جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
نظرات: ۰
۰
-
آغاز لیگ برتر واترپلو در مشهد پس از ۱۰ سال +عکس و ویدیو

هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلو کشور در استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد برگزار شد.

 حضور و میزبانی خراسان رضوی در ورزش واترپلو در سطح ملی، پس از ۱۰ سال اتفاق افتاد و هفته دوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور در شهر مشهد برگزار شد.

شهاب الدین تاج الدین، مدیر فنی تیم واترپلو آکادمی قهرمان مشهد در گفتگو با اطلاعات آنلاین، اظهار کرد: مشهد پس از ۱۰ سال میزبان رقابت های لیگ برتر واتر پلوی کشور شده است و خوشبختانه تا امروز نتایج تیم مطلوب بوده است.

تاج الدین در ادامه یادآور شد: تیم واترپلو  قهرمان مشهد در دو رده سنی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان در لیگ برتر به عنوان نماینده خراسان شرکت دارد.

وی گفت: در هفته دوم لیگ، تیم جوانان مشهد، میزبان رعد پدافند ارتش بود و با نتیجه ۹ بر ۸ بازی را برد و در دومین دیدار این هفته نیز، تیم بزرگسالان قهرمان با نتیجه ۲۲ بر ۱۰ بازی را به رعد ارتش واگذار کرد.

وی یادآور شد: در رقابتهای لیگ‌برتر در هفته اول این رقابت ها، قهرمان مشهد در رویارویی با نفت و گاز گچساران ۱۰-۷ پیروز شده بود و در دومین بازی لیگ برتر نیز قهرمان مشهد و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که ۲۴-۶ نماینده خراسان رضوی به پیروزی رسید.

نجفی، نماینده فدراسیون شنای کشور در حاشیه برگزاری لیگ برتر، گفت: سطح میزبانی مشهد خوب و شایستگی برگزاری مسابقات در سطح بین المللی را دارد.

وی با یادآوری اینکه سالهاست تیم های خراسانی در این رشته ها نتیجه نگرفته و شرکت نداشتند؛ ابراز امیدواری کرد؛ روند حضور تیم های خراسانی در این لیگ ادامه یابدـ

طارق مرادیان، مربی تیم جوانان قهرمان نیز به خبرنگار ما گفت: متاسفانه فقط فوتبال تاکنون مورد حمایت قرار گرفته است و سایر رشته های ورزشی با وجود استعداد ها و توانمندی ها کمتر مورد حمایت هستند.

آغاز لیگ برتر والیبال در مشهد پس از ۱۰ سال +عکس و ویدیو

وی بیان کرد: حضور دهه هشتادی ها در این لیگ، فرصتی است برای رشد و پرورش استعدادها در این رشته و سپس حضور رقابت های ملی در آینده.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند از آسیب های اجتماعی جوانانمان را حفظ کند از دولت خواست تا از ورزش های آبی حمایت ویژه داشته باشد.

گفتنی است؛ هفته‌دوم رقابتهای لیگ جوانان و سی‌وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلوی کشور به میزبانی مشهد و  در مجموعه آبی هشتم مشهد برگزار شد.

آغاز لیگ برتر والیبال در مشهد پس از ۱۰ سال +عکس و ویدیو

آغاز لیگ برتر والیبال در مشهد پس از ۱۰ سال +عکس و ویدیو

آغاز لیگ برتر والیبال در مشهد پس از ۱۰ سال +عکس و ویدیو

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی