شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
نظرات: ۰ |
۰
جدال زیرپوستی بر سر یک رونمایی؛ سایت فدراسیون فوتبال طرح بزرگ را منتشر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهمترین طرح‌های تاریخ فوتبال ایران هنوز به مرحله رونمایی نرسیده است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، بحث رونمایی از از طرح 12 ساله فوتبال ایران که از ماهها قبل درباره آن صحبت شده است هنوز اجرایی نشده است. این در حالیست که مجید جلالی به عنوان تکنیکال دایرکتور با همان مدیر فنی از مدتها قبل درباره این طرح صحبت هایی را مطرح کرده بود.


جلالی حدود یک ماه قبل در محفلی مدعی شده بود که در فدراسیون فوتبال برخی عوامل در مسیر رونمایی از این طرح سنگ اندازی می کنند اما مشخصا نامی از این افراد نبرد.


بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار ما رسیده است برخی افراد در بدنه فدراسیون به دلیل به خطر افتادن برخی جریانات فوتبالی با این طرح مخالف هستند؛ طرحی که گفته می شود اولین گام جدی فدراسیون در مسیر مبارزه با دلالی افسارگسیخته خواهد بود.


حدود دو هفته قبل بود که خبر رسید این طرح 12 ساله که به گفته نویسنده اصلی اش یعنی مجید جلالی از فوتبال اسپانیا الگوبرداری شده است، رونمایی خواهد شد اما خبری از آن نشد.


با توجه به مکاتبات طرف های ایرانی با فیفا در زمینه این طرح شاید عدم رونمایی از آن تبعاتی منفی داشته باشد.


آنچه که مشخص است بر اساس ادعای مجید جلالی تنها حامی جدی این طرح شخص رییس فدراسیون است که وی نیز هنوز امضای نهایی برای رونمایی را پای این طرح عظیم نزده است. با توجه به جراحی اخیر تاج و بستری شدنش در بیمارستان شنیده می شود که وی این هفته طرح را رسما تائید خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هفته آینده طی مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.


حالا باید منتظر ماند و دید بالاخره این طرح مهم رونمایی می شود یا مخالفان آن در ساختمان فدراسیون همچنان در به تعویق افتادن این موضوع موفق عمل خواهند کرد، اتفاقی که بی شک به استعفای مجید جلالی مدیر فنی فدراسیون فوتبال منجر خواهد شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب