سیاست
کد مطلب: ۲۴۵۱۹
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

زخم‌کاری عربستان به ایران: میدان گازی آرش پرید!

سران شورای همکاری خلیج فارس در نشست امروز در بیانیه‌ای مدعی شدند که میدان گازی الدره (آرش) به صورت کامل در آب‌های سرزمینی کویت قرار دارد!

ایسنا نوشت: سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس امروز نشستی در دوحه برگزار و در بیانیه پایانی خود به مسائل مختلفی از جمله ایران و میدان گازی آرش پرداختند.

وزارت خارجه به بیانیه ضدایرانی شورای همکاری خلیج فارس پاسخ داد

سران شورای همکاری خلیج فارس در نشست امروز خود که در دوحه برگزار شد ضمن تاکید بر عدم دخالت در امور داخلی کشورها، بر لزوم مشارکت همه کشورهای شورای همکاری در همه مذاکرات و نشست های منطقه ای و بین المللی مرتبط با ایران تاکید کردند.

به نقل از میدل ایست نیوز، چهل و چهارمین نشست شورای همکاری خلیج فارس امروز سه شنبه در دوحه برگزار و بیانیه مشترکی در پایان آن صادر شد.

سران شورای همکاری خلیج فارس در نشست امروز ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بر ایستادگی شورای همکاری در کنار ملت فلسطین تاکید کردند و خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.

سران شورای همکاری خلیج فارس ضمن اعلام مخالفت خود با هرگونه توجیه و بهانه برای حملات اسرائیل به غزه به عنوان دفاع از خود، حملات به تاسیسات غیرنظامی و زیرساخت ها در غزه را محکوم کردند.

آنها بر مواضع ثابت خود نسبت به محوریت قضیه فلسطین و پایان اشغالگری اسرائیل و حمایت از حاکمیت ملت فلسطین بر همه اراضی اشغالی فلسطین تاکید کردند.

حاضران در نشست امروز در بخش دیگری از بیانیه مدعی شدند که میدان گازی الدره (آرش) به صورت کامل در آب های سرزمینی کویت قرار دارد و مالکیت این منابع طبیعی به صورت مشترک تنها برای عربستان و کویت است و آنها حق بهره برداری کامل از منابع آن را دارند.

سران شورای همکاری خلیج فارس همچنین بر مواضع و مصوبات ثابت در قبال روابط با جمهوری اسلامی ایران و لزوم پایبندی به قوانین بین المللی، حسن همجواری، احترام به حاکمیت کشورها، عدم دخالت در امور داخلی کشورها، حل اختلافات از راه های مسالمت آمیز و عدم استفاده از زور یا تهدید تاکید کردند.

آنها ضمن استقبال از توافق عربستان و ایران برای ازسرگیری روابط، ابراز امیدواری کردند که این توافق منجر به حل اختلافات و پایان منازعات منطقه ای با گفت وگو و راه های دیپلماتیک شود.

سران شورای همکاری خلیج فارس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تحولات پرونده هسته ای ایران و تاکید بر آمادگی برای همکاری و تعامل موثر در این پرونده بر لزوم مشارکت همه کشورهای شورای همکاری در همه مذاکرات و نشست های منطقه ای و بین المللی در این خصوص تاکید کردند و خواستار بررسی مسائل و نگرانی های امنیتی کشورهای شورای همکاری از جمله موشک های بالستیک، کروز، پهپاد و امنیت دریانوردی و تاسیسات نفتی شدند.

آنها بر پایبندی ایران به عدم تجاوز از میزان غنی سازی اورانیوم برای کاربردهای مسالمت آمیز و لزوم همکاری کامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کردند.

در این بیانیه همچنین ادعاهایی درخصوص جزایر سه‌گانه ایرانی(تنب کوچک،تنب بزرگ و ابوموسی) مطرح شده است.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۱
سهم دریای مازندران 11 درصد از پنجاه درصد، خلیج فارس و دریای عمان در چپاول چینی ها اینم از میدان آرش اقتدار داریم در عوض
سیامک
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اقتدار در حراج وبخشش میهن به عرب و روس و ....
جواب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
۲
بیانیه آنها هیچ ارزشی ندارد اگه بنا بود بر اساس گفته آنها باشه طبق گفته آنها جزایر سه گانه هم متعلق به امارات هست . ( شتر در خواب بیند پنبه دانه ).
Hassanpiri
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
۴
فکر کردید سپاه هم بیکار نشسته تا عرب ها نفت این را به تاراج ببرند بعد از اسرائیل نوبت عرب هاست
منص ر
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
چرا وقت تعین میکنی شاید اسراییل کمی طول بکشه عامو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
۴
چون اونا گفتن پرید؟! به گفتن اونا بود که جزایر و غنی سازی و ... پریده
کوشا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۰
سلام اینها کار انجام می دهند از طرفی سکو نفتی ایران را بالا کشیدن از طرفی همه دوستان گفتند هیچ کشوری حق دخالت در کشوری دیگر را ندارد وقت این وسط مردم ایران بود که ضربه خوردن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
۰
هشت سال ایستادگی وجنگیدیم گه یک وجب خاگ ندیم واب هم همان است شل بجنبید فردا صاحب تمام ابهای ایران میشوند وزمان جنگ بیشر ازتجهیزات نیروی ازجان گزشته درراه وطن داشتیم ولی الان میگن موشگ داریم ولی انها دیگرنیستن یاعلی
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
۰
آخر من چقدر بگویم دشمن اصلی ایران و ایرانی اعراب بوده و هست و خواهد بود در هر شرایطی در هر موقعیتی اعراب دشمن ما هستند همین فلسطین و لبنان که این همه برایشان هزینه میکنید بودجه سال کشور را یکجا به لبنان سوریه فلسطین خرج میکنید چنان زخمی از پشت به ایران بزنند که نتوان فریاد زد
کمالی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
۱
متاسفم در کشوری زندگی میکنم که مسئولین بی سواد سنگ دیگران رو به سینه می‌زنند
علی مقدم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
۰
به چرچیل گفتن اگر عربستان بمیرد چه میشود .چرچیل گفت خیانت ازبین میرود.مشتی مصرف کننده بی خاصیت آبروی تمدن ایران را هم برده اندوهمچنین آبروی اسلام را هم به خطر انداخته اند دفاع اینان از فلسطین هم از روی استیصال وضعف فقط زبانی است.حیف ملت متمدن ومسلمان ایران که در کنار این دولتهای زبون همجوار شده.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
۱
هروقت جلوی هردشمنی کوچک ترین مماشات کنی حار گستاخ میشه آین سران صحرا نشین شتر چرانها نباید لبخند زد بهشون باید با توهین جسارت وگاو شیرده نامید
صمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۱
چقدر اقا زاده ها روش حساب ویژه باز کرده بودن ،دیگه نشد ،بگردین یه جا دیگه پیدا کنیین ،چاه نفت و گاز تموم شد ،معدن طلا ،روی ،مس زیاده ،چون اینا ارث باباهاتونه به شماها میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۱
بی خود مگر ایران نباشد تا عربستان بتواند هرکاری بکند میدان نفتی ارش کلا مال ایران هستش و سلام
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۴
چیه تحلیل گر کذا وکذا
دنبال دعوا هستی
جبهه اصلاحات ناراحت است که منطقه به جمهوری اسلامی کنار آمده ؟
بله اختلافاتی داریم وبهدموقعدهم با زبان زمان گفتگوی موثر خواهیم کرد
اما کلمه زخم کاری حکایت از ذهن معلول براندازان بیرون میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۰
بله حالا غزه ولبنان وسوریه سودان که از ایران سود میبرن بیان از ایران دفاع کن و اگر کشورهای اروپای وآمریگا که تظاهرات میشه واز غزه دفاع میکن چو مردم اونها کشورها در رفاه هستن نه مثل ایران مردمش بدبخت و بیچاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
۰
تاریخ وایندگان بر ما نفرین خواهند کرد که دولت های زمان ما عرصه حفظ منابع خدادادی وحق ایندگان رونداشت ودر خفت وخواری زیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۰
میدان گازی آرش مختص مردم ایران هست و دولت عربستان و کویت حق برداشت ندارند ابن میدان گازی را ایران باید برداشت نماید اگر دولت ایران کوتاهی نماید مردم ایران وارد عمل خواهند شد وسهم دریای خزر برای ایران باید ۵۰ درصد باشد ....
آریا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
۰
به همین فرمان جلو بریم ایران عزیز از دستمون می‌ره
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان فروش کشور به قیمت چند؟؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
۰
دارن یواش یواش همه چی رو از مون میگیرن دریای خزر میدان گازی جزایر سه گانه عراقم فردا میگ خوزستان مال منه خدا ازتون نگذره با این وضعیتی ک واسه این ملت درست کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
۰
یه چیزی برای خودشون گفتند.
مگه قراره هر چه اونها بگن بشه که نوشتی میدان آرش پرید.
م
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
۰
از یک وجب خاک این کشور نباید گذشت.نیاز به رابطه با عربستان نیست.نباید هیچ کوتاهی در این مورد شود
ایرانی
Netherlands
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
۰
بنام خدا شورای همکاری خلیج فارس از نظر ایران اسلامی فاقد اعتبار است چون هنوز نتوانسته از باریکه غزه که همگی عرب هستند و مسلمان دفاع کند پس مصوبات این شورا یعنی کشگ !!!!!! ایران اسلامی با تمام قدرتش از منابع گازی خود دفاع و برداشت می کند تا چشم دشمنان اسلام کور شود دلیل دوم سازمان ملل با ان یدو بیضا
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
۰
اگر دولت ایران جربزه دارد کمی اینطرف تر در ابهای سرزمینی هودمان زیر دریا در همان خلیج فارس حفاری کند و‌منابع را استخراج کند اگر هم چنین جریزه ای ندارد برود همان موشک‌پرانی و پهباد هوا کردن را ادامه دهد
هخامنش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
۰
گ....خوردن که همچین تصمیماتی گرفتن میدان آرش مال ایران هست بازم گ... خوردن که در مورد مسائل هسته ای ایران زبان کثیفشون و چرخاندن و بازم گ... خوردن که در مورد جزایر سه گانه ادعاهایی کردن و خیلی خیلی گ... که بیانیه دادن همش زیر سر اسرائیل و السعود صهیونیست عربستانه بی...موس ها باید هر دوتاشون نابودبشن
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
۰
مسئولین نقش هءیج رو بازی میکنن؟؟؟؟
اگه به این بیکفایتی نمیگن پس چی میگن؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
۰
بازرد پای ماده روباه پیر درجمع شغالان. دست اموز. ایکاش عربهای نابودگر اسلام ودین خدا یک روز به اسیا وکشورهاز همسایه وفادارمی ماندند وبخاطر نقشه انگلیس به دام شوم اونمی افتدند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۰
نظر عربها به درد عمه شون می خوره......
ایران توانا باقدرت جوانانش جواب سخن پراکنی های گستاخانه نوکران و گاوهای شیرده را به موقع خواهد داد و به نحو مطلوب و به یاری حق از میدان گازی آرش بهره برداری خواهد نمود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
۰
این کشورها کجا بودن که حالا دم از سرزمین خود میزنن این چند تا کشور عمرشان به صد سال هم نمی‌رسه
سام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
۰
خوب بچه ها منابع خلیج فارس هم دادیم رودخونه و دریاچه‌ها روهم خشک کردیم دریای خزر هم که قبلاً داده بودیم دیگه چی مونده کی میدونه!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
۰
بهتره ایران این موضوع را قبول کنه و جزایر سه گانه را هم تسلیمان امارات کنه و با قبول استقلال الاحواز مشکلاتمان با اعراب برای همیشه حل شود
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
۰
بخدا هیچی ازاین توجیب ما ملت ایران نمیره ولی دارم دق میکنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
۰
موندم آقازاده‌ها پول تو جیبیشون و از کجا تامین میکنند کلی واسه این سایت نقشه‌ کشیده بودن
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
۰
سالهاست که ایران در مورد آرش فعالانه عمل نکرده و اجازه داده عربها در نشست‌های عربی خود در باره منطقه‌آرش گنده گویی کنند . ایران فکر نکند که با عادی شدن سیاسی روابط با عربستان آنها با ما دوست شده اند . عربها هیچگاه با ما دوست نخواهند شد. حتی اگر رئیس جمهور قسم بخورد که عرب است .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
۰
منم موافق فرمایشات دولت مردان عربستانم.حد اقل حرص نمیخورم که گاز داریم و روزگارمان اینست.نوشجانشان به مردمانشان هدیه دهند.
قلب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
۰
مسئولین بی عرضه و بی تدبیر مالکیت ایران را از دست دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
۰
اولا این بیانیه ها هیچ الزام عملی نداره وفقط استفاده تبلیغاتی داره..این ادعاها رو سالهاست که میکنن،ولی ایا تا حالا تونستن یه قدم عملی بردارن..اصلا جراتشو دارن؟ودر مورد اون کسایی که فکر میکنن باید همیشه با اعراب دشمن بود مسئله فلسطین ولبنان رو هم قاطی ماجرا میکنن،با عرض معذرت نشان از بیسوادی سیاسیه
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
۰
شماکه میگین قدرت متطقه هستین،چطوربه همین راحتی پرید.....
خربرفت وخربرفت وخربرفت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
۰
بنظر میرسه وقتش شده به این عرب های خائن یه گوشمالی بدیم ، ما مردم با تمام توان پشتیبان ارتش و سپاه هستیم ، لطفا سریعتر اقدامی بر علیه این نوکران غرب انجام بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
۰
پس کو اقتدار ؟؟؟ ازهمه میخوریم حتی عربها .. درضمن مهم اینه که کویت وعربستان نفت و گاز اون میدان رو میبرن وخالی میکنن وگرنه دریای بدون گاز به چه درد میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
۰
ایران باید قویا جواب بدهد.این بی شعارها جزایر ایرانی و کم کم ذخایر زیرزمینی را هدف قرار داده اند و اگر بشود کم کم تهران را هم مدعی خواهند شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
۰
وقتی با دنیا 40 ساله تعامل نداریم بهتر از این نمی شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
۰
چرا چیزی گه مال ملت بدون در نظر گرفتن نظر اونها.همه جیز به دیگران میفروشین.خدا ازتون نگذره دریای خزر رو دادین به چینی ها الان میدان گاز آرش.بعدم خود خلیج فارس.میدین مگه شما عرب هستین اگر هستین واضح به مردم بگین.اینهمه شهید دادیم.بخاطر خاک و وطن.وناموس حالا باید عربها نفع ببرن.لعنت خدا.به عربها مفتخو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
۰
عربهاکورخواندیدفکر کردید مانیزعربیم اینجافلسطین نیست۰ اینجا ایرانست۰برای ماقانون تراشی نکنید۰شماعربها اصل رها کردید ک فلسطینست۰فرع را چسبیدید۰تکان بخورید۰نابودتان خواهیم کرد۰عربهای بی غیرت برویدبفریاد هم زبان وهمجوارتان غزه برسید۰تف بروتون پست فطرتها۰بی وجدانها۰خودفروشهای بامریکاووو۰۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
۰
سلام با رفتن کویت زیر پرچم ایران یک بار برای همیشه مشکل میدان گازی ارش حل میشود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
۰
چه شانسی آوردیم که وقت جلسه تمام شداگرجلسه ادامه پیدا می‌کرد علاوه برجزایرسه گانه وخلیج فارس تااستان مرکزی هم به عربستان می رسید.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۰
درود بردلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، سپاه پاسداران روزی ایران رابه قله افتخار و جایگاه اصلی خود امپراطوری جهان خواهد رساند تا کشورهای حوزه خلیج فارس جرات یاوه گویی نداشته باشند❤️??????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
۰
حوثی ها بگید به عربستان حمله کنه اینها باید با زور باهاشون رفتار کنید عرب زبون نفهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
۰
همون بهتر اونا ببرنش لااقل خرج مردمشون میکنن و مردمشون تو رفاه میمونن
اگه کشور ما ببرش که خرج مردم نمیشه پس بهتر که اونا ببرن لااقل مردم اونجا تو رفاهن
لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
۰
ایران اگه اقتدار داره باید اینجا نشان بده و ادعای قدرت اول منطقه رو داشتن را در عمل نشون بده .ببینیم و تعریف بکنیم ?
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
۰
باید با ایجاد راهکارهای اقتصادی و قوی شدن دراین زمینه مثل مسایل نظامی ظاهر بشیم والا همین بیانیه های بی ارزش به ضررمون تموم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
۰
اگر اقدام عملی کرده بودن اینقدر عربها جسور نمیشدن که میدان آرش را از خود بدانند دعوای فرضی با آمریکا و دشمنی با آن باعث شده که ایران منابع طبیعی خودرا ا دست بدهد آنقدر سر کرم آمریکا و دیگران شدن اصلا به فکر منافع طبیعی و مرزها نیستن آنقدر با آمریکا ودیگر کشورها بی جهت سر شاخ شدن که مصلحت گرایی می
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
۰
شکر زیادی خورده
مگه با حرف اوناست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
۰
اونم باج دادن به عربستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
۰
دریای خزر برید خلیج‌فارس برید نصف ایران افتاده دست افغانی ها افتاده نصف ایران را هم پرید اگر ۵ سال هم مسعولان ناکارآمد بمانند روس و چین کل ایران را میگیرند ماها را هم می‌ریزند دریا
ناظری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
۰
ایران را کی آدم حساب میکنه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
۰
همه چیز به قدرت وجسارت و تعقل مسئولین مابستگی داره نه حرف یک عده عرب ترسوی یاوه گو
اسکندر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
۰
عرب ها امام حسین تشنه لب شهیدکردن وشش ماه علی اصغررحم نکردن چه برسه به ماایرانیا. عربها خصلت ....رادارند به اینهاروندهیدکه رحم دردلشان نیست نذاریدحرف بزرگترش کنندبایدبه دهن آنهازددیگرحرف خلیج فارس به زبان نیارن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
۰
کشوری که کپسول گاز برا مردمش جیره بندی کرده همون بهترکه میدان گازی ارش بشه براعربستان
کشاورز آذربایجانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
۰
اقایان عربا ! ازحرفانزید؟یکدفعه دیدین سفارت تازه تشکیل
رفت رو هواِ!!!
گیج
Singapore
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
۰
از خروجی سیاست خارجی نامتوازن بیش از این نباید انتظار داشت
نگاه کنید یار غار ما جناب پوتین وارد امارات و سپس عربستان شد، چندی پیش سران سردسته دشمنان ما(آمریکا) به عربستان رفته بودند، همان عربستانی که نوکر آمریکا میدانستیم و احتمالا هنوز میدانیم
. . .
حسن قنبری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
۰
اینها چه بخوان چه نخوان نمیتوانند کاری کنند فقط ارتباطشان باایران ضعیف میشود.
لکستان ایران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
۰
واقعا چه حماقتهایی میکنند بعضی کشورها،مثلا پشتشون به آمریکا گرمه که هرچی دستور میده برخی از این کشورهای همجوار ترسو انجام میدن،یادشون نیست ۳۶کشور۸سال با ایران جنگیدن حتی سیم خاردارهم نداشتیم نتونستن هیچ غلطی بکنن الان که انواع موشکهامون گوش فلک روکرکرده وقدرتمندترین کشورهاازسلاح های مااستفاده میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
۰
ازدستاوردهای جدیدبزرگ مردان عرصه بماند
سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
۰
عربهااگردوستی ظاهرنماکنن بازخاعنن سروگوش شونم بخاطرارباب های امریکای میجنبه به اصطلاح محافظت میشن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
۰
ای خاک تو سر مسولین ما کنن واقعا اینا مسولن یا وطن فروش من حتی یکبار ندیدم جلوی این عربستان سعودی بايستندشما که میشنید و هر بلایی سر کشور میاد ومیگید ما اقتدار داریم پس کو اقتدار ننگ بر شما واقعا ی کاری کنید که این میدان گازی از ما نگیرن وگرنه از این به بعد هرچه بخوان مجبوریم بدیم ما مسول مردمیخواهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
۰
مسئولان این مملکت اگرحق ایران را از میدان آرش نگیرند به خون شهدا خیانت کرده اند وملت وتاریخ از آنها نخواهد گذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
۰
اگه قرار چیزی از منابع گیر ما ملت بیچاره نیاید و همش را خودشون چپاول کنند همون بهتر که بیگانگان به یغما ببرند . نوش جونشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
۰
وقتی دزد خانگی زیاد بشه دزد همسایه هم از بی عرزگی ساسیون دست به غارت میزنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
۰
آنقدر توی همه چیز خودمونا دسته بالا میگیریم آنقدر رجز میخونیم آخرش فقط حرف حرف حرف آخرشم میگیم به مصلحت نیست و وسلام
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
۰
شما حتی عرضه ندارید از حق کشورمون جلو کویت و عربستان دفاع کنید.شما که اوایل می‌گفتید سهم بیشتر مال ایرانه حالا حتی اجازه بهتون نمیدن از میدان گازی چیزی استخراج کنید.به نظر من شما یه عده بی عرضه آید که فقط در حد لبو دهنید.مگه میشه ایران تو این میدان گازی سهمی نداشته باشه؟
سالار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
۰
غربی ها سوارشون شدن بعد میان برای ما بیانیه میدن ...الاغ هایی زینت گرفته از پول و طلا که غربی ها را سواری می‌دهند...تمام بدبختی خاورمیانه از شرق هند بگیر تا فلسطین کار عربستان خائن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
۰
بی خود کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
۰
ینی لعنت ب این عربای مفتخور واقعا حیفه ک این شگم پرستا بخوان چیزی رواز ایرانم بکشن وبرای خودشون بچاپن.واقعاا ماکجای تاریخ هستیم ک این چنین ننگایی هی بمامیش
سید علی حسنوی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
۰
الملوک اعراب اشدو کفرو ونفاق به جای پیو ستن به کمک مردم غزه در جنگ با صیهنزیم شورای حکام آمریکایی خلیج فارس تصرف منطقه نفتی آرش و جزایر سه گانه هدف قرار دادند ولی ملت ایران تمام منطقه خلیج فارس از نظر تاریخی متعلق ایران می با شند وزارت امور خارجه سکوت را جا یز نداند
محمود
Netherlands
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
۰
بابا اینقدر حرص نخورید توی کشور رو که دارن غارت می کنن بقیه رو هم بدین به کشورهای همسایه بخورند
جوان فقیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
۰
این همه نفت و گاز در کشور بودجه آن فقط نصیب اختلاس گران شده و خواهد شد تا الان؛ و ما جوانان بیکار داریم از گرسنگی تلف می شویم حالا میدان آرش را هم انشاالله ما پس خواهیم گرفت ولی این هم میدانیم هزاران میدان مثل میدان آرش در این کشور پیدا شود هیچ تاثیری بر زندگی و رفاه ما نخواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
۰
این دیگه اگه اتفاق بیفته باید فاتحه بخونن تو این مدیریت و برن بمیرن که خاک کشور رو بگیرن و هنوز از اقتدار حرف بزنن .البته درسته که چیزی گیر مردم نمیاد ولی حداقل از تمسخر بیگانگان کم میشه .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
۰
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشود ، هر غلطی نمیخوان بکنن جرات دارن بیان تو میدان گازی آرش ، آتششون میزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
۰
این اعراب هیچی ندار حوزه خلیج همیشه فارس دوباره سرشونو از زیر پتو در آوردند.لعنت به انگلیس و آمریکا که برای همیشه در منطقه خلیج همیشه فارس اختلاف گذاشتن.البته همه جای دنیا.جمهوری اسلامی ایران باید یک بار برای همیشه این آشغال ها را سر جاشون بنشون.در همه موارد مردم پشتیبان نظام هستند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
۰
تهش رو بگید یعنی تمامیت ارضی ومنابع وذخایر ملی رو فدای روابط دیپلماتیک خودتون میدید وبدبختی وفلاکت ملت برای شما ارزشی ندارد
جانباز 8سال دفاع مشروع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
۰
سلااام دوستان،لطفا فارسی را پاس بدارید!؟این جملات بیسواد گونه در شآن یک نگارنده نیست!؟بیشتر جملات ارسالی،پر بود از غلط های املایی و حتی انشایی...متاسفم!شما دم از سواد میزنید؟!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
۰
چقدر شما ساده اید بیچاره مردم ایران
علی
Singapore
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
۰
خلیج فارس متعلق به ایرانه وتا ابد متعلق می ماند چه جمهوری اسلامی ایران باشد چه شا ه ایران ایرانه جانمان فدای ایران می کنیم ملت ایران از این سرزمین میکند مردم فدای ايران
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
۰
باسلام خوب است که دیگرچیزی برای از دست دادن نداریم همه چیز رادودستی تقدیم کردیم روزهایی که همسایگان وپنجاه سال دنبال تراز ما پنجاه. سال از ماجلوتر شدند امادر کشوراسلامی مارانت ونفوظ کاررابه بسته های چای دبش وکلاه برداری هایی ازاین قبیل سوق و میدهد که رییس قوه ی مجرییه روزی رییس قوه ی مقننه بوده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
۰
وزیر خارجه که خوابه بابا این عربها را متوجه کنین میدان ارش مال ماست چرا اینقدر بزدلید از چی میترسین؟ بفکر منافع کشور و مردم باشین
ناشناس
Germany
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
۰
پرید که پرید
مثلا اگه نمیپرید چه نفعی به حال مردم داشت
پول اینم یه آقا زاده دیگه میخورد و میرفت عشق و حال.
منوچهرپورپاشا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۱
۰
به عربستان روی خوش نشان بدی بعدش نوبت جزایرسه گانه میرسدکه میگن مال اعراب هست ولی خیال خام است ایرانی خاکش رابه هیچ عنوان نه می فروشندنه امانت می‌دهد نه کادومی دهداینهافکرمیکنندایران به اینهانیازمنداست
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶
۰
ای کاش تمام چاه نفت و گازهای ایران هر چه زودتر به پایان برسد، چون سود این منابع به جیب مسئولین و اقازاده هاشون و چین و روسیه میرد و بقیه اش هم خرج لبنان و فلسطین و سوریه و یمن و عراق میشود و تنها الودگی هوا و حسرتش نصیب ما ایرانیان میشود
نم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۳
۰
بابا این عربستان مرموز سو استفادع کن هستن اولا اونموقه که کشور ما وجود داشت عربا کجا بودن ایران باستان مال هزاران سال پیش معلومه آرش از ایرانه کویت بهرین عربستان همه از ایران بودن بخدا سپاه نباید بذاره عربا هر غلطی میخوان بکنن
Had
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۹
۰
به درک ما هم بیانیه میدم مال ماس
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
۰
حالا برید گاز مردم رو ببرید بالا .از جیب ملت ایران خرج کنید.دولت 6کلاسه بیشتر از این کاری ازش بر نمیاد
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
۰
در این بیانیه برای اسراییل خط و نشان کشیدن که فقط برای مصرف داخلی عربها و کاهش عصبانیت مردمشون هست تا نگن دولتشون کاری نکرده ولی در واقع اونها برای هماهنگی سیاستهای خودشون در قبال ایران جمع شدن و می‌خواهند بکن اگه ایران دست از مقابله با اسراییل بر نداره ماهم دعواهای قدیمی رو با ایران پیش میکشیم .
سید کاطم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
۰
کشورهای عربی مطیع امریکا هستند و همه این ادعا ها به دستور امریکاست تا در مقابل ایران قرار بگیرند
..
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
۰
واقعا بعضی ثاحب نظرها یا خیلی احمقن یا بی سواد که همه دنبال جنگ با اعراب هستند این میدان کلا در ابهای کویت قرار دارد و اینو قوانین بین الپللی تعیین میکنند اونوقت شما میخواید به زور اونو از صاحبش بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
۰
این بنده خدا ها که حرف خودشون نیست که میزنند حرفهای رهبرشون آمریکا میگن.
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۰
اون از دریای مازندران. از چین و رو سیه و قرار داد استثمار.از گرفتن میدان گازی آرش . بستن آب هیرمند . فروش خاک ایران .
پس کجاست اون اقتداری که ازش حرف میزنید‌...
آدم یاد دوران قاجار میافته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
۰
تاالان که تمام درآمد میدان گازی آرش رابردن ازاین پس هم میبرن اب ازآب هم تکون نمیخوره
سید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
۰
نمی دانستیم آرش نامی عربی است .
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۰
منایع نفت وگاز فقط برای مردم عرب حاشيه خلیج فارس خوبه نه برای ما ایرانی ها با این اقتصاد ویران و تورم و خودروهای پنجول با فناوری نیم قرن پیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
۰
این چه تیتر چرتیه؟
۲۰ ساله اونا میگن مال ماست. ما هم میگیم ما شریکیم. این دری وریا چیه میگید اخه؟ یه ذره شرف ملی هم داشته باشید خوبه. میدونم همه چیز کشور رو حق خودتون میدونین و برای به دست آوردنش هر کاری میکنین. ولی بذارین کشوری باقی بمونه تا شما اصلاح طلب های سیری ناپذی. بتونین بخورینش
آذرکیش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
۰
با سلام ،واقعا این رسانه ای که این خبر رو پخش کرده از غیرت وشعور هیچ بویی نبرده و فقط بفکر بزرگ نمای تیتر خبر برای جذب مخاطب فکر میکنه.از کی تا حالا با یه بیانیه کشور های عربی سیاستی یا ژئوپولوتیکی در غرب آسیا تغییر کرده ،مردم کم درگیری اعصاب دارن تا شما هم چرندیاتی اضافه کنید شخصیت داشته باشیدلطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۰
عربستان حامی امریکا شما نصف ایرانو هم بهش بدی بازم اونا سگ امریکان فلسطینو نابود کردن با رشوه دادن میدان گازی ما به اونا هم نمیتونینن جلوی اسرائیل و امریکا رو بگیرید یه جنگ جهانی سوم را بندازید تموم کنید این قائله رو
ممد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۰
سوال؟ مگه اردوغان و ترکیه جزو کشورهای همجوار خلیج فارس هستش؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
۰
کاش کشورهای عرب نامرد این میدان گازی را به ما میدادند درآمدش حداقل جبران کمی از خسارت چای دددبششش را برای ماجبران می کرد حالا تا اختلاس بعدی خدا بزرگه
گم نام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
۰
شکر خوردن عربهای بی غیرت ترسو اگر غیرت داشتین میرفتین از برادران خودتون غزه کمک میکردین .حتما ایران بزرگ که بیشترین خط ساحلی خلیج فارس دارد بوقه که کویت اندزه شهرستان استان کرمان نیست راحت میدان گازی که نیمی از ان واقع در مرزهای ابی کشورمان است کویت و عربستان بدیم .ارزو اون روز به گور ببرین .
سیدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
۰
بفرمایید! حالا هی سنگ غزه را به سینه بزنید
حیدری
Brazil
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۰
در مقابل ترفند و سیاست موشک هیچی نیست . این همه گفتیم موشک داریم پهپاد داریم قایق تند رو داریم ، خوب چه شد ؟ دریای خزر رفت ، میدان نفتی رو قطر میبره ، میدان گازی رو کویتی میبره که صدام تو یک شب گرفتش، دریا رو چینی ها کرال می زنند و ترکی و آزربايجان راه گلو رو بستن و افغانستان از سمت دیگه . اقتدار!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
۰
مثل جریان چای بعدا گندش در میاد !
ساکن ویرانه ای بنام ایران
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
۰
ناتوانی مسئولین و ایجاد هزینه های نیابنی و اختلاسهای غیر قابل باور، باعث فقر مملکت شده برداشت ایران رو با قطر از حوزه مشترک گازی بررسی کنید .این آرش هم همچنین .اونا با کمپانیهای نفتی تجهیزات حفاری بروز درحال برداشت .ما با یک سکوی قدیمی باز سازی شده پس از جنگ پس رک گردن برای مسئولین بی کفایت باد کن
فریدون محمدپور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
۰
هیچ کشوری برای ما دوست نمیشه بخداوند یکتا قسم.عربستان.کویت.عراق.سوریه.یمن.لبنان.فلسطین.پای منافع در میان بیاد ما غریبه آیم باهاشون.بدبخت دولت ایران ک از دهان ملتش میزنه میده ب اینها کوفت کنن
داوود حسین زاده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد، گه دانه دانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
۰
بهتر بزار اوناببرن لااقل پولشو خرج کشور مردمشون میکنن ولی مملکت ما چی یک مشت کفتار، بیچاره مردم ایران
وطن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۰
نفت پر
جنگل پر
دریا پر
توریست پر
رفاه پر
...............
سیدعباس رضوی زاده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
۰
در عوض امنیت داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۰
حال ببینیم آقایان چه خواهند کرد و آیا همچون قاجار و بقول خودشان پهلوی که همه چیز را واگذار کردند اینان هم همان کار را میکنند و یا حق و حقوق ایرانی را میگیرند چنانچه بتوانند از بررسی‌های فسادهای موجود خلاصی یابند
منصور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
۰
شدن کا شدن خب غلط زیادی کردن پس کارشناسی و قوانین بین الملل کشک دیگه وزیر خارجه حواسش به غزه تنها نباشه ی ت ک پا برو کویت
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
۰
خیلی غلط کردن اعراب ملخ خور دشمن دیرینه ایران پارسی هست اگر میتونستنذیک ایرانی زنده نمیذاشتندپس اینایی که میگن فقط زرت وپرته وعددی برای ایران نیستند
اینو همه ایرانی‌های فهیم میدونن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
۰
جواب رئیسی چی بوده؟ معلومه چون عربستان و کویت کشور مسلمانند و تمام ذخایر ایران هم متعلق به مسلمین جهان هست اشکالی ندارد نوش جانتان. سکوی آرش که مهم نیست ما کل ایران را فدایتان می کنیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
۰
چرا اینقدر حرص میزنید آخه؟! میدان گازی جدیدی که تو فارس پیدا شده ده برابر میدان آرش هست ایران تا دلت بخواد میدان گازی و نعتی داره بابا چرت حرص میزنبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
۰
عبدالهیان خوابیده .من هیچ کاره ناراحت میشم کویت با عربستان صاحب شدن .
تمام فکها رو تو ایران چسب زدن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
۰
شورای همکاری خلیج فارس هنور زیر یوق صهیونیست ها و امریکا و انگلیس هستند و باید ایران و فلسطین و عراق و سوریه و لبنان را نیز وابسته به صهیونیست ها کنند تا خیالشان از بابت خیانت به اسلام و جهان عرب راحت شودو در بست همه چیز در اختیار بیگانه باشد این عربها فقط صلالت را می پذیرند که انشاءالله با نابودی ا
گلی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
۰
هیچ غلطی نمی تونن بکنن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۳
۰
غلط زیادی کردند که گفتند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
۰
تاسف باره دیگه تموم غرور ملی ما نابود شده و فقط بغضش تو گلومون مونده ???
آخرین مطالب
آرشیو