یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
نظرات: ۳
۱
-
تذکر مهم رهبری به فرماندهان نظامی بعد از حمله اسرائیل چه بود؟ +ویدیو

رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی تذکرات مهمی را به مسئولان، فرماندهان و مردم دادند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار خانواده‌های شهدای امنیت فرمودند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری.

ایشان افزودند: باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند. آن‌چه را که صلاح این ملت و کشور است انجام گیرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: کیفیت فهماندن قدرت و اراده ملت ایران به رژیم صهیونیستی را باید مسئولان تشخیص دهند و آن‌چه را که صلاح این ملت و کشور است انجام گیرد. حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است. یک نکته مهم در باب امنیت که بنده خوب است اینجا بیان کنم، مسئله امنیت روانی جامعه است؛ کمتر به این توجه می‌شود. یعنی دچار اضظراب نکردن مردم. دچار ترس و تردید نکردن مردم؛ این خیلی مهم است. بعضی‌ها با خبر، تحلیل و تفسیری که از وقایع می‌کنند، در مردم ترس و تردید ایجاد می‌کنند. این از نظر خدای متعال مردود است و قرآن در این زمینه صراحت دارد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    الگو جنگ باید از دفاع مقدس یاد بگیریم به جوانانمون روز به روز حتا کتاب درسیشان چاپ شود نه اینکه بگید میزنیم جنگ روبه رو باختن نشه ملت تارو مار بشه

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی