جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
نظرات: ۰
۰
-
استارتاپ آمریکایی به خواب این ۲ نفر رفت

شرکت استارتاپی ارای‌ام‌اسپیس مستقر در کالیفرنیا ادعا کرده که برای نخستین بار توانسته است میان دو نفر در خواب یک پیام مشترکی را رد و بدل کند.

گجت نیوز نوشت:  استارتاپ (ارای‌ام‌اسپیس)‌ آمریکا ادعا کرد برای نخستین بار موفق شده تا میان دو نفر در خواب، از طریق رویا پیام رد و بدل کند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی این شرکت مستقر در کالیفرنیا با انتشار ویدیوهای پویانمایی مدعی شد حدود یک ماه پیش (سوم مهر) دو نفر که در دو خانه مجزا خوابیده و رویا می‌دیدند با کمک فنآوری (ارای‌ام‌اسپیس)‌ یک واژه مشترک را رد و بدل کردند. این شرکت البته نگفته این «واژه مشترک» چه بوده است.

به گفته مایکل رادوگا، مدیر عامل (ارای‌ام‌اسپیس)‌، ارتباط میان این دو «رویابین» با استفاده از امواج اینترنت بی‌سیم (وای‌فای) ایجاد و با هدفون منتقل شده است.

رادوگا که برنامه و ادعایش یادآور فیلم اینسپشن است می‌گوید: «دیروز برقراری ارتباط در رویاها مثل یک داستان علمی تخیلی بود اما فردا این مساله آنقدر عادی می‌شود که بدون آن نمی‌توان زندگی کرد.»

شرکت (ارای‌ام‌اسپیس)‌ در سال ۲۰۰۷ در روسیه تاسیس و در سال ۲۰۲۴ رسما به کالیفرنیا منقل شد.

به گزارش نیویورک‌پست رادوگا، نویسنده جنجالی و بنیانگذار این شرکت سال گذشته و پس از فرو کردن یک ریزتراشه در جمجمه خودش، در بیمارستان بستری شد.

 او برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن این جراحی، قبلا تراشه مشابه را در جمجمه پنج گوسفند فرو کرده بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی