قرارداد امضا کنند. در هفته نخست لیگ برتر به دلایلی برای هیچ یک از مربیان و اعضای کادر فنی تیم‌ها کارتی صادر نشد و فقط مجوز یک هفته‌ای به آنها داده شد.

وی افزود: جواد نکونام سرمربی استقلال هم قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال دارد که فصل گذشته این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شده است. کارت مربیگری حمیدرضا رجبی از دیگر اعضای کادر فنی استقلال هم صادر شد، اما به دلیل اینکه نکونام در آزمایش‌های پزشکی پیش‌فصل در مرکز ایفمارک حاضر نشد، مجوز حضورش روی نیمکت تیم با تعهد و پذیرش مسئولیت پزشکی از سوی مدیرعامل باشگاه، صادر شد و توانست روی نیمکت تیم استقلال بنشیند.  

طاهری راجع به قراردادهای بازیکنان و مربیان سایر باشگاه‌ها اظهار داشت: کارگروه ناظر، روی قراردادهای تمامی باشگاه‌های لیگ برتری نظارت می‌کند و همه آن قراردادها را مورد ارزیابی و بازبینی قرار می‌دهند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب