پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
نظرات: ۰ |
۰
خودرویی که سریع‌تر از موبایل شارژ می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خودروساز چینی زیکر جدیدترین مدل ۰۰۷ خود را در ۱۳ آگوست رونمایی کرد. احتمالاً هیجان‌انگیزترین پیشرفت زیکر ۰۰۷ این است که اکنون با نسل دوم باتری گلدن عرضه خواهد شد.

خبر آنلاین نوشت: جدیدترین سدان زیکر، خودروساز زیرمجموعه جیلی، از زمان عرضه با دو باتری مختلف، یک باتری گلدن ۷۵ کیلووات ساعتی و یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی CATL Qilin در دسترس بوده است. مدل سال ۲۰۲۵ باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی Qilin را همچنان حفظ می‌کند؛ این باتری یک باتری لیتیومی سه‌تایی است که برای شارژ فوق‌سریع ۵C بهینه شده است. در همین حال، نسخه‌های مجهز به بسته باتری ۷۵ کیلووات ساعتی، نسل دوم باتری طلایی را دریافت می‌کنند.

تاکنون، بزرگ‌ترین تغییری که در مورد نسل دوم این باتری‌ها شناخته شده است، این است که سرعت شارژ از C۴.۵ به C۵.۵ رسیده است. این بدان معناست که در عمل می‌توان خودرو را از ۱۰ تا ۸۰ درصد در ۱۰.۵ دقیقه شارژ کرد که ۴.۵ دقیقه سریع‌تر از نسل اول است. زیکر ادعا می‌کند که باتری گلدن ساخته شده توسط این شرکت، سریع‌ترین سرعت شارژ شدن باتری در جهان را دارد.

نسخه پرفورمنس و چهار چرخ محرک زیکر ۰۰۷ شتاب ۲.۸۴ ثانیه‌ای دارد که به ادعای این شرکت، آن را به سریع‌ترین خودروی الکتریکی متوسط در جهان تبدیل می‌کند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب