شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
نظرات: ۱۰
۱
-
شاهکار پدافند هوایی ارتش در شب رویاهای بربادرفته نتانیاهو؛ حتی یک موشک!

توانمندی و قدرت عمل سامانه یکپارچه پدافند هوایی ایران حمله محدود رژیم جعلی صهیونیستی را با شکست مواجه کرد.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در اولین ساعات بامدادی امروز شنبه پنجم آبان ماه، یک مقام ارشد رژیم جعلی صهیونیستی از حمله به ایران خبر داد و گفت که این رژیم در واکنش به حملات مستمر ایران در ماه های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کرده است. 

رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که در حمله خود ۲۰ نقطه از ایران را مورد هدف قرار داده است، با موج سازی رسانه ای و انتشار اخبار ضد و نقیض برای بزرگ نمایی حمله خود به ایران به تقلا افتاد. اما گذشت زمان نشان داد که این رژیم در سناریو پردازی خود عقیم مانده است.

سوای از هیاهوی مجازی صهیونیست ها این حمله محدود قدرت عمل، توانمندی و دقت پدافند ایران را به رخ رژیم صهیونیستی و جهان کشیده است. 

زبرا واقعیت برخلاف ادعای صهیونیست ها به گونه دیگری رقم خورد. بخوانید:

الف) قرارگاه پدافند هوایی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

معنا و مفهوم دیگر این اطلاعیه این است که سامانه یکپارچه پدافند هوایی ایران مانع از تحقق پیش بینی های رژیم صهیونیستی مبنی بر ایراد خسارات جدی به اهدافی در ایران شده است. 

ب) حمله شکست خورده صهیونیست ها به ایران واقعیات دیگری را نیز آشکار ساخته است. اولا صهیونیست ها درحالی از حمله به ۲۰ نقطه به ایران خبر داده اند که در ارائه مستنداتی درباره ادعای خود عاجز مانده اند.ثانیا میزان کارآمدی و توانمندی قدرت پدافند هوایی ایران در مقایسه با گنبد پوشالی آهنین در رهگیری و مقابله با دست کم ۱۸۰ موشک بالستیک ایرانی به اهداف نظامی و امنیتی این رژیم آشکارتر شد. 

افکارعمومی ایران و جهان هنوز خاطره عملیات گسترده، پرحجم و کوبنده وعده صادق ۲ را فراموش نکرده است. شدت این عملیات به حدی بود که بنیامین نتانیاهو نیز با دستی لرزان در برابر دوربین ها قرار گرفت و نتوانست غافلگیری خود را پنهان کند و صراحتا اذعان کرد « آن ها در یکی از بزرگترین حملات تاریخ، صدها موشک علیه ما شلیک کردند»

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ا IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل در تلاش است تا جنگ منطقه‌ای را شعله ور کند. اسرائیل با این ذهنیت به جایی نمی‌رسد. لعنت خدا بر آنها باد اردوغان فهمیده سران سیاسی نظامی نفهمیدن
  • یحیی منتظران IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    رژیم جعلی و پوشالی
  • پارسائی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    اطلاع دقیق در دست نیست ولی چند نفر از افسران ارتش کشته شده اند . همین خیلی ناراحت کننده است .

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی