دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
نظرات: ۰ |
۰
اداره کل هواشناسی به تهرانی ها هشدار داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش آلودگی‌ هوای تهران طی پنج روز آینده خبر داد.

ایسنا نوشت: بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار رقیق، افزایش بعضی آلاینده‌ها به ویژه ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ و ازن در ساعات بعد از ظهر و شب، گاهی افزایش سرعت وزش باد و در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، با احتمال انتقال موقت گرد و خاک از استان‌های همجوار کاهش نسبی کیفیت هوا و کاهش موقت دید پیش‌بینی می شود.

همچنین در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر در دامنه‌ها، ارتفاعات شمالی و گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق به‌ویژه سه شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ مرداد) مورد انتظار است و جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها در ارتفاعات بالادست دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ مرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۳۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب