یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
نظرات: ۰ |
۰
درآمد ۲۰ میلیونی با تدریس آنلاین محقق شد +جزئیات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«امیررضا رضازاده» معلم درس‌های عربی و علوم از شهر خوی درباره این پلتفرم می‌گوید: از ۲۸ فروردین کارم را در این پلتفرم آغاز کردم. در حال حاضر دانشجو معلم هستم و این پلتفرم در این ایام، منبع درآمد خوبی برای من شده است.

عصرایران نوشت: یک معلم در شهرستان خوی می‌گوید در دوماه، آن هم تنها در روزهای تعطیل توانسته با یک پلتفرم کمک آموزشی همکاری کند و به درآمد ۲۰ میلیون تومانی برسد.

پلتفرم‌های آنلاین و ایرانی در حوزه آموزش با وجود موانعی که پیش پایشان قرار دارد، امکاناتی در اختیار دانش‌آموزان و مدرسان می‌گذارند که به کمک آن‌ها آموزش به صورت اصولی صورت بگیرد و معلمان در خانه و در ساعات بیکاری نیز بتوانند از طریق آموزش، به درآمدزایی برسند.

«فیلیمومدرسه» که یکی از پلتفرم‌های آموزش آنلاین است قابلیتی جدید به امکانات خود اضافه کرده که به کمک آن دانش‌آموزان برای برطرف کردن سوالات درسی خود می‌توانند با استفاده از امکان «معلم خصوصی» در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین‌ معلم‌های هر حوزه ارتباط برقرار کنند و در مدت زمان مشخص شده ایرادات درسی خود را برطرف کنند. قابلیتی که هنوز خیلی شناخته شده نیست اما با شروع سال تحصیلی جدید قطعا بسیار پرکاربرد خواهد شد.

«امیررضا رضازاده» معلم درس‌های عربی و علوم از شهر خوی درباره این پلتفرم می‌گوید: از ۲۸ فروردین کارم را در این پلتفرم آغاز کردم. در حال حاضر دانشجو معلم هستم و این پلتفرم در این ایام، منبع درآمد خوبی برای من شده است.

او با اشاره به دلایل انتخاب شغل معلمی می‌گوید: از ابتدا به این شغل علاقه داشتم، پدربزرگم هم معلم بود و الگوی من برای انتخاب این شغل شد. 

این معلم تازه کار با اشاره به درآمدی که از این پلتفرم کسب می‌کند، گفت: در اوایل کارم که این پلتفرم به‌تازگی قابلیت معلم خصوصی را اضافه کرده بود و هنوز خیلی از آن استقبال نمی‌شد، تنها در دوماه توانستم به درآمد ۲۰ میلیون تومان برسم. البته فقط روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه می‌توانستم در این پلتفرم کار کنم و در ایام امتحانات نزدیک به ۲۵ الی ۳۰ کلاس برگزار می‌کردم و روزهای بسیار شلوغی داشتم. فکر می‌کنم برگزاری این کلاس‌ها در فضای یک پلتفرم، اتفاقی نادر و بسیار کاربردی است و قطعا برای کودکان و نوجوانانی که توان مالی این را ندارند که به صورت حضوری با یک معلم در ارتباط باشند راهی مطمئن برای رفع اشکال و بهبود آموزشی است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب