جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
نظرات: ۰ |
۰
اینستاگرام ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد یک آهنگ را به پروفایل خود اضافه کنند.

دیجیاتو نوشت: این ویژگی با همکاری «سابرینا کارپنتر» خواننده آمریکایی معرفی شده که پیش از انتشار آلبوم خود، تیزر آهنگ جدیدش با نام Taste را به پروفایل خود در اینستاگرام اضافه کرده است.

برای اضافه‌کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام خود باید به بخش «ویرایش پروفایل» بروید و سپس در مجموعه آهنگ‌‍‌های موجود در این پلتفرم، عنوان موردنظر خود را جستجو کنید. درست مانند زمانی که قصد دارید در ریلز یا استوری‌های خود از یک آهنگ استفاده کنید، در پروفایل نیز یک بخش ۳۰ ثانیه‌ای از آهنگ قابل انتخاب است.همچنین زمانی که کاربران دیگر پروفایل شما را بررسی می‌کنند، این آهنگ به‌طور خودکار پخش نخواهد شد، بلکه باید روی دکمه Play آن کلیک کنند.

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ آزمایش قابلیت اضافه‌کردن آهنگ به پروفایل‌ها را آغاز کرد. هدف این ویژگی جدید بهبود پروفایل کاربران به‌شیوه‌ای است که بتوانند سلیقه موسیقی خود را نمایش بدهند.این شبکه اجتماعی در سال 2018 برای اولین بار امکان افزودن آهنگ به استوری‌ها را اضافه کرده بود. در سال گذشته نیز متا راهی برای کاربران اینستاگرام ارائه کرده بود تا بتوانند آهنگ مدنظر خود را به Notes و پست‌های چند اسلایدی اضافه کنند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب