۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 61919

سازمان بهشت زهرا(س) اول شهریور امسال از اعمال شرایط ویژه تخفیف و تقسیط برای خریداران قبر خبر داد، اما این شرایط ویژه برای کدام دسته از خریداران اعمال می‌شود؟

همشهری آنلاین نوشت: سازمان بهشت زهرا(س) به تازگی از فراهم شدن امکان استفاده از تخفیف و تقسیط قیمت قبر خبر داده و این موضوع شائبه قسطی شدن فروش قبر در بهشت زهرا را در اذهان ایجاد کرده است.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این شرایط ویژه فقط مختص افرادی است که تا پایان سال ۱۴۰۱ برای خرید قبر اقدام کرده و موفق به تسویه حساب نشده اند.

بر این اساس استفاده از امکان تخفیف و تقسیط قیمت قبر، منوط به تسویه حساب تا آبان امسال است و در غیر این‌ صورت بدهکاران مشمول تخفیف یا تقسیط بدهی نخواهند بود.

در اطلاعیه سازمان بهشت زهرا امده است:به اطلاع شهروندان محترم تهرانی می‌رساند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۳، شرایط ویژه‌ای جهت تسویه بدهی مربوط به خرید و پیش‌خرید قبور در نظر گرفته شده است؛ لذا آن دسته از شهروندانی که تا پایان سال ۱۴۰۱، تمام یا بخشی از هزینه خرید یا پیش‌خرید قبر را پرداخت نکرده اند در صورت مراجعه تا پایان آبان ماه امسال مشمول تخفیف و تقسیط خواهند شد.

فروش قسطی به قبر هم رسید! +عکس

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha