شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
نظرات: ۰ |
۰
یک نماینده مجلس: کارنامه صالحی امیری همیشه مثبت بوده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای صالحی امیری از قشر دانشگاهی هستند، سال‌ها در بخش‌های مختلفی فرهنگی کار کرده‌اند و همیشه هم کارنامه ایشان خوب و مثبت بوده است.

خبرآنلاین نوشت: احمدی انارکی ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی نیاز دارد وزیری سکان آن را بر عهده بگیرد که از زیر و بم مسائل خبر داشته باشد و شرایط این حوزه را سازماندهی کند. چون بحث میراث فرهنگی بحث هویت ایرانیان است.

او هم‌چنین به اهمیت گردشگری به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: اقتصاد گردشگری یکی از مباحث و ظرفیت‌هایی است که در کشور ما مغفول مانده است و نتوانسته‌ایم از آن بهره‌ لازم را ببریم.

نماینده مردم رفسنجان ادامه داد: درست است که در دوره‌های مختلف کارهایی انجام شده اما آن انتظاری که داریم براساس ظرفیت‌های زیادی که در کشور وجود دارد، محقق نشده است.

امیدوارم که با آمدن آقای صالحی امیری گره‌ها و محدودیت‌ها باز شود و بتوانیم در کشوری که تمدن چند هزارساله دارد نهایت استفاده را از نظر اقتصادی و استفاده مردم از این بازار جهانی ببریم البته در کنار محافظت و مراقب از این ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی.

وی تاکید کرد: از آقای صالحی امیری خواستم در زمینه‌ مباحث جدید گردشگری هم تلاش‌هایی را انجام دهند به عنوان نمونه ما در رفسنجان یکی از بزرگترین معادن رو باز دنیا را داریم و می‌توان از این نوع ظرفیت‌ها هم برای گردشگری استفاده کرد. همان‌طور که در بسیاری از نقاط دنیا حتی از یک کارخانه در این راستا استفاده می‌شود و بازدید از مکان‌های صنعتی هم دارند، انشاالله آقای صالحی امیری بتواند با رای بالا انتخاب شود و این نوع کارها را هم سروسامان دهند.

انارکی محمدی با اشاره به این نکته که اصل رای در صحن علنی است و هنوز وزرای پیشنهادی وقت دارند که برنامه‌های خود را برای نمایندگان توضیح دهند، گفت: مثلا در مجمع نمایندگان کرمان دوستان نظرات آقای صالحی امیری را شنیدند و با استقبال هم همراه شد. علاوه بر این کسانی مسئول بررسی و صدور تاییدیه‌های افراد هستند و آقای صالحی امیری بر همین اساس تایید شده است. من در سال‌هایی که عملکرد ایشان را دیده‌ام موفق بوده‌اند. بنابراین بعید می‌دانم از نظر عملکرد و سابقه کاری ایرادی به ایشان گرفته شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب