آیین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان عصر روز شنبه ۲۴ شهریور با حضور محمدجواد ظریف و زهرا بهروز آذر به عنوان معاونان رئیس‌جمهور و جمعی از هنرمندان عرصه‌های مختلف در تالار وحدت تهران برگزار شد.

 آلبوم «ش م س» با اشعاری از مولانا و حافظ و با همراهی گروه «تنبور شمس» و روایتی از حفظ ریشه‌های موسیقایی شامل 9 قطعه؛ «یارکان»، «امروز»، «تکنوازی تنبور»، «آواز مست و خراب»، «مغانه»، «مردان خدا»، «ای ماه»، «افسانه تنبور» و «افسانه دل» است.

همایون شجریان درباره این آلبوم توضیح داد: آغاز این آلبوم از شش سال پیش آغاز شد و پس از کنسرت‌هایی که در این زمینه برگزار کردیم کارهای فنی زیادی روی این آلبوم انجام شد. پس از طی مسیری که در حوزه فنی داشتیم به این فصل رسیدیم و امروز خیلی خوشحالم که بانک صادرات ایران با یک نگاه دلی در کار حضور داشت و بی‌دریع محبت خود را به این پروژه اضافه کرد. وی افزود: استاد پورناظری فضایی را در این قطعات فراهم کردند که هر قطعه با دیگری تفاوت دارد و این یکی از بهترین کارهایی بود که من در حوزه آلبوم داشتم و امیدوارم توانسته باشم نقش کوچکی را در این آلبوم ایفا کرده باشم. برای کنسرت‌های داخل ایران در سال آینده برنامه داریم که مجموعه کنسرت‌هایی را شروع کنیم و در این زمینه بانک صادرات ایران هم همراه ما خواهد بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha